ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Maar max jij je slaap ook?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar max jij je slaap ook?
Rack pulls is toch ook voor hypertrofie voor je rug. Ik vind het juist heerlijk om mee te starten, die pomp profiteer ik me hele training van.Ik eindig m'n rugtraining altijd met Rack Pulls (op m'n max.) (of Deadlifts). Wanneer hypertrofie je hoofddoel is, gaat het m.i. best ten koste van de rest van je rugtraining indien je hiermee zou starten.
En werkdag.
Max je dan ook?Rack pulls is toch ook voor hypertrofie voor je rug. Ik vind het juist heerlijk om mee te starten, die pomp profiteer ik me hele training van.

Zithouding is niet ideaal, zeker niet voor je rug. Helemaal niet nu met thuiswerken.
Maar pomp is wel een slechte indicatie voor hypertrofie.Max je dan ook?
Vroeger deed ik het overigens ook zo. Nu begin in met hyperextensions , geeft ook een heerlijke pomp.
Ik gebruik het ook niet als indicatie voor hypertrofie, maar het een sluit het ander niet uit en ui vind het wel fijn om mijn training te starten met óf ehken compound óf een oefening die een goeie pomp geeft. Daarnaast zie ik altijd wel op tegen hyperextensions, dus ben ik daar gelijk van af.Maar pomp is wel een slechte indicatie voor hypertrofie.

Ik zie niet echt toegevoegde waarde om elkaar rug training te maxen met rack pulls. Ik hou het gewoon tussen de 3/8hh. Je hebt trouwens wel een sterke rack pull Bert.Max je dan ook?
Vroeger deed ik het overigens ook zo. Nu begin in met hyperextensions , geeft ook een heerlijke pomp.
Nee, daar solliciteerde ik op meerdere bedrijven maar allemaal gaven dezelfde antwoord. “Vanwege Corona doen wij momenteel niets met sollicitanten”. van collega’s hoorde ik dat het luchthaven wel hardwerken is maar wel leuk. Hun zitten zelf liever achter de receptie op school te niksen en gaan pas in aktie als er iets gebeurd. Maar er gebeurd zelden iets. Ik til liever koffers op en bekijk ze door het xray of doorzoek vliegtuigen dat is tenminste actief werk of sta bij de nachtclubs voor de sfeer maarja.Heb je op het luchthaven nog gekke dingen meegemaakt als beveiliger? Lijkt mij ook veel leuker als wat rondjes lopen op een schoolterrein
Apart! En in je pauze?Blijft een vreemd iets, dat reserveren bij Big Gym. Kan max 4 dagen vooruit... Laatste paar dagen check ik het steeds voor ik ga slapen, en wanneer mijn wekker gaat (rond 5). En bij iedere 'nieuwe' dag is alles tussen 17u en 2100 volgeboekt. Terwijl ik wel overdag kan reserveren (maarja, werk).
Beterschap! Hoop dat de klachten meevallen
Big gym is helemaal ruk wat dat betreft ja,Blijft een vreemd iets, dat reserveren bij Big Gym. Kan max 4 dagen vooruit... Laatste paar dagen check ik het steeds voor ik ga slapen, en wanneer mijn wekker gaat (rond 5). En bij iedere 'nieuwe' dag is alles tussen 17u en 2100 volgeboekt. Terwijl ik wel overdag kan reserveren (maarja, werk).
Op dit moment is er daar nauwelijks werk. Beveiligers zijn wel nodig straks als mensen weer aan de regels gehouden moet worden op hogescholen, winkels etc.Nee, daar solliciteerde ik op meerdere bedrijven maar allemaal gaven dezelfde antwoord. “Vanwege Corona doen wij momenteel niets met sollicitanten”. van collega’s hoorde ik dat het luchthaven wel hardwerken is maar wel leuk. Hun zitten zelf liever achter de receptie op school te niksen en gaan pas in aktie als er iets gebeurd. Maar er gebeurd zelden iets. Ik til liever koffers op en bekijk ze door het xray of doorzoek vliegtuigen dat is tenminste actief werk of sta bij de nachtclubs voor de sfeer maarja.
een vriend had wel wat meegemaakt dat een vrouw een vreemd object in haar achterste had dat hun dus tijdens de scan hadden gezien
Hopelijk milde variant
😟 Heel veel beterschap!!