- Waardering
- 34.342
Jullie zijn beiden niet gewild, hebben hetzelfde nurdgehalte, hebben dezelfde hobby, zelfde kapsel, staan beiden al een tijdje droog.. It's meant to be.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
🤣🤣savageJullie zijn beiden niet gewild, hebben hetzelfde nurdgehalte, hebben dezelfde hobby, zelfde kapsel, staan beiden al een tijdje droog.. It's meant to be.
Je bent weer lekker bezig.Jullie zijn beiden niet gewild, hebben hetzelfde nurdgehalte, hebben dezelfde hobby, zelfde kapsel, staan beiden al een tijdje droog.. It's meant to be.
Mwah. Hier ben ik het niet volledig mee eens.. Jij @BB_ ?😂Jullie zijn beiden niet gewild, hebben hetzelfde nurdgehalte, hebben dezelfde hobby, zelfde kapsel, staan beiden al een tijdje droog.. It's meant to be.
Moest lachen bij 'zijn brol op te kuisen'. Wat blijft het toch een grappig volkje.Ik krijg al 2 dagen serieuze schijt van m'n teamlid voor development...
Zo wil ik dat het eruit ziet, we hebben zelf een volledig design gemaakt waar je dus naar kan kijken.
![]()
Dit maakt hij... f**k dude, het lijkt er niet eens op.
![]()
Ondertussen mag ik wel tot 1u snachts doorwerken om zijn brol op te kuisen.
Door een paar brieven en een blikje cola daar? Nou...succes🙈Wat doet dat blikje cola daar?
Word hier echt moedeloos van, moet weer aan de slag met het sturen van brieven! Mijn dag is gewoon verpest....
![]()
Font sizes, assets, button colors, line height, letter spacing is de taak van de designer om door te geven. Als het goed is kunnen zij dat gewoon klakkeloos overnemen en zou het goed moeten gaan toch.Ik krijg al 2 dagen serieuze schijt van m'n teamlid voor development...
Zo wil ik dat het eruit ziet, we hebben zelf een volledig design gemaakt waar je dus naar kan kijken.
![]()
![]()
Had je dat blikje niet zelf gekocht? Bijzonder ditWat doet dat blikje cola daar?
Word hier echt moedeloos van, moet weer aan de slag met het sturen van brieven! Mijn dag is gewoon verpest....
![]()

Het is in figma gemaakt, bestand is gedeeld (samen gemaakt) dus hij kan het gewoon openen en alles kopiëren... Het is voor vak development dus design moet niet super zijn, maar please... Maak het beetje properFont sizes, assets, button colors, line height, letter spacing is de taak van de designer om door te geven. Als het goed is kunnen zij dat gewoon klakkeloos overnemen en zou het goed moeten gaan toch.
Leuk dat je kan lachenMoest lachen bij 'zijn brol op te kuisen'. Wat blijft het toch een grappig volkje.
maar het is wel echt brol... echt gewoon alles wat hij doet.Team opdrachten bij studies zijn toch ook het ergste wat er bestaat. Zit je ontwikkeling in de weg en je bent waarschijnlijk minder tijd kwijt als je gewoon alles zelf zou doen.Ik krijg al 2 dagen serieuze schijt van m'n teamlid voor development...
![]()
![]()
Ja, dat is de hel van werken in groepjes. Als je echt gaat werken dan heb je er op deze manier geen last van. Dan worden mensen gewoon ontslagen als ze prutswerk afleveren.Het is in figma gemaakt, bestand is gedeeld (samen gemaakt) dus hij kan het gewoon openen en alles kopiëren... Het is voor vak development dus design moet niet super zijn, maar please... Maak het beetje proper
Leuk dat je kan lachenmaar het is wel echt brol... echt gewoon alles wat hij doet.
Gisteren had ik idd een blikje cola gedronken maar nee dit lijkt niet op mijn blikje. En ik kan niet zo ver gooien. Is wel bijzonder klopt maar ik ben heel milieuvriendelijk.
Sommige mensen hier zijn erg bijzonder. Laat ik het daar maar op houden 🤣Gisteren had ik idd een blikje cola gedronken maar nee dit lijkt niet op mijn blikje. En ik kan niet zo ver gooien. Is wel bijzonder klopt maar ik ben heel milieuvriendelijk.
Raap dat blikje dan op, stuur die brieven en maak er een leuke dag van.Gisteren had ik idd een blikje cola gedronken maar nee dit lijkt niet op mijn blikje. En ik kan niet zo ver gooien. Is wel bijzonder klopt maar ik ben heel milieuvriendelijk.
Als je naar een ander wijst, wijzen er zeker drie vingers terug naar jezelf !Sommige mensen hier zijn erg bijzonder. Laat ik het daar maar op houden 🤣
Geef alleen maar mijn mening. Als het wel 'echt' is wat ze zegt, dan sorryAls je naar een ander wijst, wijzen er zeker drie vingers terug naar jezelf !