MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.582
Ach, die vorm van aandacht pleziert jouw nog wel het meest.
Dat is wel de ultieme validatie/erkenning inderdaad. En ik heb mijzelf niet eens te hoeven verkopen in een slipje. Moet je voorstellen wat ik daarmee nog kan bereiken. Die skanks snappen niet hoe deze shit werkt.

Nog steeds? Shit, toch eens weer aanmelden bij de GGZ dan dus...zucht. Dacht dat ik er vanaf was.
Wat hou ik toch van je :heart:
Ik ook van jou, lekker kortpittig ding van me. Wanneer gaan we nou een keer GHB klappen

• #127.584
Dat is wel de ultieme validatie/erkenning inderdaad. En ik heb mijzelf niet eens te hoeven verkopen in een slipje. Moet je voorstellen wat ik daarmee nog kan bereiken. Die skanks snappen niet hoe deze shit werkt.

Ik ook van jou, lekker kortpittig ding van me. Wanneer gaan we nou een keer GHB klappen
Waarom vraag je mij daar niet voor?? ?? ??

• #127.585
  • #127.586
Hmm hard to get met gemixt met een beetje hoop. Ik keur het helemaal goed. Altijd nog beter dan welbefaamde ''ik heb te druk'' of ''ik heb een vriend''.

Misschien als je wat lipstick opdoet en pruik op zet. Die tuitende lipjes had je al, dus dat moet wel goedkomen.
En dan vijandig reageren tegen betelgeuse, beetje selectief maat :(.

• #127.587
  • #127.593
Ik had ook kunnen zeggen dat ik een woordje was vergeten.

• #127.597
Vaarwel centen.
IMG_20201023_084139.jpg

• #127.598
Hele nacht pijn op de borst... :(
Heeft iig al een ruk nacht gegeven.
Straks huisarts effe bellen. Vermoedelijk gewoon maagzuur.. Maar effe laten checken en hopen dat zij niet ook mijn dag gaat verpesten. :o
Ohnee! Spannend. Het beste hopen danmaar... Heb je nieuws?

• #127.599
Ik bleef stabiel in gewicht op 3000kcal met een ziek hongergevoel.
Nu op 4000kcal val ik af en heb ik ook een stuk minder honger dus weinig zin om meer te eten.

f**k joe tairing lichaam
Je lichaam is ewn tempel. Gewoon effe eten wat je lichaam je vertelt dan... 2 dagen alles waar je zin in hebt. Dan kijken hoe het met die honger is. Ik ben geen dokter. Maar ken de constant munchies al te goed...

Terug
Naar boven