Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.961
Bij mij staat 7-11 jaar wachttijd of vrije sector vanaf 1200-1600 pm afhankelijk van hoeveel schietpartijen/dealers je in de buurt wilt
Ik snap echt niks van hoe het in NL werkt.
wachttijd= de wachtlijst voor een sociale woning?
en komt daar dan iedereen voor in aanmerking of alleen de echt lage klasse?

• #127.962
Bij mij staat 7-11 jaar wachttijd of vrije sector vanaf 1200-1600 pm afhankelijk van hoeveel schietpartijen/dealers je in de buurt wilt
520 euro aan vaste lasten wat betreft wonen gedeeld door 2 voor zo'n 60-70m2

Maar dan woon je wel in Groningen

• #127.963
Ik heb zo een keer op straat gehad dat iemand even om mijn telefoon vroeg, met een zakmesje van likmevessie (terwijl hij best ver van me af stond). Ik had mijne toevallig ook bij me (edc), dus vroeg of hij lengte wilde vergelijken :o toen was ie gauw weg:roflol:
Zo gaat het tegenwoordig helaas . Alleen vindt je het echt nodig er ook een bij te hebben ? Ik snap dat het misschien uit de gedachtegang komt van zelfverdediging. Maar dat is wel een van de redenen waarom dit soort dingen vaker op stap gebeuren. Velen hebben immers een mes op zak ... let er mee op , voordat je weet gebruik je hem omdat je hem toch maar mee had genomen. Dan ben je iniedergeval een stuk verder van huis.

• #127.964
In mijn gehele leven mss 2 keer meegemaakt gelukkig (en dan nog zonder dat er echt gestoken werd) pepperspray en knuppels wel vaker gezien :). Maar niet in de aard dat er doden vielen,
afgelopen oudjaarsavond hoorde ik tumult voor de deur, wordt iemand voor mijn deur in zijn nek gestoken en vervolgens heb ik eerste hulp bij hem verleend tot de politie en ambulance er was. Was geen leuke oudjaarsavond.

• #127.965
T lijkt wel of jullie allemaal in de ghetto wonen.

• #127.966
afgelopen oudjaarsavond hoorde ik tumult voor de deur, wordt iemand voor mijn deur in zijn nek gestoken en vervolgens heb ik eerste hulp bij hem verleend tot de politie en ambulance er was. Was geen leuke oudjaarsavond.
Dat is toch niet meer echt normaal nee :(
Ik spreek over 5/10j geleden, vechten gebeurde vaak, ook wel eens ooit probleemgroepjes die anderen tussenpakte enzo, maar wapens echt weinig. Ik woonde nochtans wel in een grootstad toen (Leuven)

• #127.967
Ik snap echt niks van hoe het in NL werkt.
wachttijd= de wachtlijst voor een sociale woning?
en komt daar dan iedereen voor in aanmerking of alleen de echt lage klasse?
Jup wachtlijst voor een sociale woning. Weet even niet uit m'n hoofd hoe de inkomensgrens (met partner) telt, maar die grens is er wel. Zeg tot een modaal inkomen. Noodgevallen kunnen wel voorrang krijgen, verder loting obv de wachtlijst.

• #127.971
Jup wachtlijst voor een sociale woning. Weet even niet uit m'n hoofd hoe de inkomensgrens (met partner) telt, maar die grens is er wel. Zeg tot een modaal inkomen. Noodgevallen kunnen wel voorrang krijgen, verder loting obv de wachtlijst.
Ah, dat is dan idd een beetje als in BE, met een gemiddeld inkomen kan je wel op de lijst komen, maar raak je irl nooit aan de beurt. Huur is dan naargelang je inkomen (dus voor werklozen is het met andere woorden gratis)

• #127.972
Zo gaat het tegenwoordig helaas . Alleen vindt je het echt nodig er ook een bij te hebben ? Ik snap dat het misschien uit de gedachtegang komt van zelfverdediging. Maar dat is wel een van de redenen waarom dit soort dingen vaker op stap gebeuren. Velen hebben immers een mes op zak ... let er mee op , voordat je weet gebruik je hem omdat je hem toch maar mee had genomen. Dan ben je iniedergeval een stuk verder van huis.
Voor mij was het deel van mijn edc (every day carry). Niet bedoeld als wapen (lengte en alles legaal) maar gewoon handig voor als je het nodig hebt. Net zoals ik jaren een aansteker bij me had ook al rookte ik niet.

• #127.974
Voor mij was het deel van mijn edc (every day carry). Niet bedoeld als wapen (lengte en alles legaal) maar gewoon handig voor als je het nodig hebt. Net zoals ik jaren een aansteker bij me had ook al rookte ik niet.
Niet iedereen heeft er inderdaad dezelfde intentie mee . Maar een mes op zak hebben is imo een beetje overbodig, tenzij je deel uitmaakte van de scouting 😝.

• #127.975
Niet iedereen heeft er inderdaad dezelfde intentie mee . Maar een mes op zak hebben is imo een beetje overbodig, tenzij je deel uitmaakte van de scouting 😝.
Was wel ieder weekend in het bos te vinden :roflol: En met gewoon een beetje aankloten met dingen is het wel handig om iets scherps of puntigs te hebben

• #127.976
Was wel ieder weekend in het bos te vinden :roflol: En met gewoon een beetje aankloten met dingen is het wel handig om iets scherps of puntigs te hebben
Ik was toen ik 15 was ook vaak in het bos te vinden , maar dan voor een illegaal fikkie te maken of iets in die trend 🤣. Ook waren we een terreurgroep voor onze buurt , kan me herinneren dat we elke vrijdagavond achterna gezeten werden door de politie😂. Grappige is dat ze ons never gepakt hebben (kutkinderen). Tot grote spijt van de meeste buurtbewoners.

• #127.978
Ik was toen ik 15 was ook vaak in het bos te vinden , maar dan voor een illegaal fikkie te maken of iets in die trend 🤣. Ook waren we een terreurgroep voor onze buurt , kan me herinneren dat we elke vrijdagavond achterna gezeten werden door de politie😂. Grappige is dat ze ons never gepakt hebben (kutkinderen). Tot grote spijt van de meeste buurtbewoners.
Fikkie heb ik ook vaak gemaakt :roflol: de buurt terroriseren heb ik nooit gedaan, alleen een paar keer achterna gezeten door politie omdat ik met vrienden op een bouwplek aan het hangen was ofzo

• #127.979
Cultuur dingetje. Ik werk liever mezelf kapot zodat de kids het makkelijker krijgen ipv te zeggen “ik moest hardwerken dus jij moet dat ook doen” voorwat maak je kids dan?
Discipline kwestie.
Heb rustig m'n eigen MBO, HBO, rijlessen, abonnementen zelf moeten betalen.
Zo leer je tenminste wat geld is.
Als je een kind alles geeft wat z'n hartje begeert gaat hij geen waarde van geld kennen.
Zie het genoeg in mijn omgeving, die alles van pappie en mammie krijgen, nog nooit een bijbaan hebben gehad terwijl ze al 20 zijn.
Triest joh.

Terug
Naar boven