Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #128.181
  • #128.182
Beterschap @Onit
Enig idee hoe je het opgelopen hebt?

• Heart
Waarderingen: Onit
  • #128.184
Ik eindig m'n rugtraining altijd met Rack Pulls (op m'n max.) (of Deadlifts). Wanneer hypertrofie je hoofddoel is, gaat het m.i. best ten koste van de rest van je rugtraining indien je hiermee zou starten.
Ik ga dit ook eens proberen maar dan niet op volle toeren. :rolleyes: Start eigenlijk altijd met een compound, maar sinds kort doe ik ook wekelijks rackpulls en vind dat heerlijk om mee te starten. Automatisme ook :o

• Like
Waarderingen: BB_
  • #128.185
Op dit moment is er daar nauwelijks werk. Beveiligers zijn wel nodig straks als mensen weer aan de regels gehouden moet worden op hogescholen, winkels etc.
Voor nu zie ik alleen diensten voor pretparken, musea, rechtbanken en zwembaden. Maar om daar te staan heb ik een pas nodig en bij de politie duurt wel zo’n 8 weken tot ik mijn pas heb

• #128.186
1ECFA582-1D64-4FA4-8841-86D4DAE6F10E.jpeg
Beterschap !

• Heart
Waarderingen: Onit
  • #128.189
Blijft een vreemd iets, dat reserveren bij Big Gym. Kan max 4 dagen vooruit... Laatste paar dagen check ik het steeds voor ik ga slapen, en wanneer mijn wekker gaat (rond 5). En bij iedere 'nieuwe' dag is alles tussen 17u en 2100 volgeboekt. Terwijl ik wel overdag kan reserveren (maarja, werk).

Ik heb hetzelfde. Zelfs overdag lukt het reserveren bij mij niet. Ik zie de datum staan in de app maar krijg dan alsnog de melding “failed to reservate. No slots available.”

Zelfs zodra je 4 dagen vooruit wilt plannen is die dag meteen helemaal volgeboekt. Ga nooit kunnen sporten zo.

• #128.193
Laatste tijd helaas last van periodes van flinke neerslachtigheid, teveel gebeurd ook de afgelopen tijd wat ik geen plekje heb kunnen geven maar meer aan mij voorbij heb laten gaan, too much thoughts, ik wacht gewoon de uren af om te kunnen gaan slapen, ik moet hier ff doorheen, het komt wel weer goed.

• #128.194
Laatste tijd helaas last van periodes van flinke neerslachtigheid, teveel gebeurd ook de afgelopen tijd wat ik geen plekje heb kunnen geven maar meer aan mij voorbij heb laten gaan, too much thoughts, ik wacht gewoon de uren af om te kunnen gaan slapen, ik moet hier ff doorheen, het komt wel weer goed.
Sterkte man. :aai:

• #128.195
Sterkte. Vervelende moeilijke tijden.

• #128.196
Het is momenteel niks anders dan een kwelling, ik kom hier uiteindelijk wel bovenop, moet ff inzien dat mijn gedachten ver van de realiteit afstaan, wat ook zo is, je gedachten kan je sturen, maar soms val je gewoon stil en ben je de oriëntatie kwijt. Ik wil jullie graag danken, morgen gewoon weer knallen in de gym, niet enkel voor resultaat maar ook om mijn zin in het leven weer terug te krijgen.

Laatst bewerkt:
  • #128.197
Het is momenteel niks anders dan een kwelling, ik kom hier uiteindelijk wel bovenop, moet ff inzien dat mijn gedachten ver van de realiteit afstaan, wat ook zo is, je gedachten kan je sturen, maar some val je gewoon stil en ben je de oriëntatie kwijt. Ik wil jullie graag danken, morgen gewoon weer knallen in de gym, niet enkel voor resultaat maar ook om mijn zin in het leven weer terug te krijgen.
Dat is al een hele mooie stap. Sowieso het feit dat je je er zo bewust van bent. Maar onthoud...als het ijs onder je voeten te dun wordt; hulp vragen is niet raar of zwak hè!💪

• #128.198
Het is momenteel niks anders dan een kwelling, ik kom hier uiteindelijk wel bovenop, moet ff inzien dat mijn gedachten ver van de realiteit afstaan, wat ook zo is, je gedachten kan je sturen, maar some val je gewoon stil en ben je de oriëntatie kwijt. Ik wil jullie graag danken, morgen gewoon weer knallen in de gym, niet enkel voor resultaat maar ook om mijn zin in het leven weer terug te krijgen.

Graag gedaan maat.

• #128.199
Sterkte man!

Een deel zal ook door corona-maatregelen erger lijken.

Terug
Naar boven