XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #128.341
Nee ik vind als er niemand anders last van heeft en hij er alleen zaterdags last van heeft hoef ik niet overdreven de sleutel in te draaien en het zo zo stilletjes mogelijk dicht te doen.
Dan dien je maar een officiële klacht in ipv meteen mijn postvak zwart te spuiten
Dan pak je zo een kerel toch ff terug aan. Als je 100% denkt dat hij fout zit.

• #128.343
komende zaterdag smijt ik even de deur 3x zo harder dicht. Andermans spullen kapot maken of spuiten doe ik niet aan.
Ik weet wel als iemand mijn brievenbus vernielt, of me op een andere manier probeert te terroriseren. Dat het geen gezellig appartementencomplex wordt.

• #128.344
Ik weet wel als iemand mijn brievenbus vernielt, of me op een andere manier probeert te terroriseren. Dat het geen gezellig appartementencomplex wordt.
Er kwam toch laatst een brief van de woningbouw om die man eruit te kicken. Hele flat wilt hem weghebben. Die man klaagt om dat mensen te hard praten, bellen op speakerstand op het balkon, sochtendsvroeg scooter geluiden (want zo’n vrouw gaat om 05:00 naar werk). Dat kinderen te luid zijn. Blaffende honden, Leefgeluiden gewoon. Vandaar dat ik zijn verzoek weiger omdat niemand anders last heeft dat ik mijn voordeur normaal dichtdoe :roflol:

• #128.345
Er kwam toch laatst een brief van de woningbouw om die man eruit te kicken. Hele flat wilt hem weghebben. Die man klaagt om dat mensen te hard praten, bellen op speakerstand op het balkon, sochtendsvroeg scooter geluiden (want zo’n vrouw gaat om 05:00 naar werk). Dat kinderen te luid zijn. Blaffende honden, Leefgeluiden gewoon. Vandaar dat ik zijn verzoek weiger omdat niemand anders last heeft dat ik mijn voordeur normaal dichtdoe :roflol:
Dat soort mensen moet lekker in een hutje op de heide wonen. Zelfde als van die mensen die in de stad gaan wonen, en dan klagen dat ze het te druk vinden.

• #128.346
Mag hem wel.

Wat zeiden je ouders over hun nu zwarte brievenbus? :o

Dat soort mensen moet lekker in een hutje op de heide wonen. Zelfde als van die mensen die in de stad gaan wonen, en dan klagen dat ze het te druk vinden.
Waar kun je die hutjes vinden/voor aanmelden?

• #128.347
Werkt hij als ZZP’er in de horeca en studeert hij chemie?

• #128.353
Wat ben ik toch blij dat ik niet in dat super gezellige westen van Nederland woon, en al helemaal blij dat ik niet in een flat woon. Grootste nachtmerrie voor mij is een flat

• #128.355
  • #128.360
Carbs verminderd en krijg het nu sneller koud.

Terug
Naar boven