Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.451
Denk dat het zal zijn tot midden december.
De feestdagen nemen ze ons niet af.
Kan ik mij ook haast niet voorstellen. Hopelijk is dat vaccin uit Harvard vóór de feestdagen goedgekeurd door de betreffende instanties. Of we het dan al hebben of niet, zodra het uitzicht erop is kan er versoepeld worden. Een andere mogelijkheid tot versoepelen zou een fikse daling in besmettingen zijn. Maar aangezien de dagen korter worden en iedereen thuis gaat hokken, waar de meeste besmetting plaatsvinden, lijkt mij dat uitgesloten..

• #127.452
Geen kerstmarkten dit jaar :sad: .
De gezelligheid rond kerst met lichtjes, kerstmarkten, punch, warme chocomelk,... is het enige dat ik echt leuk vind aan de winter :treuren:.

• #127.454
Kan ik mij ook haast niet voorstellen. Hopelijk is dat vaccin uit Harvard vóór de feestdagen goedgekeurd door de betreffende instanties. Of we het dan al hebben of niet, zodra het uitzicht erop is kan er versoepeld worden. Een andere mogelijkheid tot versoepelen zou een fikse daling in besmettingen zijn. Maar aangezien de dagen korter worden en iedereen thuis gaat hokken, waar de meeste besmetting plaatsvinden, lijkt mij dat uitgesloten..
Of als er weer genoeg bedden vrij zijn in de ziekenhuizen. Dat lijkt me eerder de norm voor België.
Terwijl die zorgkundige zich stikkapot werken.
Hiervoor hadden ze al lang al iets moeten.
Meer mensen met militaire/zorgkundige opleiding inschakelen en dergelijke.

• #127.455
De gezelligheid rond kerst met lichtjes, kerstmarkten, punch, warme chocomelk,... is het enige dat ik echt leuk vind aan de winter :treuren:.
Oh ja... De tijd vlak voor de kerst is zoveel gezelliger dan de kerst zelf

• #127.457
Collega zit atm een heerlijk ruikend broodje weg te tikken. Achja als ik dan naar zijn buik kijk, weet ik waarom wat anders eet 🤪

• #127.459
Idem. Ik ga vaak naar Duitsland. Keulen en Düsseldorf zij echt top. Gezelligheid, glühwein, chocomel met slagroom, lekker eten, lichtjes Het liefst een beetje winters weer. :heart:

Terug
Naar boven