AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.941
Hangt er natuurlijk wel wat vanaf of het een beetje een mietje is of een man ja.
Dat ook maar ook een kwestie van ervaring, altijd zeker zijn dat je rug gedekt staat en nooit een vecht positie aannemen, handen voor je lichaam, element of surprise is more effective. Laat ze maar denken dat je een mietje bent.

Laatst bewerkt:
  • #127.942
Dat ook maar ook een kwestie van ervaring, altijd zeker zijn dat je rug gedekt staat en nooit een vecht positie aannemen, surprise element is more surprising.
Of gewoon niet te veel ruzie zoeken en zorgen dat je niet snel in zo een positie beland. En daarbij, heb ook wel eens ooit klop gehad met mijn grote b**kes op stap.. een blauw oog of bloedneus geneest wel hoor.

• #127.944
Of gewoon niet te veel ruzie zoeken en zorgen dat je niet snel in zo een positie beland. En daarbij, heb ook wel eens ooit klop gehad met mijn grote b**kes op stap.. een blauw oog of bloedneus geneest wel hoor.
Jammer dat die tijd hier in de buurt voorbij is. Om te horen dat jullie een partij knokte en het daarna over was met een paar klappen . In de stad waar ik woon worden regelmatig tijdens het stappen messen getrokken en zijn er zelfs in een jaar tijd een paar gasten neergestoken ( toen het nog open was natuurlijk) Toch triest om te zien hoe het veranderd. En om dan maar te vermelden dat de meeste jochies 17 zijn die het mes trekken. Overigens zal dit niet alleen hier zijn maar ook op andere plekken..

• #127.945
Ik ben 23. En ik kan me inderdaad voorstellen dat niet iedereen het begrijpt, maar zoals ik zei heb ik nog nooit en akkefietje gehad met m'n ouders. Ik kan me serieus niet herinneren wanneer de laatste keer was dat ik een woordenwisseling met hun heb gehad.

Ik zou overigens wel uit huis willen gaan, maar het kost nogal wat en werk/locatie is momenteel ook twijfelend. Ik zie momenteel niet de reden om een paar honderd meter verderop te gaan wonen puur zodat ik m'n drugs niet hoef te verstoppen.
Naja ik kan wel begrijpen dat niet iedereen een kut thuissituatie heeft gehad, maar alsnog word je enorm beperkt in je vrijheid lijkt me.

Heb je ook een vriendin? Hoe doe je dat dan? Dat waren kuttijden kan ik me nog herinneren, zeker als je naar haar ouders ging. Niks lekkerder dan haar gewoon uit je huis te fl*kkeren als je er genoeg van hebt. En niemand die zich ermee kan bemoeien.

En tja voor niks gaat de zon op. Ik houd liever bijna niks over en dat ik iets voor mijzelf heb dat ik nog meer kan sparen en allemaal krakkemikkig rekening moet houden met anderen.

• #127.946
Jammer dat die tijd hier in de buurt voorbij is. Om te horen dat jullie een partij knokte en het daarna over was met een paar klappen . In de stad waar ik woon worden regelmatig tijdens het stappen messen getrokken en zijn er zelfs in een jaar tijd een paar gasten neergestoken ( toen het nog open was natuurlijk) Toch triest om te zien hoe het veranderd. En om dan maar te vermelden dat de meeste jochies 17 zijn die het mes trekken. Overigens zal dit niet alleen hier zijn maar ook op andere plekken..
Ja het is diep triest.

• #127.947
Als pauper heb je het toch het makkelijkst de staat zorgt wel voor je al doe je niks dan drugs gebruiken. Ken er echter ook die letterlijk een vrijstaande villa of grachtenpand te betrekken kregen van hun ouders en gewoon hard aan hun eigen ondernemingen werken en gierig zijn. Dan doe je het ergens voor. Hier moet je het toch minstens zo veel verder dan modaal schoppen om niet in een rijtjeshuiswijk met drugsdealers en andere onrendabelen te hoeven wonen. Waar werk je dan voor?

Laatst bewerkt:
  • #127.948
Wel grappig dat het altijd de mensen van middelbare leeftijd zijn die dit zeggen, jullie voeden "ons" toch op? Spreek voor jezelf. Ik werk al sinds mijn 15e minimaal 20 uur per week naast school om shit te kunnen betalen. Een jaar 50+ uur per week gedraaid om überhaupt een start te kunnen maken bij de universiteit. Ik betaal mijn eigen rekeningen, Sportschool? Betaal maar zelf. Kleding? Betaal maar zelf. Rijbewijs? Zelf afgetikt. Tandartsrekening? Plunder de spaarrekening maar. Zo is het leven. In mijn directe omgeving is het wel verdeeld, maar snap niet waar je die informatie vandaan haalt.

