MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.401
Reserveringen in de gym langer dan een uur zijn geannuleerd. :grumble: Gaat weer lekker nondeju!

• #127.405
Hier in Manchester zijn de strengere maatregelen door de burgemeester afgewezen. Maw lekker doortrainen without mask. :D

• #127.406
Ik die dacht omdat ik 11u heb geslapen vannacht nu savonds heel goed zou kunnen werken, maar nu is mijn ritme zodanig kut dat ik al van 8u wil gaan slapen...

• #127.408
Hemaal niks. Was een chille dag. Nu kijk ik star wars doei.

• #127.409
In de middag nu ook de sportscholen allemaal vol gereserveerd...

• #127.414
Gerapporteerd :trollface:

Bespreken van punten.

Ik nog 2:(
Ik weet dat je zogenaamd die super geheime punten niet mag bespreken, maar sommigen gaan echt helemaal nergens over. Begint hier steeds meer op een feministen forum te lijken.

Ik had ook vernomen dat veel mensen mijn gebanned willen hebben :roflol:. Hoe meer haters hoe beter :heart:

• #127.415
Ik weet dat je zogenaamd die super geheime punten niet mag bespreken, maar sommigen gaan echt helemaal nergens over. Begint hier steeds meer op een feministen forum te lijken.

Ik had ook vernomen dat veel mensen mijn gebanned willen hebben :roflol:. Hoe meer haters hoe beter :heart:
Mijn punten ook niet nja zeker de helft niet. Maar goed heb al een back up account:p

• #127.416

Geen idee waarom, ben het niet altijd eens. maar brengt wel leven op het forum. i.p.v. die zure azijnpissers die niets met een korreltje zout kunnen pakken.

• #127.417
Ik heb nul punten volgens mij

kan het zelf ook niet geloven:roflol:

• #127.418
Geen idee waarom, ben het niet altijd eens. maar brengt wel leven op het forum. i.p.v. die zure azijnpissers die niets met een korreltje zout kunnen pakken.
Nee, maar dat maakt het juist interessant. Ik zou me geen leven kunnen voorstellen waar iedereen het met het elkaar eens is. Dat maakt het helemaal een dooie fucking boel hier. Natuurlijk kunnen we zo nu en dan elkaar gaan baffen, maar daar ben je ook zo op uitgekeken. Die discussies, rellen etc houdt het hier een beetje allemaal in leven.

Plus zou je ook meer respect moeten hebben voor mensen die tenminste hun mening durven te delen, i.p.v. gaan snitchen bij mods omdat ze te gefrustreerd zijn of waar ze allemaal mee zitten. Niemand krijgt mij in ieder geval zo gefrustreerd dat ik dat soort acties ga ondernemen.

• #127.419
Nee, maar dat maakt het juist interessant. Ik zou me geen leven kunnen voorstellen waar iedereen het met het elkaar eens is. Dat maakt het helemaal een dooie fucking boel hier. Natuurlijk kunnen we zo nu en dan elkaar gaan baffen, maar daar ben je ook zo op uitgekeken. Die discussies, rellen etc houdt het hier een beetje allemaal in leven.

Plus zou je ook meer respect moeten hebben voor mensen die tenminste hun mening durven te delen, i.p.v. gaan snitchen bij mods omdat ze te gefrustreerd zijn of waar ze allemaal mee zitten. Niemand krijgt mij in ieder geval zo gefrustreerd dat ik dat soort acties ga ondernemen.
Zou niet eens weten waarom je die report button zou gebruiken :p. Al is de frustratie nog zo groot, het blijft maar een forum :o

Terug
Naar boven