Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #128.721
Deze slimmerik dacht waarschijnlijk dat ik op Elmasientje had gezocht, ik heb de dame in kwestie gevonden op FB (omdat ik haar ken) en kwam via google uit op haar Linkedin, en toen werd er dit naar me geschreven.
Ga aub ff context leren lezen.

A2B7B9B0-1EED-489C-98DD-C016BC24BDAF.jpeg39B75271-5375-4853-8740-AD25871756A1.jpeg

• #128.722
  • #128.723
Je kan het maar niet laten rusten hè :roflol:

• #128.724
  • #128.726
Dude ik weet toch mijn eigen intentie en shit het beste, ik vind dit gewoon diep triest. Maar je hebt gelijk, moet het gewoon laten rusten. Ik voel mij gewoon benadeeld kan ik niet tegen.
En nu?

Misschien is het idee om een topic openen waarbij leden die wel eens benadeeld zijn hun gevoelens en ervaringen met elkaar kunnen delen?

• #128.727
Ik ga er ff uit, morgen is dit alweer vergeten.

• #128.728
FD986BAB-783D-411A-8E67-5BFCB9C7F30C.gif

• #128.729
Woke up this morning
Glanced outside my bedroom window, I can see
My life so clearly in this place I'm not supposed to be
I can see the light now kinda dim really ain't that bright now
I need to get away right now
If I want to survive doing it now is the right time
I gotta try to save me
Anything I gotta do I gotta do it to protect my soul
The rich and the famous Dreams I had now i feelin like its time that I let them go
The times are changing
Now my mind realize all this evil won't let me grow
I can really see it i really believe it
But will I break free?
I don't know (I can see it clear now)
I don't know (It's ever so clear now)
It's hard to let go (I can see it clear now)
I don't know (It's ever so clear now)
It's hard to let go

• #128.730
Deze slimmerik dacht waarschijnlijk dat ik op Elmasientje had gezocht, ik heb de dame in kwestie gevonden op FB (omdat ik haar ken) en kwam via google uit op haar Linkedin, en toen werd er dit naar me geschreven.
Ga aub ff context leren lezen.

A2B7B9B0-1EED-489C-98DD-C016BC24BDAF.jpeg39B75271-5375-4853-8740-AD25871756A1.jpeg
Zoals je al meerdere keren is uitgelegd: niemand zei dat dat facebookprofiel dat je had gevonden fake was, dat profiel was waarschijnlijk echt, net zoals het LinkedIn profiel.
De enige keer dat ik iets over Facebook heb gezegd is dat ik heb verwezen naar de show Catfish nadat jij vroeg hoe groot de kans is dat je jarenlang kan doen alsof je een ander bent op Facebook.
Alles kan, maar hoe groot is de kans dat je jarenlang jezelf als een ander voor kunt doen op Facebook?
Hierna ga jij absurd butthurt doen en haal je er allerlei andere dingen bij.
Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, leer ff context lezen, in chronologische volgorde liefst.

Laatst bewerkt:
  • #128.735
Zoals je al meerdere keren is uitgelegd: niemand zei dat dat facebookprofiel dat je had gevonden fake was, dat profiel was waarschijnlijk echt, net zoals het LinkedIn profiel.
De enige keer dat ik iets over Facebook heb gezegd is dat ik heb verwezen naar de show Catfish nadat jij vroeg hoe groot de kans is dat je jarenlang kan doen alsof je een ander bent op Facebook.
Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, leer ff context lezen,in chronologische volgorde liefst.
Abi dit pik je toch niet van deze k*ch? Raap die stenen bij elkaar en begin met die steniging @Zenzation

• Like
Waarderingen: Saus
  • #128.736
Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, leer ff context lezen, in chronologische volgorde liefst.
Je lult en blijft doorgaan :) hetzelfde heb je niet geschreven naar wovano die ook aangaf contact met haar gehad te hebben (plots geen catfish?), ik wilde haar over FB een bericht sturen om het te checken, haar FB account is echt dus haal dat waarschijnlijk maar weg. Wil je mij aub niet meer citeren hierna? vind het gewoon zeer zwak dat je op deze wijze wenst te scoren.

Bijlagen

• D499D787-BE52-4A9C-A2AB-4E7C6AA2A432.jpeg
    D499D787-BE52-4A9C-A2AB-4E7C6AA2A432.jpeg
    307,3 KB · Weergaven: 113
  • C1E1DB30-4BBF-4776-A40B-9C89CF755EE4.jpeg
    C1E1DB30-4BBF-4776-A40B-9C89CF755EE4.jpeg
    293,7 KB · Weergaven: 104
  • #128.737
Je lult en blijft doorgaan :) hetzelfde heb je niet geschreven naar wovano die ook aangaf contact met haar gehad te hebben (plots geen catfish?), ik wilde haar over FB een bericht sturen om het te checken, haar FB account is echt dus haal dat waarschijnlijk maar weg. Wil je mij aub niet meer citeren hierna? vind het gewoon zeer zwak dat je op deze wijze wenst te scoren.
Jij hebt echt problemen met begrijpend lezen. :roflol:

Toen ik dit zei:
Want die troll van hier kan niet dezelfde foto's (mis)gebruiken daar? 👀
ging het gewoon over "een ander platform". Facebook was niet eens genoemd.

• #128.738
Whatevah.

• #128.739
In mijn respons naar je is het toch duidelijk dat ik doel op FB, jesus fucking christ.

Terug
Naar boven