AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #126.721
Alvast sorry want gaat weer gemeen zijn.
Maar voor mijn gevoel komt het echt over alsof je denkt dat het helemaal vanzelf gaat. Je bent nu al maanden hier op t forum en er is waarschijnlijk nog geen kilo af. Dan ga je op vakantie en laat je je volledig gaan, dan ga je naar ayce en laat je je volledig gaan. Je moet er iets voor over hebben...

Ja ik begrijp wel waar je gevoel vandaan komt. Er is telkens progressie, maar dan gaat deze teniet door zoiets doms (vakantie, ayce). En geloof me, ik heb er iets voor over. Tel mijn cals gewoon, doe cardio (HIIT) na mijn workouts en op aparte dagen (aparte cardiodagen noteer ik niet in mijn log). Is wel lastig om 180 gram proteïne op een dag te nemen binnen 2000 cals, over het algemeen wordt dit dan ook 2100. En behoefte is op het moment ook niet zo veel, want zit de hele dag thuis (door corona) op workouts en buiten ff wandelen enzo na.

Ik weet dat het niet vanzelf gaat en ik steek er moeite in, maar na een misstap gaat alles weer zo ontzettend langzaam.

• #126.725
Ja ik begrijp wel waar je gevoel vandaan komt. Er is telkens progressie, maar dan gaat deze teniet door zoiets doms (vakantie, ayce). En geloof me, ik heb er iets voor over. Tel mijn cals gewoon, doe cardio (HIIT) na mijn workouts en op aparte dagen (aparte cardiodagen noteer ik niet in mijn log). Is wel lastig om 180 gram proteïne op een dag te nemen binnen 2000 cals, over het algemeen wordt dit dan ook 2100. En behoefte is op het moment ook niet zo veel, want zit de hele dag thuis (door corona) op workouts en buiten ff wandelen enzo na.

Ik weet dat het niet vanzelf gaat en ik steek er moeite in, maar na een misstap gaat alles weer zo ontzettend langzaam.
Je kan ook heel simpel denken. Het is zoals het is en je staat er in elk geval beter bij dan wanneer je niet zou trainen.

• #126.728

Als je niet achteruit gaat dan weet je ook wel dat je iig iets harder of slimmer moet trainen. En daarnaast verstandig eten.

Als laatste: als je niet afvalt maar wel spier bijkomt en vet verliest.... dan ben je ook prima bezig. Ik zou dus goed inner spiegel kijken. Robin heeft we een punt natuurlijk: als je iets wilt bereiken zul je er voor moeten werken. In jouw geval denk ik:een keer uit eten prima, maar op vakantie jezelf in een resort helemaal
Laten gaan - zonde van al dat harde werk.

• #126.731
En dat accepteer je zomaar??
En dat accepteer je zomaar??
Nee, onacceptabel.
tenor.gif

• #126.734
Is wel lastig om 180 gram proteïne op een dag te nemen binnen 2000 cals,
onzin. 2 kilo kwark en je hebt 1000 kcal en 180 gram eiwit. koolvis nog magerder: 65 gram eiwit per 250 kcal.
het is maar net welke voedingskeuzes je maakt. ik pas dagelijks makkelijk 280 gram eiwit in 2500-3000 kcal in mijn cut en ga regelmatig nog over de 280 gram heen

• #126.735
Ik keur het helemaal goed @Leeuwarden1998. Ik kan me namelijk geen leven voorstellen waar niet elke gym is bezaaid met mensen die maar een beetje aanmodderen. Hierdoor is alle aandacht namelijk op mij gevestigd.

Ik ben nog steeds aan het strugglen met die nieuwe buff dude die recentelijk mijn gym heeft gejoined. Gelukkig is hij fcking lelijk dus kan ik daar nog mee compenseren. Anders had ik waarschijnlijk een andere gym moet joinen.

• #126.736
Je kan ook heel simpel denken. Het is zoals het is en je staat er in elk geval beter bij dan wanneer je niet zou trainen.

Als je niet achteruit gaat dan weet je ook wel dat je iig iets harder of slimmer moet trainen. En daarnaast verstandig eten.

Als laatste: als je niet afvalt maar wel spier bijkomt en vet verliest.... dan ben je ook prima bezig. Ik zou dus goed inner spiegel kijken.

Absoluut, ik zie ook in de spiegel dat mijn spieren langzamerhand groeien sinds stronglifts :D

Robin heeft we een punt natuurlijk: als je iets wilt bereiken zul je er voor moeten werken. In jouw geval denk ik:een keer uit eten prima, maar op vakantie jezelf in een resort helemaal
Laten gaan - zonde van al dat harde werk.

Absoluut, ben ik ook helemaal mee eens

• #126.737
Las ik laatst iets over, misschien kan je van een nood een deugd maken:
Vroeg me eigenlijk ook nog hypothetisch af als die masseur op z'n hand gaat zitten, hoe telt dat dan?
:D
En dan zeggen ze dan mannen kinderachtig zijn. Wat is dit voor kleuter''humor'' dan :roflol:

1601212241468.png

• #126.739
  • #126.740
word het niet tijd voor jullie om een keer te gaan daten ,de liefde spat er van af

Terug
Naar boven