- Waardering
- 12.367
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja had het gelezen. Moet er over nadenken, dan zit ik weer even zonder oordopjesJa, merk ik ook. Er is een terugroep actie, misschien dat doen?

Je hebt tenminste een vriendin.Tv kapot, mijn laptop kapot, gyms dicht en nu net lijkt ook de laptop van mijn vriendin kapot te zijn.
Ja, vandaag kwalificeert wel als een kutdag.
Heb je al geprobeerd om minder lelijk te zijn en een keer uit je zolderkamer te komen?
Nog minder lelijk is haast niet mogelijk. Dat kamertje is wel een probleem.Heb je al geprobeerd om minder lelijk te zijn en een keer uit je zolderkamer te komen?
Ja. Laatste dagen kraakt hij ook. Wil hem eerlijk gezegd opsturen voor het programma, zal Apple morgen vragen hoe dat precies werkt vanwege de nieuwe coronamaatregelenGeen idee, niet echt op gelet als ik eerlij ben, ik vind het prima en dat is het wel. Staat hij wel op ANC? Want dat is niet altijd het geval...
Laat het me even weten als je antwoord hebt!Ja. Laatste dagen kraakt hij ook. Wil hem eerlijk gezegd opsturen voor het programma, zal Apple morgen vragen hoe dat precies werkt vanwege de nieuwe coronamaatregelen
Menstruatie. Altijd t zelfde liedjeMevrouw van de T-mobile klantenservice heeft niet zo goed geslapen geloof ik.
Krijg me toch een partij kortaf en chagrijnige antwoorden, not a good look.
Denk het ja.
Kan toch ophangen en opnieuw bellenDenk het ja.
Wel omgekeerde wereld dat ik servicetechnieken moet gebruiken op de klantenservice in de hoop dat ze een beetje bijdraait en toch even wat voor me kan regelen....
*u bent de 14e wachtende in de rij*
Communicatietechniek..heerlijk. Zolang het werkt... ideaal.Denk het ja.
Wel omgekeerde wereld dat ik servicetechnieken moet gebruiken op de klantenservice in de hoop dat ze een beetje bijdraait en toch even wat voor me kan regelen....
Mevrouw van de T-mobile klantenservice heeft niet zo goed geslapen geloof ik.
Krijg me toch een partij kortaf en chagrijnige antwoorden, not a good look.
Doe ik ook haha. Handig als je zelf opleidingen gevolgd hebt in de trant van "Hoe omgaan met lastige klanten", "Klantvriendelijk telefoneren",...Denk het ja.
.