Jij komt er wel. Hoe ouder je wordt hoe gemakkelijker het wordt.
Waar ik de info vandaan haal ?
Net als jou, persoonlijke ervaringen en wat ik nu om mij heen zie.
Je eigen boontjes leren doppen, levert je veel levenservaring op, waar je de rest van je leven baat bij hebt.

Natuurlijk is het prettig als je met je een gouden lepel in je mondje wordt geboren. Maar vroeg of laat komen die mensen allemaal op de koffie, meestal in de vorm van afhankelijk blijven van anderen, of door hard op de bek te gaan.

• #127.950
Het voordeel wat ik nu heb is dat makkelijker aan een ander huis kan komen, dus ik heb mezelf gelijk weer aangemeld, momenteel zit ik een pauperbuurt. Het gebouw hiernaast daar zitten verslaafden en andere soort mensen die onder toezicht staan.

• #127.952
In mijn gehele leven mss 2 keer meegemaakt gelukkig (en dan nog zonder dat er echt gestoken werd) pepperspray en knuppels wel vaker gezien :). Maar niet in de aard dat er doden vielen,
Het voordeel wat ik nu heb is dat makkelijker aan een ander huis kan komen, dus ik heb mezelf gelijk weer aangemeld, momenteel zit ik een pauperbuurt. Het gebouw hiernaast daar zitten verslaafden en andere soort mensen die onder toezicht staan.
Aanmelden? Hier in BE ga je naar het immo-kantoor van keuze als je iets wilt huren en zoek je iets binnen je budget. Hoe werkt het daar in NL dan?

• #127.953
  • #127.954
Ik denk nu aan twee mensen in mijn directe omgeving.

De één uit een arm gezin, maar woonde tot zijn 30ste thuis. Altijd een bordje met eten klaar etc, geen woonlasten..heerlijk. Kerel is jarenlang werkloos geweest hing maar beetje op straat te blowen en heeft geen diploma's.

De ander komt uit een rijk gezin. Altijd dikke merkkleding aan, lekker dikke waggi van paps rijden, altijd nieuwste iphone, playstation noem maar op. Gast kent de waarde van het geld niet meer, t*ring verwaand. Je kunt het aan zijn houding merken.

Nog een geval. Kameel. Doordat ik genoodzaakt was om voor mijzelf te gaan zorgen ben ik compleet veranderd. Zoals jullie weten ging ik vroeger gevangenis is, gevangenis uit. Toen ik er ineens alleen voor stond ben ik ook daadwerkelijk voor mijzelf gaan zorgen.

• #127.955
er zit ook nog iets tussen je kind op zijn twaalfde op straat zetten en thuis wonen tot je veertigste op mama's kosten

• #127.956
In mijn gehele leven mss 2 keer meegemaakt gelukkig (en dan nog zonder dat er echt gestoken werd) pepperspray en knuppels wel vaker gezien :). Maar niet in de aard dat er doden vielen,
Sommige dingen meemaken hoort er ook een beetje bij , maar met messen zwaaien bij een uitgaansgelegenheid is toch wel diep triest idd.
gelukkig dat we het beide niet meegemaakt hebben dat er doden vielen, hopelijk blijft dit ook zo 😁.

• #127.957
Sommige dingen meemaken hoort er ook een beetje bij , maar met messen zwaaien bij een uitgaansgelegenheid is toch wel diep triest idd.
gelukkig dat we het beide niet meegemaakt hebben dat er doden vielen, hopelijk blijft dit ook zo 😁.
Ik heb zo een keer op straat gehad dat iemand even om mijn telefoon vroeg, met een zakmesje van likmevessie (terwijl hij best ver van me af stond). Ik had mijne toevallig ook bij me (edc), dus vroeg of hij lengte wilde vergelijken :o toen was ie gauw weg:roflol:

• #127.958
Ik heb zo een keer op straat gehad dat iemand even om mijn telefoon vroeg, met een zakmesje van likmevessie (terwijl hij best ver van me af stond). Ik had mijne toevallig ook bij me (edc), dus vroeg of hij lengte wilde vergelijken :o toen was ie gauw weg:roflol:

• #127.959
Aanmelden? Hier in BE ga je naar het immo-kantoor van keuze als je iets wilt huren en zoek je iets binnen je budget. Hoe werkt het daar in NL dan?
Bij mij staat 7-11 jaar wachttijd of vrije sector vanaf 1200-1600 pm afhankelijk van hoeveel schietpartijen/dealers je in de buurt wilt

• #127.960
Toxic masculinity 🤤

Terug
Naar boven