Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wou mijn 'cookies and cream' shake wat lekkerder maken (lust deze smaak niet echt), er 4 passievruchten inwerpen bleek geen goed idee! Was niet te vreten :(

Wat had je dan gedachte, je eet toch ook geen koekje met een passievrucht erop, die combo kan gewoon niet :D

zwaar harde koppijn, weinig slaap gelukkig ben ik met de trein maar zit zoieso nog tot 16:00 op me school te wachten door die ********* NS !!

Het filmpje van Rinus en zijn piek..

Kan de piek van de kerstboom niet vinden!

een nieuwe agenda.... ow en langzaam rijdende mensen, irriteren me mateloos.

Krijg je eens geld van de verzekering vanwege geleden schade (fysiek en mentaal) na een ongeval, krijg je maar de helft van dat geld.
& dat omdat je moeder het op haar rekening heeft laten storten ..

GVD verkouwen. Echt niet normaal. Een zakdoek is niet voldoende. Gebruik nu maar een oud tshirt als snotte lap.

Potverdomme lol, dexaprine paar uur geleden genomen, crash hem gewoon op die zooi, en zo nog nachtdienst. Gelukkig hebben ze koffieaparaat daaro.

Gaap, haha plaatsvervangende schaamte die is leuk..denk je nu dat je een kans maakt op een date met haar, oh brother transparant post is transparant.

Je hebt me helemaal door maat, heeft niks mee te maken met hoe zij over mij denkt, wil jou er gewoon op wijzen dat wat je post ****ing kinderachtig is

3kwartier geleden laatste spacemuffin opgegeten, net nu ik beslis dat ik nog graag even sporten wou..:P

3kwartier geleden laatste spacemuffin opgegeten, net nu ik beslis dat ik nog graag even sporten wou..:P

Als die niet heel sterk jis gewoon gaan, als ik nog half stoned ben en ga sporten raak ik in een soort staat van superfocus en kan ik gewoon goed trainen :)

windkracht 20 voor 7km vol tegen...

^ free benentraining

moeder die me tijdens het deadliften komt vertellen dat ik niet te breed moet worden, srs wtf ben aan het trainen maak je weg

Terug
Naar boven