AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #128.444
Dat ik keer op keer zo dom ben om een bepaald iemand steeds weer opnieuw een kans te geven, het misgaat en dan toch wéér met een nog kloter gevoel achterblijf. Hoop dat ik er nu van geleerd heb😅

• #128.445
  • #128.446
Dat ik keer op keer zo dom ben om een bepaald iemand steeds weer opnieuw een kans te geven, het misgaat en dan toch wéér met een nog kloter gevoel achterblijf. Hoop dat ik er nu van geleerd heb😅
En dat terwijl ik wacht op een uitnodiging om ranja te drinken. 1 kans voor mij schijnt teveel (helaas) :p

• #128.455
Alweer knie pijn tijdens been oefeningen en wandelen/fietsen :( fucked mijn trainingen op !

• Sad
Waarderingen: BB_
  • #128.456
  • #128.459
@RonReves ja ik plan nu minimaal 2 dagen in voor rust en dat is moeilijk voor mij :) Tevens doe ik niet langer dan 3 uur conditie voorheen was tot 5 uur, meestal 1.5-2 uren gemiddelde duur workout.

• #128.460
@RonReves ja ik plan nu minimaal 2 dagen in voor rust en dat is moeilijk voor mij :) Tevens doe ik niet langer dan 3 uur conditie voorheen was tot 5 uur, meestal 1.5-2 uren gemiddelde duur workout.
Ik ben ook niet zo van de rust dagen, maar mijn lichaam vind dat blijkbaar belangrijk, ik laad weer helemaal op. Die langere cardio, langer dan één uur fietsen bv, kost mij 2 maaltijden om me weer vol te voelen. Doe ik dat twee keer in de week, dan heeft dat invloed op de kracht, en op de langere termijn op de groei.

Terug
Naar boven