MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #126.681
Ouwe zuurpruim wat zich door duwt en door blijft duwen met haar wagentje, had der het liefst door willen stampen naar einde v/d gang.....

( oke ik tel al tot 10 ) ....

• #126.683
Lekker cliché antwoordje. Maar inderdaad, er zijn er maar weinig die zoals mij kunnen zijn/worden dus heb ik de verantwoordelijkheid maar op mij genomen. Ik houd wel van een challenge.

Schattig dat knipoogje. Je probeert toch niet te compenseren met emoticons in de wanhoop om wat extra serieus over te komen hè.
Jeetje, zelfs voor een aandachtsgeile, overcompenserende, simpsende white knight met pannenkoekenkont leg je de lat wel hoog he?

• #126.685
Jeetje, zelfs voor een aandachtsgeile, overcompenserende, simpsende white knight met pannenkoekenkont leg je de lat wel hoog he?
Ik snap dat je denkt omdat de lat meestal bij jou niet eens van toepassing is, maar het valt allemaal wel mee.

Maak je maar niet te druk kind, anders lijden die slapende handjes van jou er nog onder.

• #126.686
Ouwe zuurpruim wat zich door duwt en door blijft duwen met haar wagentje, had der het liefst door willen stampen naar einde v/d gang.....

( oke ik tel al tot 10 ) ....

Irritant kind in de supermarkt..ik had wel door dat ze me t liefst door wilde stampen naar t einde van de gang. Dus ik maar duwen en doorduwen met dat karretje. Zal haar leren. De jeugd van tegenwoordig....

• #126.689
Ik kan me soms ook enorm ergeren aan oude mensen met name
In de supermarkt. Niet de echte hoogbejaarden, die kunnen er niets aan doen. Maar vooral
Van die ‘ actieve zestigers’. Kolere wat een schijtlui. Alsof ze de eigenaar zijn van de supermarkt. En overal langzaam doen. Ik moet Gvd jullie pensioen bij elkaar verdienen: opt*fen. Verboden voor jullie om op zaterdag of buiten kantoortijden boodschappen te doen. Jullie hebben toch de helemaal geen f**k om uit te voeren.

• #126.693
Als een oudje mij vraagt of hij voor mag vraag ik altijd even WAAROM MOET JIJ ZO NAAR JE WERK OFZO? Nee. Dat dacht ik ook gvd
Vragen? Dat vind ik nog netjes. Ik laat vaak mensen voor als ze maar een paar dingen hoeven af te rekenen.
Ik heb alleen 1 regel..bij voorkruipen of schooien 》 heel rap achteraan sluiten.

Terug
Naar boven