Gainertje123
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 722
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 10%
Ja oke , in dat opzicht geef ik je zeker gelijk.Nope.
Dikke japies of kleine japies, prima toch, als ze maar pijpen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja oke , in dat opzicht geef ik je zeker gelijk.Nope.
Dikke japies of kleine japies, prima toch, als ze maar pijpen.
van jou gejat jonge met een kleine edit
JoeyAK a mattie
Ik smoke niet meer, dus begin aub niet over jonko 🤫
Ach, dat kan de beste overkomen.
Ja, maar toch niet nuchter

Kunnen we erover kappen aub? het was inderdaad zwak van mij om het uit te vergroten, had haar direct moeten negeren. Ik heb na twee akelige neerslachtige weken eindelijk weer wat moreel gewonnen, kon dat denigrerende bericht van haar er gewoon niet bij hebben.
Omdat ik een trauma heb, komt ook een beetje door mijn eigen vader die altijd mijn capaciteiten bagatelliseerde. Had hier vorig jaar uitgebreid over geschreven in een ander topic, wil er verder niet veel over kwijt.Ik snap echt niet hoe je je daardoor van de wijs kn laten brengen. Het is fucking internet. Daarnaast probeerde ze het ook nog uit re leggen ook trouwens.![]()
Elmansientje, of @Kathlinoo?
Iedereen hier heeft een trauma. Sommigen wel meer dan een ook zoals je merkt. Wat dat betreft tref je het hierOmdat ik een trauma heb, komt ook een beetje door mijn eigen vader die altijd mijn capaciteiten bagatelliseerde. Had hier vorig jaar uitgebreid over geschreven in een ander topic, wil er verder niet veel over kwijt.

Hedde gij die behaarde kop van jezelf zien?da menneke wa ik had gepost had inderdaad een lilleke kop.
Is zijn zusje en hij is met bad standing uit de fam gezet.Waar ken jij eigenlijk de vader van Elmasientje van @Zenzation ?

Nee dankje