XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #126.701
Dat zou nou leuk zijn, die collage hier online zetten, met uiteraard er bij welke van wie is 🤣

• #126.703
aap uit de mouw.jpg

• #126.706
Wakker worden met slapende handen.... En duim die nog steeds aan het uitslapen is. Irritant
Las ik laatst iets over, misschien kan je van een nood een deugd maken:
Ah... Jij bent het type wat ook op je rechterhand gaat zitten tot het gevoelloos wordt, handcrème erop doet, en verder genoeg heeft aan zijn fantasie? 😝
Vroeg me eigenlijk ook nog hypothetisch af als die masseur op z'n hand gaat zitten, hoe telt dat dan?
:D

• #126.707
Las ik laatst iets over, misschien kan je van een nood een deugd maken:
Vroeg me eigenlijk ook nog hypothetisch af als die masseur op z'n hand gaat zitten, hoe telt dat dan?
:D
Hahahahhahahaha!!!
Ik denk dat dat toch anders werkt bij mannen, dan bij vrouwen 😝

• #126.709
Daarnet naast de job van mijn leven gegrepen.
Verdraaide tattoo's maken alles kapot.

Ik haat die mentaliteit uit 1980! :fluit:

• #126.711
Ok we zijn inmiddels een aantal dagen verder en het is er nog niet af :(
Alvast sorry want gaat weer gemeen zijn.
Maar voor mijn gevoel komt het echt over alsof je denkt dat het helemaal vanzelf gaat. Je bent nu al maanden hier op t forum en er is waarschijnlijk nog geen kilo af. Dan ga je op vakantie en laat je je volledig gaan, dan ga je naar ayce en laat je je volledig gaan. Je moet er iets voor over hebben...

• #126.713
Alvast sorry want gaat weer gemeen zijn.
Maar voor mijn gevoel komt het echt over alsof je denkt dat het helemaal vanzelf gaat. Je bent nu al maanden hier op t forum en er is waarschijnlijk nog geen kilo af. Dan ga je op vakantie en laat je je volledig gaan, dan ga je naar ayce en laat je je volledig gaan. Je moet er iets voor over hebben...
Het is gvd zondag de dag van de heer Robin doe is lief!

• #126.714
Storing Ziggo. Geen internet en tv, naar verwachting 18.12 uur opgelost.

• #126.720
Daarnet naast de job van mijn leven gegrepen.
Verdraaide tattoo's maken alles kapot.

Ik haat die mentaliteit uit 1980! :fluit:
Da's niet grappig . Hoop voor je dat dit voor een reden was en je binnenkort de overtreffende trap van de baan van je leven te vinden.

Terug
Naar boven