ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Geld zat jij34€ voor 4km te hard
59€ voor 8km te hard
150€ voor 17km te hard
59€ voor 8km te hard
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geld zat jij34€ voor 4km te hard
59€ voor 8km te hard
150€ voor 17km te hard
59€ voor 8km te hard
34€ voor 4km te hard
59€ voor 8km te hard
150€ voor 17km te hard
59€ voor 8km te hard
Mijn eerste 59€ verkeersboete. Reed 10km te hard op 80 weg
Ik vond het wel grappig kan er nie om boos worden. Boven de 100€ zou me wel raken
Meer schaamhaar op je hand dan @BB_ op zijn gezicht heeft. Fucking ranzige lui zijn jullie toch.
Die mr CJIB spint hier wel garen bij zeg.

In dik 9 jaar nog nooit een boete voor snelheid gehad. Zelfs inclusief 5/6 jaar motor rijden waarbij je je dus niet aan de snelheid kunt houden
. Even afkloppen.Geef die geluk eens beetje aan mijIn dik 9 jaar nog nooit een boete voor snelheid gehad. Zelfs inclusief 5/6 jaar motor rijden waarbij je je dus niet aan de snelheid kunt houden. Even afkloppen.
Valt mee. Ik had er laatst een van 270€ 😭
Zuur.
€150 voor 17km te hard gaat echt helemaal nergens meer over.
Waarom geen flitsmeister? Automatisch starten?34€ voor 4km te hard
59€ voor 8km te hard
150€ voor 17km te hard
59€ voor 8km te hard
Tientje per kilometer€150 voor 17km te hard gaat echt helemaal nergens meer over.

Heb ik altijd aan
Maar het geluid uit? Of hoe krijg je dan 4x voor elkaar?
Geen idee man alle 3 was gebeurd op 4 december en die andere 5 december terwijl ik normaal gesproken elkedag hard gaMaar het geluid uit? Of hoe krijg je dan 4x voor elkaar?
Dat je er nog veel mag krijgen.Geen idee man alle 3 was gebeurd op 4 december en die andere 5 december terwijl ik normaal gesproken elkedag hard ga
700 euro op mn cryptowallet waar ik wss niet meer bij kan
@dreamy1 heeft Flitsmeister altijd aan op vol volume.Maar het geluid uit? Of hoe krijg je dan 4x voor elkaar?