ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je de pick of destiny daar niet tegen gebruiken?Het is half november en er zit een kkmug op mijn kamer die ik hoor, maar niet zie. Do you even winter?
In b4 "het is herfst"
![]()
Kan je de pick of destiny daar niet tegen gebruiken?
Op mijn school zijn 3 leerkrachten besmet (er zijn maar 5 klassen) en ook een stuk of 5 kinderen zijn besmet. Was flinke chaos hier, maar inmiddels is het wat rustiger en is een collega beter. Conclusie is dat kinderen (in elk geval op onze school) ook makkelijk besmet kunnen raken.Mijn dochtertje heeft weer een of ander virus opgepikt op school, zij hoest al een paar dagen. Ik sinds gisteren ook en dat icm hoofdpijn zorgt er voor dat ik niet mag werken, dus is er weer in mijn keel en neus gewroet.
Gelukkig heeft haar school op 10 klassen, met 18 leerkrachten, dus met wat schuiven en overwerk zijn er nog geen kinderen naar huis gestuurd, maar het blijft verrot lastig de komende maanden.Op mijn school zijn 3 leerkrachten besmet (er zijn maar 5 klassen) en ook een stuk of 5 kinderen zijn besmet. Was flinke chaos hier, maar inmiddels is het wat rustiger en is een collega beter. Conclusie is dat kinderen (in elk geval op onze school) ook makkelijk besmet kunnen raken.
Dat is nu al de 4e of 5e keer?Mijn dochtertje heeft weer een of ander virus opgepikt op school, zij hoest al een paar dagen. Ik sinds gisteren ook en dat icm hoofdpijn zorgt er voor dat ik niet mag werken, dus is er weer in mijn keel en neus gewroet.
Het zit jou ook niet mee he.Mijn dochtertje heeft weer een of ander virus opgepikt op school, zij hoest al een paar dagen. Ik sinds gisteren ook en dat icm hoofdpijn zorgt er voor dat ik niet mag werken, dus is er weer in mijn keel en neus gewroet.

Ja, de vierde keer, heel veel van mijn collega’s zeker die met kleine kinderen hebben zijn al 1 of meerdere keren getest. Maar ja, wat wil je met zulke vragen aan de poortDat is nu al de 4e of 5e keer?
Het begint er zo langzamerhand op te lijken dat je het gewoon lekker vindt.
![]()
Die is weer een tijdje zichzelf aan het bewonderen.
Ik ook wel een beetje ☹
Kzou eens bij de dichtsbijzijnde sloot kijken @dreamy1mn fiets is gejat. Tussen 8.00 en 11.00 want toen had ik m opnieuw nodig.
t was een oud barrel, maar wel van mn opa!
Postnl app downloaden en notitie erbij zetten? Als dat kanGvd op mijn nieuwe adres worden mijn pakketjes elke keer geleverd tussen 16:00 en 18:30 volgens PostNL Track & trace, maar die t*ring bezorger komt vervolgens elke keer rond 1 al langs en dan ben ik er natuurlijk niet.
Heb de post NL app al, kan er verder niets bij zetten, maar als dit structureel zo blijft ga ik wel kijken of ik ergens een klacht kan maken want heb hier geen t*ring aan natuurlijk. Zorg ik dat ik tussen die tijd thuis kan zijn om het pakketje aan te nemen, wordt nu al 3 maal enkele uren eerder een afleverpoging gedaan en kan ik elke keer een dag extra wachten op mijn spullen en moet ik het bij afhaalpunten ophalen.Postnl app downloaden en notitie erbij zetten? Als dat kan
Misschien niet ideaal en het lukt niet altijd, maar als het pakketje in de app aangemeld maar nog niet onderweg is kun je als het goed is alvast kiezen het meteen bij een afhaalpunt te laten bezorgen.Heb de post NL app al, kan er verder niets bij zetten, maar als dit structureel zo blijft ga ik wel kijken of ik ergens een klacht kan maken want heb hier geen t*ring aan natuurlijk. Zorg ik dat ik tussen die tijd thuis kan zijn om het pakketje aan te nemen, wordt nu al 3 maal enkele uren eerder een afleverpoging gedaan en kan ik elke keer een dag extra wachten op mijn spullen en moet ik het bij afhaalpunten ophalen.