- Waardering
- 22.485
Liever sportscholen dicht dan restaurants.
Een mens moet eten toch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Liever sportscholen dicht dan restaurants.
Kan gvd toch naar de superLiever sportscholen dicht dan restaurants.
Een mens moet eten toch?
Laat me met rust. Ben kwaad potverdorie.
Scheelt me weer een hoop geld omdat vrouwlief graag uiteten gaat.Restaurants die een maand sluiten.
Bedankt Covid-19.
Ach wat kost een broodje döner tegenwoordig nou nog?Scheelt me weer een hoop geld omdat vrouwlief graag uiteten gaat.
Een maand?Restaurants die een maand sluiten.
Bedankt Covid-19.

Denk dat het zal zijn tot midden december.
Ik moet beide kerstdagen werken en oud en nieuwDenk dat het zal zijn tot midden december.
De feestdagen nemen ze ons niet af.
wel 222%Sinds ik werk ben ik altijd aanwezig met de kerstdagen, geef altijd gelijk aan beschikbaar te zijn, lekker toeslagen vangen.Ik moet beide kerstdagen werken en oud en nieuwwel 222%
Kan ik mij ook haast niet voorstellen. Hopelijk is dat vaccin uit Harvard vóór de feestdagen goedgekeurd door de betreffende instanties. Of we het dan al hebben of niet, zodra het uitzicht erop is kan er versoepeld worden. Een andere mogelijkheid tot versoepelen zou een fikse daling in besmettingen zijn. Maar aangezien de dagen korter worden en iedereen thuis gaat hokken, waar de meeste besmetting plaatsvinden, lijkt mij dat uitgesloten..Denk dat het zal zijn tot midden december.
De feestdagen nemen ze ons niet af.
Zo is datSinds ik werk ben ik altijd aanwezig met de kerstdagen, geef altijd gelijk aan beschikbaar te zijn, lekker toeslagen vangen.
Of als er weer genoeg bedden vrij zijn in de ziekenhuizen. Dat lijkt me eerder de norm voor België.Kan ik mij ook haast niet voorstellen. Hopelijk is dat vaccin uit Harvard vóór de feestdagen goedgekeurd door de betreffende instanties. Of we het dan al hebben of niet, zodra het uitzicht erop is kan er versoepeld worden. Een andere mogelijkheid tot versoepelen zou een fikse daling in besmettingen zijn. Maar aangezien de dagen korter worden en iedereen thuis gaat hokken, waar de meeste besmetting plaatsvinden, lijkt mij dat uitgesloten..
Oh ja... De tijd vlak voor de kerst is zoveel gezelliger dan de kerst zelfGeen kerstmarkten dit jaar.
De gezelligheid rond kerst met lichtjes, kerstmarkten, punch, warme chocomelk,... is het enige dat ik echt leuk vind aan de winter.
Warme chocolademelk met slagroomGeen kerstmarkten dit jaar.
De gezelligheid rond kerst met lichtjes, kerstmarkten, punch, warme chocomelk,... is het enige dat ik echt leuk vind aan de winter.

Hij geniet van z’n levenCollega zit atm een heerlijk ruikend broodje weg te tikken. Achja als ik dan naar zijn buik kijk, weet ik waarom wat anders eet 🤪
Idem. Ik ga vaak naar Duitsland. Keulen en Düsseldorf zij echt top. Gezelligheid, glühwein, chocomel met slagroom, lekker eten, lichtjes Het liefst een beetje winters weer.Geen kerstmarkten dit jaar.

Inderdaad hahaha! Bodybuilding en diëten, offers geven 😂😂