XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #129.541
Jaybird Freedom.

518x840.jpg

Super klein en licht, bandje langs je nek, steken niet uit. Zijn een paar keer in de was meegegaan en doen het nog.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #129.542
@Onit @Sparks79 Ik heb nu al een jaar de airpods pro maar ik vind dat de anc in het begin beter werkte dan nu. Ervaren jullie dit ook?

• #129.545
Tv kapot, mijn laptop kapot, gyms dicht en nu net lijkt ook de laptop van mijn vriendin kapot te zijn.

Ja, vandaag kwalificeert wel als een kutdag.

• #129.549
  • #129.550
Geen idee, niet echt op gelet als ik eerlij ben, ik vind het prima en dat is het wel. Staat hij wel op ANC? Want dat is niet altijd het geval...
Ja. Laatste dagen kraakt hij ook. Wil hem eerlijk gezegd opsturen voor het programma, zal Apple morgen vragen hoe dat precies werkt vanwege de nieuwe coronamaatregelen

• #129.553
Mevrouw van de T-mobile klantenservice heeft niet zo goed geslapen geloof ik. :roflol:
Krijg me toch een partij kortaf en chagrijnige antwoorden, not a good look.

• #129.555
  • #129.558
  • #129.560
Denk het ja.

Wel omgekeerde wereld dat ik servicetechnieken moet gebruiken op de klantenservice in de hoop dat ze een beetje bijdraait en toch even wat voor me kan regelen....
Doe ik ook haha. Handig als je zelf opleidingen gevolgd hebt in de trant van "Hoe omgaan met lastige klanten", "Klantvriendelijk telefoneren",...
Kun je die trucjes nog in je eigen voordeel gebruiken :roflol: .

Terug
Naar boven