- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Uhm ok?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uhm ok?
Ben zo opgestaan, denk ongesteld ofzo.
Je moet ook je goede been als eerste dat bed uit slingeren
😑
Inderdaad! Hoop dat t meevalt. Hartslag regelmatig? En, pijn rug/schouderbladen? Sorry hoor, bezorgdheidHele nacht pijn op de borst...
Heeft iig al een ruk nacht gegeven.
Straks huisarts effe bellen. Vermoedelijk gewoon maagzuur.. Maar effe laten checken en hopen dat zij niet ook mijn dag gaat verpesten.![]()
Wat blast je dan?Ik bleef stabiel in gewicht op 3000kcal met een ziek hongergevoel.
Nu op 4000kcal val ik af en heb ik ook een stuk minder honger dus weinig zin om meer te eten.
f**k joe tairing lichaam
Welke beta traint er dan ook bij fit for free.door de nieuwe maatregelen van fit for free zijn al mijn boekingen van deze week geannuleerd, kijk op de app en zie dat alle tijdvakken deze week vol zijn......
Jij traint toch bij basic fit?
Basic fit is waar de echt alpha's trainen. Alleen maar IFBB pro'sis de dichtsbijzijnde redelijk fatsoenlijke gym
waar train jij dan simp
Zit t soms achterlijk in elkaar he?Ik bleef stabiel in gewicht op 3000kcal met een ziek hongergevoel.
Nu op 4000kcal val ik af en heb ik ook een stuk minder honger dus weinig zin om meer te eten.
f**k joe tairing lichaam
Snel checken, die van mij staan er nog in. Had ook pas vanmorgen geboekt voor morgen. Wat irritant zeg!door de nieuwe maatregelen van fit for free zijn al mijn boekingen van deze week geannuleerd, kijk op de app en zie dat alle tijdvakken deze week vol zijn......
Basic fit is waar de echt alpha's trainen. Alleen maar IFBB pro's
Snel checken, die van mij staan er nog in. Had ook pas vanmorgen geboekt voor morgen. Wat irritant zeg!
Hij bedoelt dat basic fit de lat zo laag ligt, dat iedereen zich een alfa of pro voelt, denk ikhoe verklaar je dan dat @Aline ook bij fit for free traint?

Die heeft een identiteitscrisis. Dat was nu toch al duidelijk.hoe verklaar je dan dat @Aline ook bij fit for free traint?
Hij is hier trouwens. Je kunt ook gewoon reageren op mijn posts, i.p.v. te zeggen dat je me negeert en dan vervolgens indirect toch gaat reageren op mijn posts. Schattig ben je welHij bedoelt dat basic fit de lat zo laag ligt, dat iedereen zich een alfa of pro voelt, denk ik![]()

Hij is hier trouwens. Je kunt ook gewoon reageren op mijn posts, i.p.v. te zeggen dat je me negeert en dan vervolgens indirect toch gaat reageren op mijn posts. Schattig ben je wel![]()
Ach, die vorm van aandacht pleziert jouw nog wel het meest.Hij is hier trouwens. Je kunt ook gewoon reageren op mijn posts, i.p.v. te zeggen dat je me negeert en dan vervolgens indirect toch gaat reageren op mijn posts. Schattig ben je wel![]()
Wat ben ikhoe verklaar je dan dat @Aline, waarvan we weten dat ze ms. olympia is, ook bij fit for free traint en niet bij basic fit?
ik had begin deze week al geboekt omdat er bij onze vestiging echt massaal wordt geboekt..
thuisgymmen tot maandag want dan kan ik pas weer terecht tussen 21:00 en 22:00, w
? nieuwe titel?