Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #126.401
Thnx! Nee alleen slap gevoel, geen diarree meer en ook geen luchtwegklachten of verkoudheid. Door de diarree weinig voedingsstoffen opgenomen vermoed ik, vandaar dat slappe gevoel. Even rust, lekker in de sauna, paar nachtjes goed slapen.. Komt goed. :)
Wel extra goed drinken dan. Met diarree verlies je veel vocht en sauna ook, dus dubbelop.

• #126.403
Tot nu toe 4 bedrijven hebben me Geweigerd ivm corona. Maar blijf zoeken naar stage

• #126.406
Tot nu toe 4 bedrijven hebben me Geweigerd ivm corona. Maar blijf zoeken naar stage
Voetbalclubs zijn wel al eens opzoek naar hulp i.v.m. veiligheid, kan je stage doen als steward misschien?
Heb je alles al afgerond van studie?
Zit zelf ook in veiligheid al aantal jaren, maar ben Belg geen idee hoe dat werkt in Nederland.

Even terzijde, ik raad de luchthaven volledig af. Omdat flexibiliteit extreem moet zijn daar. Zeer vreemde uren allemaal.

• #126.407
Voetbalclubs zijn wel al eens opzoek naar hulp i.v.m. veiligheid, kan je stage doen als steward misschien?
Zit zelf ook in veiligheid al aantal jaren, maar ben Belg geen idee hoe dat werkt in Nederland.

Even terzijde, ik raad de luchthaven volledig af. Omdat flexibiliteit extreem moet zijn daar. Zeer vreemde uren allemaal.
Hij wordt winkelbeveiliger dus heeft echt totaal niets te zoeken als steward.

• #126.410
Nee Ronnie, dat zijn echt totaal verschillende opleidingen.
Het ging om een stageplaats, bewakingsagenten worden ook ingezet op zo'n wedstrijden ter ondersteuning van de stewards.
Vind het al een vreemd gegeven dat stage lopen in de beveiliging, in België wordt dat niet gedaan.

Enkel een proefcontract maar dan moet je ook de volledige opleiding hebben volbracht, zonder indentificatiebadge mogen er geen bewakingsopdrachten uitgevoerd worden. Ministerie controleert hier op.

En stage lopen als winkelbeveiliger is al helemaal raar. Nog nooit van gehoord.

• #126.411
Het ging om een stageplaats, bewakingsagenten worden ook ingezet op zo'n wedstrijden ter ondersteuning van de stewards.
Vind het al een vreemd gegeven dat stage lopen in de beveiliging, in België wordt dat niet gedaan.

Enkel een proefcontract maar dan moet je ook de volledige opleiding hebben volbracht, zonder indentificatiebadge mogen er geen bewakingsopdrachten uitgevoerd worden. Ministerie controleert hier op.

En stage lopen als winkelbeveiliger is al helemaal raar. Nog nooit van gehoord.
Nederland kent daarvoor gewoon verschillende opleidingen en certificaten. Je kan niet zomaar met elk certificaat terecht bij elke klus. Om in een stadion te werken heb je een steward of eso cursus nodig.

• Like
Waarderingen: MDC
  • #126.412
Nederland kent daarvoor gewoon verschillende opleidingen en certificaten. Je kan niet zomaar met elk certificaat terecht bij elke klus. Om in een stadion te werken heb je een steward of eso cursus nodig.
Daar doel ik dus ook gewoon op, dat is bij ons zo daarom vind ik het nogal vreemd dat je gaat stage lopen als winkelbeveilger terwijl je hiervoor de nodige certificaten nodig hebt. Tenzij hij bedoelt met proefcontract via een gecertificeerde bewakingsonderneming.

Heb zelf nog winkelinspectie gedaan (is ook nog aparte opleding) is in burger, maar het lijkt me een beetje apart als je met een dieftstal zit (als stageloper) en je spreekt de persoon in kwestie aan dat je geen aantoonbaar bewijs hebt van je functie:rolleyes:

• #126.413
Daar doel ik dus ook gewoon op, dat is bij ons zo daarom vind ik het nogal vreemd dat je gaat stage lopen als winkelbeveilger terwijl je hiervoor de nodige certificaten nodig hebt. Tenzij hij bedoelt met proefcontract via een gecertificeerde bewakingsonderneming.

Heb zelf nog winkelinspectie gedaan (is ook nog aparte opleding) is in burger, maar het lijkt me een beetje apart als je met een dieftstal zit (als stageloper) en je spreekt de persoon in kwestie aan dat je geen aantoonbaar bewijs hebt van je functie:rolleyes:
In Nederland begin je met een theoriecursus (en toets) waarna je in de praktijk een aantal vaardigheden moet laten toetsen. Tijdens die periode loop je dus niet (geheel) zelfstandig rond. Dit omdat in het verleden mensen met 0 ervaring en enkel een papiertje enorme fouten hebben gemaakt.

• #126.414
In Nederland begin je met een theoriecursus (en toets) waarna je in de praktijk een aantal vaardigheden moet laten toetsen. Tijdens die periode loop je dus niet (geheel) zelfstandig rond. Dit omdat in het verleden mensen met 0 ervaring en enkel een papiertje enorme fouten hebben gemaakt.
Oké, duidelijk opzich geen slecht gegeven. Houd de idioten wel uit de branch min of meer zo.
Hier is het een proefcontract van 3 maand meestal.

Onze firma is ook wel strenger geworden hierop, zware fouten kan je je niet echt meer permiteren tegenwoordig omdat de concurrentiestrijd tussen verschillende bewakingsfirma's enorm is. Kan je contractueel de kop kosten.

• #126.415

Heb nooit winkelbeveiliging gezegd. Algemeen beveiliger gewoon.

• #126.416

Alle theorie examens behaald. Alleen nog praktisch handelen basis behalen. 600 uur stage lopen, en stage opdrachten maken, en dan heb ik mijn diploma al

• Like
Waarderingen: MDC
  • #126.417
  • #126.418
Jij mocht dus niet bij de sky boxen komen en dan waarschijnlijk ook niet eens bij het ondernemers centrum. Dan heb je ook geen ambassades beveiligd of personen.
Net als dat iemand die ambassades beveiligt dat niet mag doen in een stadion, bedoel je? Nogmaals; verschillende functies vragen om een verschillende opleiding. Een hartchirurg gaat ook je verstandskiezen niet trekken.

• #126.419
20200917_204347.jpg

Terug
Naar boven