Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst even door de keuring op t forum he?Daar maak ik een collage van, leuk voor in de woonkamer 😂
Dat zou nou leuk zijn, die collage hier online zetten, met uiteraard er bij welke van wie is 🤣
Hallo knul mis je mij zo erg?tuurlijk kerel, die schudde je ff zo uit je mouw hè
Las ik laatst iets over, misschien kan je van een nood een deugd maken:Wakker worden met slapende handen.... En duim die nog steeds aan het uitslapen is. Irritant
Vroeg me eigenlijk ook nog hypothetisch af als die masseur op z'n hand gaat zitten, hoe telt dat dan?Ah... Jij bent het type wat ook op je rechterhand gaat zitten tot het gevoelloos wordt, handcrème erop doet, en verder genoeg heeft aan zijn fantasie? 😝

Hahahahhahahaha!!!Las ik laatst iets over, misschien kan je van een nood een deugd maken:
Vroeg me eigenlijk ook nog hypothetisch af als die masseur op z'n hand gaat zitten, hoe telt dat dan?![]()
Nee hoor, vrouwen zijn er gewoon wat subtieler over. Behalve als ze onder elkaar zijn natuurlijk, dan vliegen de smerige praatjes je om de oren.Hahahahhahahaha!!!
Ik denk dat dat toch anders werkt bij mannen, dan bij vrouwen 😝
Omdat je van de ene op de andere dag niet 1kg vet erbij krijgt.
Als je morgen op de weegschaal staat en t is er weer af

Alvast sorry want gaat weer gemeen zijn.Ok we zijn inmiddels een aantal dagen verder en het is er nog niet af![]()
Lekker laten zitten. #endoorrrrrOk we zijn inmiddels een aantal dagen verder en het is er nog niet af![]()
Het is gvd zondag de dag van de heer Robin doe is lief!Alvast sorry want gaat weer gemeen zijn.
Maar voor mijn gevoel komt het echt over alsof je denkt dat het helemaal vanzelf gaat. Je bent nu al maanden hier op t forum en er is waarschijnlijk nog geen kilo af. Dan ga je op vakantie en laat je je volledig gaan, dan ga je naar ayce en laat je je volledig gaan. Je moet er iets voor over hebben...
GoedeVredeDagHet is gvd zondag de dag van de heer Robin doe is lief!
Nee god***domme!!!
Regionaal of landelijk? Ja, te lui om te googlen😂😂Storing Ziggo. Geen internet en tv, naar verwachting 18.12 uur opgelost.
Ik denk regionaal.
Regionaal

Da's niet grappig . Hoop voor je dat dit voor een reden was en je binnenkort de overtreffende trap van de baan van je leven te vinden.Daarnet naast de job van mijn leven gegrepen.
Verdraaide tattoo's maken alles kapot.
Ik haat die mentaliteit uit 1980!![]()