XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #128.321
Breng het.
20201107_121003.jpg

kom maar naar Limburg

Snapchat-121691618.jpg

• #128.328
Vanmiddag dacht ik even dat ik iets brak in mijn ribbenkast. Legpress ga full range of motion en ineens knap in mijn ribben.
Pijn komt nu wel dus ik denk dat het redelijk gekneusd is.
Altijd als ik lekker ga dan heb ik weer iets gvd.

• #128.329
Vanmiddag dacht ik even dat ik iets brak in mijn ribbenkast. Legpress ga full range of motion en ineens knap in mijn ribben.
Pijn komt nu wel dus ik denk dat het redelijk gekneusd is.
Altijd als ik lekker ga dan heb ik weer iets gvd.
Gekneusde rib sucks.

• #128.336
De reden:
iedere zaterdag ochtend om 07:00 trek ik mijn deur dicht en wiltie dat ik perse de sleutel draai en het zo zachtjes dichtdoe
Dus hij vraagt iets wat best redelijk is gezien het tijdstip, jij hebt daar schijt aan, en bent dan nu verbaasd dat hij daad bij het woord heeft gevoegd?

Wees blij dat ie niet in je postvakje heeft gekakt. Of je sleutelgat dichtgelijmt heeft.

• #128.337
Dus hij vraagt iets wat best redelijk is gezien het tijdstip, jij hebt daar schijt aan, en bent dan nu verbaasd dat hij daad bij het woord heeft gevoegd?

Wees blij dat ie niet in je postvakje heeft gekakt. Of je sleutelgat dichtgelijmt heeft.
Of bevroren plas onder zijn deur doorgeschoven.

Laatst bewerkt:
  • #128.338

1. Ik smijt het niet dicht
2. Hij klaagt over meerdere bewoners om normale leefgeluiden
3. Het geeft je nogsteeds het recht niet om andersmans postvak te vernielen.
4. Mijn eigen moeder hoort mij niet eens de deur dichtdoen hoe kan die buurman die rechtsonder woont zoveel last van hebben.

maar vooral punt 3.

• #128.339
De reden:
iedere zaterdag ochtend om 07:00 trek ik mijn deur dicht en wiltie dat ik perse de sleutel draai en het zo zachtjes dichtdoe
Is toch geen moeite om dat te doen? Als je met opzet de deur gewoon dichttrekt terwijl je weet dat de buurman er last van heeft terwijl je moeiteloos gewoon de deur zachtjes kan sluiten ben je gewoon een lul.

• #128.340
Is toch geen moeite om dat te doen? Als je met opzet de deur gewoon dichttrekt terwijl je weet dat de buurman er last van heeft terwijl je moeiteloos gewoon de deur zachtjes kan sluiten ben je gewoon een lul.
Nee ik vind als er niemand anders last van heeft en hij er alleen zaterdags last van heeft hoef ik niet overdreven de sleutel in te draaien en het zo zo stilletjes mogelijk dicht te doen.
Dan dien je maar een officiële klacht in ipv meteen mijn postvak zwart te spuiten.

Terug
Naar boven