Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.603
Dat het vrijgezel zijn me totaal niet bevalt, ik me kapot verveel en niet weet wat ik ermee aan moet :(

• #127.606
Je lichaam is ewn tempel. Gewoon effe eten wat je lichaam je vertelt dan... 2 dagen alles waar je zin in hebt. Dan kijken hoe het met die honger is. Ik ben geen dokter. Maar ken de constant munchies al te goed...

Uit welke hoed heb je deze getoverd?

Dat het vrijgezel zijn me totaal niet bevalt, ik me kapot verveel en niet weet wat ik ermee aan moet :(
@BB_ Let's go champ

• #127.609
  • #127.610
Je lichaam is ewn tempel. Gewoon effe eten wat je lichaam je vertelt dan... 2 dagen alles waar je zin in hebt. Dan kijken hoe het met die honger is. Ik ben geen dokter. Maar ken de constant munchies al te goed...
Cravings kunnen een signaal zijn aan tekorten, bijvoorbeeld bepaalde mineralen. Maar alles eten waar je zin in hebt = bij de heel veel mensen veel troep eten. En daarvan krijg je vaak alleen maar meer trek in troep

• #127.612
Wij moeten allemaal reserveren dus jij ook dame 😌
Reserveren was nav het aantal mensen per m2. Dus als je gym qua oppervlakte groot genoeg was, was het niet nodig. Want in/uitchecken voldoet prima voor eventuele contact onderzoek.

Besmettingen vallen hier enorm mee. Deze wijziging is letterlijk door een incident bij een andere filiaal (nos).

• #127.616
Laatst bewerkt:
  • #127.617
Morgen ben je het vergeten, het waait over.

• #127.618
Relatie net uit bedoelde ik ermee te zeggen. Voordat mijn post verkeerd geïnterpreteerd wordt 😅dus liefdesverdriet bah. Maar ik zal weer ophouden van klagen!
Naar :(

Maar om er toch iets positiefs uit te halen... Liefdesverdriet zorgt vaak wel voor onwijs goede trainingen

Terug
Naar boven