MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #128.362
Het is half november en er zit een kkmug op mijn kamer die ik hoor, maar niet zie. Do you even winter?:fuu:

In b4 "het is herfst"
slow_clap_vanderbeek.gif

Laatst bewerkt:
  • #128.365
Mijn dochtertje heeft weer een of ander virus opgepikt op school, zij hoest al een paar dagen. Ik sinds gisteren ook en dat icm hoofdpijn zorgt er voor dat ik niet mag werken, dus is er weer in mijn keel en neus gewroet.

• #128.366
Mijn dochtertje heeft weer een of ander virus opgepikt op school, zij hoest al een paar dagen. Ik sinds gisteren ook en dat icm hoofdpijn zorgt er voor dat ik niet mag werken, dus is er weer in mijn keel en neus gewroet.
Op mijn school zijn 3 leerkrachten besmet (er zijn maar 5 klassen) en ook een stuk of 5 kinderen zijn besmet. Was flinke chaos hier, maar inmiddels is het wat rustiger en is een collega beter. Conclusie is dat kinderen (in elk geval op onze school) ook makkelijk besmet kunnen raken.

• #128.367
Op mijn school zijn 3 leerkrachten besmet (er zijn maar 5 klassen) en ook een stuk of 5 kinderen zijn besmet. Was flinke chaos hier, maar inmiddels is het wat rustiger en is een collega beter. Conclusie is dat kinderen (in elk geval op onze school) ook makkelijk besmet kunnen raken.
Gelukkig heeft haar school op 10 klassen, met 18 leerkrachten, dus met wat schuiven en overwerk zijn er nog geen kinderen naar huis gestuurd, maar het blijft verrot lastig de komende maanden.

In mij geval mag ik na een negatieve testuitslag niet direct weer aan de slag, er moet eerste een gesprek met de arbodienst plaats vinden omdat ze doodsbang zijn dat we op het werk collega’s aansteken. Tot nu toe zijn er op 500 medewerkers 11 corona gevallen geweest, gelukkig allemaal buiten het werk opgelopen.

• #128.368
Dat is nu al de 4e of 5e keer?

Het begint er zo langzamerhand op te lijken dat je het gewoon lekker vindt.
1584694544209.jpg

• #128.369
Het zit jou ook niet mee he. :(

• #128.370
Dat is nu al de 4e of 5e keer?

Het begint er zo langzamerhand op te lijken dat je het gewoon lekker vindt.
1584694544209.jpg
Ja, de vierde keer, heel veel van mijn collega’s zeker die met kleine kinderen hebben zijn al 1 of meerdere keren getest. Maar ja, wat wil je met zulke vragen aan de poort

“ Have you been free of these symptoms in the past 14 days: fever, shortness of breath, sore throat, cough *, unexplained tiredness or muscle pain, loss of taste or smell, nausea, vomiting or diarrhea?

cough*: please exclude coughs related to seasonal allergies, smokers cough or other chronic lung conditions.”

“Did any member of your household develop any of these symptoms in the last 14 days: fever, shortness of breath, sore throat, cough*, unexplained tiredness or muscle aches, loss of taste or smell, nausea, vomiting or diarrhea?

cough*: please exclude coughs related to seasonal allergies, smokers cough or other chronic lung conditions.
The exception is persons in your household who work in healthcare and who have “protected” contact with COVID-19 patients.”

Laatst bewerkt:
  • #128.371
Bandje om. Is waarschijnlijk een pees of spier en geen rib probleem. 😫

Bijlagen

• 20201110_135722.jpg
    20201110_135722.jpg
    73,2 KB · Weergaven: 83
  • #128.377
Gvd op mijn nieuwe adres worden mijn pakketjes elke keer geleverd tussen 16:00 en 18:30 volgens PostNL Track & trace, maar die t*ring bezorger komt vervolgens elke keer rond 1 al langs en dan ben ik er natuurlijk niet :mad:.

• #128.378
Gvd op mijn nieuwe adres worden mijn pakketjes elke keer geleverd tussen 16:00 en 18:30 volgens PostNL Track & trace, maar die t*ring bezorger komt vervolgens elke keer rond 1 al langs en dan ben ik er natuurlijk niet :mad:.
Postnl app downloaden en notitie erbij zetten? Als dat kan

• #128.379
Postnl app downloaden en notitie erbij zetten? Als dat kan
Heb de post NL app al, kan er verder niets bij zetten, maar als dit structureel zo blijft ga ik wel kijken of ik ergens een klacht kan maken want heb hier geen t*ring aan natuurlijk. Zorg ik dat ik tussen die tijd thuis kan zijn om het pakketje aan te nemen, wordt nu al 3 maal enkele uren eerder een afleverpoging gedaan en kan ik elke keer een dag extra wachten op mijn spullen en moet ik het bij afhaalpunten ophalen.

• #128.380
Heb de post NL app al, kan er verder niets bij zetten, maar als dit structureel zo blijft ga ik wel kijken of ik ergens een klacht kan maken want heb hier geen t*ring aan natuurlijk. Zorg ik dat ik tussen die tijd thuis kan zijn om het pakketje aan te nemen, wordt nu al 3 maal enkele uren eerder een afleverpoging gedaan en kan ik elke keer een dag extra wachten op mijn spullen en moet ik het bij afhaalpunten ophalen.
Misschien niet ideaal en het lukt niet altijd, maar als het pakketje in de app aangemeld maar nog niet onderweg is kun je als het goed is alvast kiezen het meteen bij een afhaalpunt te laten bezorgen.

Terug
Naar boven