AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #129.762
Stage heeft geen uren momenteel voorme
Appie heeft al rooster van volgende week gemaakt dus kan nie extra werken. Zit volgeroosterd met mensen.
postnl zelfde verhaal als bij appie.
Ik sta als reserve mocht iemand ziekmelden.
dat wordt cod cold war & ac valhalla hele week en homeworkouts. Kut is dit, ben normaal geen thuis zitter

Laatst bewerkt:
  • #129.763
Appie heeft al rooster van volgende week gemaakt dus kan nie extra werken. Zit volgeroosterd met mensen.
dat wordt cod cold war & ac valhalla hele week en homeworkouts. Kut is dit, ben normaal geen thuis zitter
Geen extra uren kunnen draaien bij PostNL? Lopen die niet dramatisch achter met pakketten?

• #129.765
  • #129.766
M'n zus zit weer in een kutsituatie. Haar Kerst is ook gelijk verpest o.a. :sad:

• #129.770

Je bent wel gangster bro. Had ik maar jouw instelling gehad op die leeftijd.

• #129.773
Mag weer 6 maanden geen bloed geven. Ferritine was weer laag, niet ongezond laag (29 mcg/l) maar voor doneren heeft men het liefst 30. Sport kan deels de oorzaak zijn. Bloedarmoede denk ik niet in mijn geval . HB was wel boven de 10 zelfs.

• #129.778
WTF??!!! Net even een videochat met m'n moeder. Geen vuurwerk meer in Nederland??!!!!!

• #129.779
Terug
Naar boven