AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #128.461
Dat ik keer op keer zo dom ben om een bepaald iemand steeds weer opnieuw een kans te geven, het misgaat en dan toch wéér met een nog kloter gevoel achterblijf. Hoop dat ik er nu van geleerd heb😅
Het bestaat! Ik ben wandelend bewijsmateriaal. Komt wel goed schatje 😘 zeg eens iets vaker ja tegen jezelf 💪

• #128.470
Jezelf op nr uno zetten. De wederhelft hobbelt maar mee in jouw leven, meestal tijdelijk.
Wordt het tijdelijk ' voor onbepaalde tijd ' kun je altijd nog een beetje mee gaan in die wensen :thumb:
Stukje gezond egoïsme inderdaad. Als je zelf gelukkig bent is er alleen nog een aanvulling die het leven nog mooier kan maken. De invulling heb je dan zelf al gecreëerd

• #128.473
Feeder = iemand die zwaarlijvige vrouwen voedt om daar genot aan te beleven.

Indien je ex geen feeder was, werd je wel door dit soort types benaderd?
Ik mis de meerkeuzevragen. Die zijn leuker.

NB. kortpittigkapseltje is niet blond en weet wat de definitie van feeder is. Toch bedankt dat je de moeite nam.

• #128.477
F1 kwali session stopped. Hopelijk schieten ze een beetje op, om 1500 uur trainen.

• #128.478

@BB_ past perfect bij jou, had ik al eerder gezegd..Het is overduidelijk dat hij interesse heeft, maar je kent onze simp...

Wanneer gaan jullie nou eens een avondje chillen?

@BB_ Fix je haircut, trek een goede outfit aan, haal een flesje wijn en pop een kamagratje. Veel plezier samen.

• #128.480
@BB_ past perfect bij jou, had ik al eerder gezegd..Het is overduidelijk dat hij interesse heeft, maar je kent onze simp...

Wanneer gaan jullie nou eens een avondje chillen?

@BB_ Fix je haircut, trek een goede outfit aan, haal een flesje wijn en pop een kamagratje. Veel plezier samen.
Goede poging ons te koppelen dit :goodidea:

Terug
Naar boven