Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #128.485
Jullie zijn beiden niet gewild, hebben hetzelfde nurdgehalte, hebben dezelfde hobby, zelfde kapsel, staan beiden al een tijdje droog.. It's meant to be.
Mwah. Hier ben ik het niet volledig mee eens.. Jij @BB_ ?😂
Alleen de hobby en laatste zin kan ik me wel in vinden

Laatst bewerkt:
  • #128.486
Ik krijg al 2 dagen serieuze schijt van m'n teamlid voor development...
Zo wil ik dat het eruit ziet, we hebben zelf een volledig design gemaakt waar je dus naar kan kijken.
1605437207749.png

Dit maakt hij... f**k dude, het lijkt er niet eens op.
1605437179571.png

Ondertussen mag ik wel tot 1u snachts doorwerken om zijn brol op te kuisen.

• #128.487
Zo wil ik dat het eruit ziet, we hebben zelf een volledig design gemaakt waar je dus naar kan kijken.
1605437207749.png

1605437179571.png

Moest lachen bij 'zijn brol op te kuisen'. Wat blijft het toch een grappig volkje.

• #128.488
Wat doet dat blikje cola daar?
Word hier echt moedeloos van, moet weer aan de slag met het sturen van brieven! Mijn dag is gewoon verpest....
20201115_124422.jpg

• #128.490
1605437207749.png

1605437179571.png

Font sizes, assets, button colors, line height, letter spacing is de taak van de designer om door te geven. Als het goed is kunnen zij dat gewoon klakkeloos overnemen en zou het goed moeten gaan toch.

• #128.492
Font sizes, assets, button colors, line height, letter spacing is de taak van de designer om door te geven. Als het goed is kunnen zij dat gewoon klakkeloos overnemen en zou het goed moeten gaan toch.
Het is in figma gemaakt, bestand is gedeeld (samen gemaakt) dus hij kan het gewoon openen en alles kopiëren... Het is voor vak development dus design moet niet super zijn, maar please... Maak het beetje proper

Moest lachen bij 'zijn brol op te kuisen'. Wat blijft het toch een grappig volkje.
Leuk dat je kan lachen :) maar het is wel echt brol... echt gewoon alles wat hij doet.

• #128.493
1605437207749.png

1605437179571.png

Team opdrachten bij studies zijn toch ook het ergste wat er bestaat. Zit je ontwikkeling in de weg en je bent waarschijnlijk minder tijd kwijt als je gewoon alles zelf zou doen.

• #128.494
Het is in figma gemaakt, bestand is gedeeld (samen gemaakt) dus hij kan het gewoon openen en alles kopiëren... Het is voor vak development dus design moet niet super zijn, maar please... Maak het beetje proper

Leuk dat je kan lachen :) maar het is wel echt brol... echt gewoon alles wat hij doet.
Ja, dat is de hel van werken in groepjes. Als je echt gaat werken dan heb je er op deze manier geen last van. Dan worden mensen gewoon ontslagen als ze prutswerk afleveren.

• #128.496
Gisteren had ik idd een blikje cola gedronken maar nee dit lijkt niet op mijn blikje. En ik kan niet zo ver gooien. Is wel bijzonder klopt maar ik ben heel milieuvriendelijk.
Sommige mensen hier zijn erg bijzonder. Laat ik het daar maar op houden 🤣

• #128.499
Ja klopt maar eergisteren had ik ook al een halve stokbrood opgeraapt, was de ratten en de vogels net voor gelukkig. Maar ik blijf niet bezig, is wel irri snap je.

Bedankt voor je advies :)

Terug
Naar boven