Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Waarschijnlijk verkeerd gelegen in je slaap?

Ik ook; heb zo'n pijn in m'n ribben. Weet echt van ellende niet meer hoe ik moet zitten :(

Kan ja, heb altijd al last van m'n schouder, maar nu is het opeens 3x zo erg.

Schouderblessures zijn een b*ch :o

Dag begint weer goed. Ik pak rond 10.30u een boek vast dat ik dinsdag heb geleend. Zie ik daar plots opstaan dat ik em terug moet inleveren op 7 december 10u (gisteren dus). Elk half uur te laat = 0,5 euro boete. Ben maar meteen naar die rotbib gemankt. Boete bedroeg al 8,5 euro. Klootzakken. :mad:

Dag begint weer goed. Ik pak rond 10.30u een boek vast dat ik dinsdag heb geleend. Zie ik daar plots opstaan dat ik em terug moet inleveren op 7 december 10u (gisteren dus). Elk half uur te laat = 0,5 euro boete. Ben maar meteen naar die rotbib gemankt. Boete bedroeg al 8,5 euro. Klootzakken. :mad:

Whut?50 cent per half uur te laat?:eek:

Only in belgium..:o

Oeps, iets te snel geweest. De boete bedraagt 0,5 euro/uur. Nog steeds teveel naar mijn zin. Ik heb haar gevraagd of ik het boek niet meteen beter kan kopen, maar 't was zo'n zuur wijf die vertelde dat ik maar beter de inlevertermijn in het oog moet houden. Fack, had liever een paar stukken vlees gekocht met die 8,5 euro. :)
Hahaha :roflol:

Wtf, dat is toch belachelijk!!! Als je een week telaat bent brengt niemand meer een boek terug, wat een domme regel.
Heb in die zin wel geluk. Meestal kijk ik pas na een week of later wanneer ik die boeken moet binnenleveren. Blijkbaar was dit een 'speciaal' boek met een rode stip. Die mag je dus niet langer dan 24 uur houden.

Hahaha :roflol:

Wtf, dat is toch belachelijk!!! Als je een week telaat bent brengt niemand meer een boek terug, wat een domme regel.

per half uur:D 168euro per week. I lolld, Je zal maar 4 boeken hebben liggen. :D deze maand langs de voedselbank jongens.

Edit:dan nog: 336 euro boete als je 4 boekjes een week te laat terug brengt @ 0.5euro p uur :roflol:

Laatst bewerkt:
godver net wakker :fuu: en koppijn

gekke nacht gehad :roflol: gelukkig geen kaart gehad voor gekke topic ik had geopend :roflol: kan me niet meer herinneren maar pc stond nog aan met alles open dus ik zag het nog xD gelukkig is het weg <3<3

Welk topic dan?

Mensen die zitten te smakken. :mad:

Sinds zondag niet getraind door drukte en k*tvoeding.
oja en een of andere stinkende mong**l naast me in de bus die stinkt naar scheet en alleen maar over k*tvoetbal kan praten,ranzig jong was het

Zo benen trainen, maar de weg naar de gym zal al een hele training zijn denk ik ... wat een k*t weer ..

:fuu: waait hard en wou zo nog naar gym to fietsen xD

misschien toch maar lopen

Heb me net behoorlijk vergrepen aan een overschotel. Was wel lekker, dat wel.

Net zwaar lekkere peper roerei gemaakt / opgegeten :D

OT:
Vandaag mijn rustdag, maar heb wel mijn voet omgeslagen waardoor deze nu goed dik is. :mad: Deze ochtend voor het eerst deze week naar de les gegaan... achteraan plaats genomen. Vindt die k*tprof dat we met zijn allen naar voren moesten komen. Met het naar voren/naar beneden gaan mij mistrapt. Ik slaag mijn voet om, ik val tegen een wijf en kan me nog net recht houden. Heb daar nog 4 uur gezeten met bonkende pijn in mijn poot en daarna naar mijn kot/kamer gemankt. Hopelijk kan ik morgen trainen, en hopelijk vrijdag deadliften maar ik vrees er voor. :(

Vandaag probleemloos kunnen trainen. Mijn voet gaat ook alweer vrij goed, kan alweer licht joggen als ik wil. Morgen zal het deadliften wel lukken denk'k. Wat een recuperatievermogen :)

Zon meisje zei dat ik een condoom om moet doen

lekker niet gedaan lekker puh

in be4 suwardi met soa

Terug
Naar boven