- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Houd het ff lekker bij je eigen geloof
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Houd het ff lekker bij je eigen geloof
Lees dit nog maar eens, opnieuw.In mijn respons naar je is het toch duidelijk dat ik doel op FB, jesus fucking christ.
Zoals je al meerdere keren is uitgelegd: niemand zei dat dat facebookprofiel dat je had gevonden fake was, dat profiel was waarschijnlijk echt, net zoals het LinkedIn profiel.
De enige keer dat ik iets over Facebook heb gezegd is dat ik heb verwezen naar de show Catfish nadat jij vroeg hoe groot de kans is dat je jarenlang kan doen alsof je een ander bent op Facebook.
fixed
Nee.Zou iemand de afgelopen 9 pagina's in het kort kunnen resumeren voor de werkende beroepsbevolking die de rel heeft gemist. Wat is er met Elmasientje?
Zenzation is gecatfished.Zou iemand de afgelopen 9 pagina's in het kort kunnen resumeren voor de werkende beroepsbevolking die de rel heeft gemist. Wat is er met Elmasientje?
En we zijn nog lang niet klaar.
Zenzation is gecatfished.
Vrouwen komen nat van alles.
kathlinoo probeerde iets uit te leggen maar verloor een goede vriend.
Er gaat iemand iets in een kut stoppen.
Thomas is terug.
Kameel was rustig voor een keer.
BB leeft in de illusie dat hij echt werkt.
Hier en daar wel nog wat kanttekeningen die kunnen gemaakt worden maar lijken overbodig.
Tl;drJe volledige naam is leesbaar vriend.
Jij werkt bij defensie?
@Kathlinoo is een van me andere vrouwelijke catfish accounts. Voor die pic heb ik de synthol uit arm laten zuigen en vervolgens in mijn t**ten laten spuiten.Verdacht trouwens dat @Kathlinoo en @th0maz tegelijk terug zijn trouwens. Hebben jullie wat op te biechten ?
*De Fancy
*De Fancy
Hoe dan?
In de bijlage die in safari aan het bericht hangt. Je volledige werkmail staat er in, dus even verwijderen lijkt me een goed plan.