Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #128.201
Gefeliciteerd kerel dat is positief nieuws!
image-3.png

• #128.202
Ik ben seropositief is dat ook goed?

• #128.204
11 van de 30 meerkeuzevragen goed, komt neer op 5 punten van de 35. Oftewel 50 van de overige 65 punten v/h tentamen moeten halen op de open vragen. Dat wordt een herkansing :banana: :banana:

• Sad
Waarderingen: BB_
  • #128.207
Gefeliciteerd kerel dat is positief nieuws!
Collega van een kennis kwam op het werk na een test, buitenlander, spreekt nog niet zo heel goed Nederlands.
"Hoe was de test?"
- "Ja ja is goeie is goeie"
"Mooi man!"
- " Ja was positief dus helemaal goeie"

Hele team maar naar huis gestuurd :roflol:

• #128.208
Collega van een kennis kwam op het werk na een test, buitenlander, spreekt nog niet zo heel goed Nederlands.
"Hoe was de test?"
- "Ja ja is goeie is goeie"
"Mooi man!"
- " Ja was positief dus helemaal goeie"

Hele team maar naar huis gestuurd :roflol:
Altijd weer die buitenlanders....

• #128.210
Ik heb hetzelfde. Zelfs overdag lukt het reserveren bij mij niet. Ik zie de datum staan in de app maar krijg dan alsnog de melding “failed to reservate. No slots available.”

Zelfs zodra je 4 dagen vooruit wilt plannen is die dag meteen helemaal volgeboekt. Ga nooit kunnen sporten zo.
Ja, precies!
Big gym is helemaal ruk wat dat betreft ja,
Absoluut. Standaard procudure bij opzeggen is negeren en ontwijken, ook zon raar iets.
Punt is meer dat er geen vast moment is vanaf wanneer je de volgende dag kan reserveren

• #128.213
Ja ik merk het nu ook, er is een wachtrij, ik werd gisteren in de wachtrij geplaatst maar ben alsnog naar binnen geglipt, raar gedoe. Het was binnen niet eens druk.

• #128.215
Ik zou daar net zo slecht op gaan als jij. Is het gelukt?
Nee. Probeer al een tijdje verhaal te halen bij het opperhoofd daaro, maar die loop ik steeds "toevallig" mis.

Wel begrijpelijk. Vrouwen van anderhalve meter (en een beetje) zijn ook heel eng :o

• #128.217
Nee. Probeer al een tijdje verhaal te halen bij het opperhoofd daaro, maar die loop ik steeds "toevallig" mis.

Wel begrijpelijk. Vrouwen van anderhalve meter (en een beetje) zijn ook heel eng :o
HHahahahaha dat opperhoofd ligt te schuilen onder de balie vrees ik

• #128.218
Absoluut. Standaard procudure bij opzeggen is negeren en ontwijken, ook zon raar iets.
hoor dat ook vaak idd. mijn vriendin en ik gaan opzeggen en ze zouden binnen 15 werkdagen contact opnemen.. ben benieuwd. sowieso raar dat dat niet geautomatiseerd is

• #128.220
Terug
Naar boven