AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja zeker stenige die grens. Verdomme man, triest dit.

En vooral die commentator wat een t*ring t*ring t*ring leier. Met het is niet de schuld van de scheids blablbla. **** off k*t kakkerlak

Haha.. ik lig dubbel om jullie domme pro-ajax reacties .. :)

noxi genomen voor de training, zou wel heel laat in slaap komen en moet morgen 7 uur er uit :( wel een goede training

5 uur op om te werken... damn weinig zin

ik lig dubbel om voetbal, vind ik niks aan. maak ik mezelf wss niet populairder op maar /care

Ik ga nog liever vissen dan naar voetbal kijken, k*t sport.

word nog spannend zo

Ik kijk nooit voetbal alleen als nederland speelt...en het interesseert me ook echt geen **** wie er wint of wie niet. zit liever in de gym:)

hou die voetbal discussie maar hier en niet naart nachttopic verhuizen :D

OT:
Vandaag mijn rustdag, maar heb wel mijn voet omgeslagen waardoor deze nu goed dik is. :mad: Deze ochtend voor het eerst deze week naar de les gegaan... achteraan plaats genomen. Vindt die k*tprof dat we met zijn allen naar voren moesten komen. Met het naar voren/naar beneden gaan mij mistrapt. Ik slaag mijn voet om, ik val tegen een wijf en kan me nog net recht houden. Heb daar nog 4 uur gezeten met bonkende pijn in mijn poot en daarna naar mijn kot/kamer gemankt. Hopelijk kan ik morgen trainen, en hopelijk vrijdag deadliften maar ik vrees er voor. :(

pics van dat wijf?

OT:
Vandaag mijn rustdag, maar heb wel mijn voet omgeslagen waardoor deze nu goed dik is. :mad: Deze ochtend voor het eerst deze week naar de les gegaan... achteraan plaats genomen. Vindt die k*tprof dat we met zijn allen naar voren moesten komen. Met het naar voren/naar beneden gaan mij mistrapt. Ik slaag mijn voet om, ik val tegen een wijf en kan me nog net recht houden. Heb daar nog 4 uur gezeten met bonkende pijn in mijn poot en daarna naar mijn kot/kamer gemankt. Hopelijk kan ik morgen trainen, en hopelijk vrijdag deadliften maar ik vrees er voor. :(
balen man

ik had het gemist hoor wel iedereen klagen

Terug
Naar boven