-aardbeitje
Cool Novice
- Waardering
- 287
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergeten een onderbroek aan te doen. Zit nu in de gym met losse leuter
Jeetje, zelfs voor een aandachtsgeile, overcompenserende, simpsende white knight met pannenkoekenkont leg je de lat wel hoog he?Lekker cliché antwoordje. Maar inderdaad, er zijn er maar weinig die zoals mij kunnen zijn/worden dus heb ik de verantwoordelijkheid maar op mij genomen. Ik houd wel van een challenge.
Schattig dat knipoogje. Je probeert toch niet te compenseren met emoticons in de wanhoop om wat extra serieus over te komen hè.
@Aline weer?Ouwe zuurpruim wat zich door duwt en door blijft duwen met haar wagentje, had der het liefst door willen stampen naar einde v/d gang.....
( oke ik tel al tot 10 ) ....
Ik snap dat je denkt omdat de lat meestal bij jou niet eens van toepassing is, maar het valt allemaal wel mee.Jeetje, zelfs voor een aandachtsgeile, overcompenserende, simpsende white knight met pannenkoekenkont leg je de lat wel hoog he?
Ouwe zuurpruim wat zich door duwt en door blijft duwen met haar wagentje, had der het liefst door willen stampen naar einde v/d gang.....
( oke ik tel al tot 10 ) ....
Irritant kind in de supermarkt..ik had wel door dat ze me t liefst door wilde stampen naar t einde van de gang. Dus ik maar duwen en doorduwen met dat karretje. Zal haar leren. De jeugd van tegenwoordig....
Kom jij maar even over de knie dan

Vragen? Dat vind ik nog netjes. Ik laat vaak mensen voor als ze maar een paar dingen hoeven af te rekenen.Als een oudje mij vraagt of hij voor mag vraag ik altijd even WAAROM MOET JIJ ZO NAAR JE WERK OFZO? Nee. Dat dacht ik ook gvd
Nee joh, hoe kom je daar nou bij?Spank me spank me !!!
Mensen krijgen een heel raar beeld voor zich denk ik 🤣🤣

Laat de wijn maar staan nuSpank me spank me !!!
Op dit forum? Ik verwacht dat je nu een paar Dickpics in je dm krijgt.Spank me spank me !!!
Die van mij heeft ze al!Op dit forum? Ik verwacht dat je nu een paar Dickpics in je dm krijgt.
Op dit forum? Ik verwacht dat je nu een paar Dickpics in je dm krijgt.
Een ander forumlid heeft dat ook ik noem haar naam nietDaar maak ik een collage van, leuk voor in de woonkamer 😂

Als een oudje mij vraagt of hij voor mag vraag ik altijd even WAAROM MOET JIJ ZO NAAR JE WERK OFZO? Nee. Dat dacht ik ook gvd