MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #128.121
Tip: verwijder je slaapapp. Geeft alleen maar stress, en je kunt er toch niks mee. Je voelt wel of je slecht hebt geslapen.
Ik doe er niks mee, had per toeval vannacht m'n horloge nog om :dunno:
Slaap ik kut, so be it. Volgende nacht beter.
Als je moe genoeg bent val je vanzelf in slaap.

• #128.123
Moeder positief getest op corona, ze is er gelukkig niet echt ziek van (gezonde sterke vrouw) Nu moeten wij ook 10dagen in quarantaine, maakt voor mij op zich geen verschil maar hennig kut dat de kinderen nu niet naar de opvang mogen, de week voor mn examens.

unfortunately peanutbutter

• #128.124
Moeder positief getest op corona, ze is er gelukkig niet echt ziek van (gezonde sterke vrouw) Nu moeten wij ook 10dagen in quarantaine, maakt voor mij op zich geen verschil maar hennig kut dat de kinderen nu niet naar de opvang mogen, de week voor mn examens.

unfortunately peanutbutter
Shit. Beterschap voor moeder en succes voor jullie!

• #128.126
Ik ramde dus afgelopen dagen tegen iemands bumper aan en volgens hem kan het dus minimaal 1400€ kosten want hij bracht zijn auto ook maandag naar het garage. maar bedrag kan ook oplopen. Maar als we het hebben over een bumper dan moet ik denken aan paar honderdtjes? Kan toch niet 1400€ minimaal kosten? En zo hard ramde ik niet eens tegen hem aan. We reden beide 80 en nadat een matrixbord verscheen met een streep reden we beide 90-100

Deuk & krasjes en flinke streep
80km VS 80km is zowieso NIET alleen krasjes en deukjes
Bumperbalk / constructie jouw tegen partij zal ingedeukt zijn , jouw frontbalk mogelijk kreukelzone zal ontzet zijn

1400 euro schade kan het zo zijn ..

Jij beginnend bestuurder , no claim van 0,0 en je zuur verdiende appie centjes zullen dit niet fijn vinden

• #128.127
Tentamen verplaatst naar volgende week vrijdagavond. Omdat we overdag gewoon les hebben (nieuwe blok (nieuwe vakken) begint maandag), hebben ze het om 1800-2100 ingepland. Wat een grap dit 😡 :roflol:

• #128.128
De minst kutste plek om pip te hebben is in mijn schouder. En het meest ergste is de quad

• #128.129
Krijg me bench setup maar niet goed. Beetje ronde bovenrug waardoor ik me schouders maar niet in positie kan houden

• #128.134
Oops, I did it again. @DeeJay1

20201104_124434.jpg

• #128.138
Mijn eerste 59€ verkeersboete. Reed 10km te hard op 80 weg

Terug
Naar boven