- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
>60 mg DMT fapen en gaan met die banaan.
Dat gevoel ken ik.Wat een bullshit, opeens zit de gym vol gereserveerd tot zaterdag vanwege die 30 personen regel. Als ze is zien hoe groot die ruimtes zijn
Daarom zet ik altijd een zonnebril op. Laat geen emotie zien.
Sterkte kerel dat je het mag overlevenIk die dacht omdat ik 11u heb geslapen vannacht nu savonds heel goed zou kunnen werken, maar nu is mijn ritme zodanig kut dat ik al van 8u wil gaan slapen...
Al het krUit al verschoten op maandag en dinsdagDat het al 55 minuten vrijdagmiddag is en nogsteeds geen vrijdagmiddagrel![]()
Heb nog maar één punt over. Thanks to de mietjes/snitchers op dit forumDat het al 55 minuten vrijdagmiddag is en nogsteeds geen vrijdagmiddagrel![]()
GerapporteerdHeb nog maar één punt over. Thanks to de mietjes/snitchers op dit forum

Ik weet dat je zogenaamd die super geheime punten niet mag bespreken, maar sommigen gaan echt helemaal nergens over. Begint hier steeds meer op een feministen forum te lijken.
. Hoe meer haters hoe beter 
Mijn punten ook niet nja zeker de helft niet. Maar goed heb al een back up accountIk weet dat je zogenaamd die super geheime punten niet mag bespreken, maar sommigen gaan echt helemaal nergens over. Begint hier steeds meer op een feministen forum te lijken.
Ik had ook vernomen dat veel mensen mijn gebanned willen hebben. Hoe meer haters hoe beter
![]()

Geen idee waarom, ben het niet altijd eens. maar brengt wel leven op het forum. i.p.v. die zure azijnpissers die niets met een korreltje zout kunnen pakken.Ik weet dat je zogenaamd die super geheime punten niet mag bespreken, maar sommigen gaan echt helemaal nergens over. Begint hier steeds meer op een feministen forum te lijken.
Ik had ook vernomen dat veel mensen mijn gebanned willen hebben. Hoe meer haters hoe beter
![]()
Nee, maar dat maakt het juist interessant. Ik zou me geen leven kunnen voorstellen waar iedereen het met het elkaar eens is. Dat maakt het helemaal een dooie fucking boel hier. Natuurlijk kunnen we zo nu en dan elkaar gaan baffen, maar daar ben je ook zo op uitgekeken. Die discussies, rellen etc houdt het hier een beetje allemaal in leven.Geen idee waarom, ben het niet altijd eens. maar brengt wel leven op het forum. i.p.v. die zure azijnpissers die niets met een korreltje zout kunnen pakken.
Zou niet eens weten waarom je die report button zou gebruikenNee, maar dat maakt het juist interessant. Ik zou me geen leven kunnen voorstellen waar iedereen het met het elkaar eens is. Dat maakt het helemaal een dooie fucking boel hier. Natuurlijk kunnen we zo nu en dan elkaar gaan baffen, maar daar ben je ook zo op uitgekeken. Die discussies, rellen etc houdt het hier een beetje allemaal in leven.
Plus zou je ook meer respect moeten hebben voor mensen die tenminste hun mening durven te delen, i.p.v. gaan snitchen bij mods omdat ze te gefrustreerd zijn of waar ze allemaal mee zitten. Niemand krijgt mij in ieder geval zo gefrustreerd dat ik dat soort acties ga ondernemen.
. Al is de frustratie nog zo groot, het blijft maar een forum 
Klopt, mensen nemen het internet en hun schrale dbb-imagootje te serieus.Zou niet eens weten waarom je die report button zou gebruiken. Al is de frustratie nog zo groot, het blijft maar een forum
![]()