- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha.. ik lig dubbel om jullie domme pro-ajax reacties ..![]()
.Ik ga nog liever vissen dan naar voetbal kijken, k*t sport.
karmaIk ga nog liever vissen dan naar voetbal kijken, k*t sport.
Iemand die in ieder geval meer kijk heeft op welke club te supporten dan jij.

Haha... je gaat mee met iedereen in Nederland, lekker allemaal ajax supporteren omdat iedereen ervoor is .. durf je eigen mening te hebben![]()
Deze ochtend voor het eerst deze week naar de les gegaan... achteraan plaats genomen. Vindt die k*tprof dat we met zijn allen naar voren moesten komen. Met het naar voren/naar beneden gaan mij mistrapt. Ik slaag mijn voet om, ik val tegen een wijf en kan me nog net recht houden. Heb daar nog 4 uur gezeten met bonkende pijn in mijn poot en daarna naar mijn kot/kamer gemankt. Hopelijk kan ik morgen trainen, en hopelijk vrijdag deadliften maar ik vrees er voor. 
balen manOT:
Vandaag mijn rustdag, maar heb wel mijn voet omgeslagen waardoor deze nu goed dik is.Deze ochtend voor het eerst deze week naar de les gegaan... achteraan plaats genomen. Vindt die k*tprof dat we met zijn allen naar voren moesten komen. Met het naar voren/naar beneden gaan mij mistrapt. Ik slaag mijn voet om, ik val tegen een wijf en kan me nog net recht houden. Heb daar nog 4 uur gezeten met bonkende pijn in mijn poot en daarna naar mijn kot/kamer gemankt. Hopelijk kan ik morgen trainen, en hopelijk vrijdag deadliften maar ik vrees er voor.
![]()