Zenzation
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.530
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou het die boy nog eens splainenHet is maar wat je afmaken noemt lmao. Alles is terug te lezen weet je, uiteraard dat haar fans daar geen gehoor aan gevenman man man, zelfs die boy deed te hard zijn best mij niet te snappen.
Dude ik weet toch mijn eigen intentie en shit het beste, ik vind dit gewoon diep triest. Maar je hebt gelijk, moet het gewoon laten rusten. Ik voel mij gewoon benadeeld kan ik niet tegen.
Laat gaan.Dude ik weet toch mijn eigen intentie en shit het beste, ik vind dit gewoon diep triest. Maar je hebt gelijk, moet het gewoon laten rusten. Ik voel mij gewoon benadeeld kan ik niet tegen.
En nu?Dude ik weet toch mijn eigen intentie en shit het beste, ik vind dit gewoon diep triest. Maar je hebt gelijk, moet het gewoon laten rusten. Ik voel mij gewoon benadeeld kan ik niet tegen.
Zoals je al meerdere keren is uitgelegd: niemand zei dat dat facebookprofiel dat je had gevonden fake was, dat profiel was waarschijnlijk echt, net zoals het LinkedIn profiel.
Alles kan, maar hoe groot is de kans dat je jarenlang jezelf als een ander voor kunt doen op Facebook?
Ik herinner je er wel even aan.Ik ga mijn best doen om er morgen niet op terug te komen. Erewoord.
Zo ben ik 🤗
Abi dit pik je toch niet van deze k*ch? Raap die stenen bij elkaar en begin met die steniging @ZenzationZoals je al meerdere keren is uitgelegd: niemand zei dat dat facebookprofiel dat je had gevonden fake was, dat profiel was waarschijnlijk echt, net zoals het LinkedIn profiel.
De enige keer dat ik iets over Facebook heb gezegd is dat ik heb verwezen naar de show Catfish nadat jij vroeg hoe groot de kans is dat je jarenlang kan doen alsof je een ander bent op Facebook.
Hierna ga jij absurd butthurt doen en haal je er allerlei andere dingen bij.
Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, leer ff context lezen,in chronologische volgorde liefst.
Je lult en blijft doorgaanZoals je al meerdere keren is uitgelegd: niemand zei dat dat facebookprofiel dat je had gevonden fake was, dat profiel was waarschijnlijk echt, net zoals het LinkedIn profiel.
De enige keer dat ik iets over Facebook heb gezegd is dat ik heb verwezen naar de show Catfish nadat jij vroeg hoe groot de kans is dat je jarenlang kan doen alsof je een ander bent op Facebook.
Hierna ga jij absurd butthurt doen en haal je er allerlei andere dingen bij.
Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, leer ff context lezen, in chronologische volgorde liefst.
hetzelfde heb je niet geschreven naar wovano die ook aangaf contact met haar gehad te hebben (plots geen catfish?), ik wilde haar over FB een bericht sturen om het te checken, haar FB account is echt dus haal dat waarschijnlijk maar weg. Wil je mij aub niet meer citeren hierna? vind het gewoon zeer zwak dat je op deze wijze wenst te scoren.Jij hebt echt problemen met begrijpend lezen.Je lult en blijft doorgaanhetzelfde heb je niet geschreven naar wovano die ook aangaf contact met haar gehad te hebben (plots geen catfish?), ik wilde haar over FB een bericht sturen om het te checken, haar FB account is echt dus haal dat waarschijnlijk maar weg. Wil je mij aub niet meer citeren hierna? vind het gewoon zeer zwak dat je op deze wijze wenst te scoren.

ging het gewoon over "een ander platform". Facebook was niet eens genoemd.Want die troll van hier kan niet dezelfde foto's (mis)gebruiken daar? 👀
Zou je niet met jezus willen schelden, doe ik ook niet met allah.In mijn respons naar je is het toch duidelijk dat ik doel op FB, jesus fucking christ.