Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.981
Fikkie heb ik ook vaak gemaakt :roflol: de buurt terroriseren heb ik nooit gedaan, alleen een paar keer achterna gezeten door politie omdat ik met vrienden op een bouwplek aan het hangen was ofzo
Ja helaas kwam de politie je al vaak achterna om onzinnige redenen😂. En er waren in onze buurt veel prikkelbare mensen , en helaas als je jong bent is niks leuker dan prikkelbare mensen uitdagen . Dit resulteerde weleens in urenlange zoektochten naar ons🤣

• #127.983
Ik vind dat ALS je kinderen neemt, hen ook onvoorwaardelijk moet steunen in het realiseren van hun dromen. Papa ben je tot aan je graf.
Dit betekent niet dat ze alles ‘zomaar’ krijgen. Je moet kinderen natuurlijk wel leren hoe lang het duurt om (bijvoorbeeld) een nieuwe playstation te kopen. Beloon goed gedrag en blijf vooral in contact met ze, zeker wanneer ze gaan puberen.
Mijn zoon van 6 maakt z’n bed op en gooit z’n vuile was zelf weg in de wasmand. Stapje voor stapje proberen we hem te leren dat niet alles vanzelf gebeurd.

Wat betreft geld verdienen: ik was 22 toen ik mijn huis kocht en ben echt leuk geld gaan verdienen sinds ik onderneem.
Voor een baas werken is leuk als je samen met je partner full time werkt. Dan houd je wat leuks over, anders wordt het zwaar.

• #127.984
:eek: Nice
Daar moet je ook de capaciteit voor hebben,
Als ik bv zelfstandige zou worden faal ik 9/10 omdat ik er te laks voor ben en de zorgen niet te baas kan (denk ik)
Ik ben wel lang zelfstandige in bijberoep geweest, maar dat is toch net wat anders (bij mislukking heb je je job nog)
Voor een baas werken gaat mij dan weer goed af omdat dat mooi afgebakend is.
Ergens tss de 8/10u werken en geen zorgen meer.

• #127.985

Als ik bv zelfstandige zou worden faal ik 9/10 omdat ik er te laks voor ben en de zorgen niet te baas kan (denk ik)
Ik ben wel lang zelfstandige in bijberoep geweest, maar dat is toch net wat anders (bij mislukking heb je je job nog)

Natuurlijk moet het je liggen en zul je het goed af moeten wegen. Als een klant z’n opdracht intrekt moet het niet huilie huilie zijn.
Ik moet zeggen, ondernemen zit wel in ons bloed. Heel veel ondernemers binnen de familie.

• #127.986
Ik vind dat ALS je kinderen neemt, hen ook onvoorwaardelijk moet steunen in het realiseren van hun dromen. Papa ben je tot aan je graf.
Dit betekent niet dat ze alles ‘zomaar’ krijgen. Je moet kinderen natuurlijk wel leren hoe lang het duurt om (bijvoorbeeld) een nieuwe playstation te kopen. Beloon goed gedrag en blijf vooral in contact met ze, zeker wanneer ze gaan puberen.
Mijn zoon van 6 maakt z’n bed op en gooit z’n vuile was zelf weg in de wasmand. Stapje voor stapje proberen we hem te leren dat niet alles vanzelf gebeurd.

Wat betreft geld verdienen: ik was 22 toen ik mijn huis kocht en ben echt leuk geld gaan verdienen sinds ik onderneem.
Voor een baas werken is leuk als je samen met je partner full time werkt. Dan houd je wat leuks over, anders wordt het zwaar.
Vertel? Kan het of verkeerd lezen of ik snap je gewoon niet.

• #127.988
Als je tegenwoordig met 1 inkomen je gezin moet onderhouden + hypotheek/vaste lasten moet betalen dan wordt het zwaar.

Tenzij je in je eentje minimaal 8-9k per maand (bruto) gaat verdienen.
Wat is hierin precies het verschil tussen ondernemer zijn of niet? Verandert toch niet veel aan de situatie?

• #127.989

Wat voor onderneming?

• #127.990
Wat is hierin precies het verschil tussen ondernemer zijn of niet? Verandert toch niet veel aan de situatie?
Als je gewoon een vaste baan hebt, heb je een vast inkomen waar je vanuit kunt gaan (mits je niet ontslagen wordt ofcourse).
Stel je hebt een onderneming in weet ik veel wat ICT diensten en opeens trekt iemand zich terug vanuit een opdracht waar jij al op gerekend had, dan heb je opeens X bedrag niet meer.
Een onderneming in het verkopen van producten zal er minder last van hebben maar een dienstgerichte onderneming is toch wel risicovol in deze tijd.
Plus een normale baan is 9 tot 5.
Met een eigen onderneming heb je gewoon kans dat je 60+ uur maakt per week.

• #127.993
Vertel? Kan het of verkeerd lezen of ik snap je gewoon niet.
Een heleboel subsidies, kortingen, aftrekposten zijn alleen of vooral interessant als beide ouders al dan niet parttime werken.

Daarom is een stokpaardje van Kees van de SGP dat er helemaal niet de vrijheid is om je gezinsleven zo in te richten als mensen zelf willen, er is dwang door discriminatie van het kostwinnersgezin.

Dit wordt door vrijheidhatende partijen als D66 genoemd: "het stimuleren van de economische zelfstandigheid van vrouwen", maar dat is zoals altijd bij dergelijke partijen onzin, want meestal draait dit, door financiële en praktische redenen allen volgend uit slechte wetgeving, uit op een 1,5 fulltimemodel en betekent het dat vooral de vrouw, want ook "feministen" trouwen/hokken/fokken nog steeds vooral omhoog, minder werkt en mede daardoor geen/minder carrière kan maken. Bovendien is de gemiddelde Nederlandse vrouw op zoek naar een "gezellige" work/life balance en werken ze vaak al parttime voordat er kinderen zijn, sommigen zijn gewoon lui.

• #127.994
Als je tegenwoordig met 1 inkomen je gezin moet onderhouden + hypotheek/vaste lasten moet betalen dan wordt het zwaar.

Tenzij je in je eentje minimaal 8-9k per maand (bruto) gaat verdienen.
Je overdrijft zwaar met je 8-9k.

• #127.998

Vast inkomen, vaste armoe :thumb:
Ik hou ook niet van verantwoordelijkheid etc. En ben steeds minder gaan werken, tegen ongeveer hetzelfde salaris.
Vrije tijd en rust in je leven is onbetaalbaar.

• #128.000
Vast inkomen, vaste armoe :thumb:
Ik hou ook niet van verantwoordelijkheid etc. En ben steeds minder gaan werken, tegen ongeveer hetzelfde salaris.
Vrije tijd en rust in je leven is onbetaalbaar.
Of je verdient veel en kan vaker op vakantie

Terug
Naar boven