ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Negatief jwz4 collega's positief getest ik moet om 1400 heen. 😫
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Negatief jwz4 collega's positief getest ik moet om 1400 heen. 😫
Geen extra uren kunnen draaien bij PostNL? Lopen die niet dramatisch achter met pakketten?Stage heeft geen uren momenteel voorme
Appie heeft al rooster van volgende week gemaakt dus kan nie extra werken. Zit volgeroosterd met mensen.
postnl zelfde verhaal als bij appie.
Ik sta als reserve mocht iemand ziekmelden.
dat wordt cod cold war & ac valhalla hele week en homeworkouts. Kut is dit, ben normaal geen thuis zitter
mijn uitzendbureau gaat alleen over amsterdamGeen extra uren kunnen draaien bij PostNL? Lopen die niet dramatisch achter met pakketten?
als je een opleiding timmeren had gedaan had ik wel wat werk voor je gehad
gewoon zeggen dat hij negatief isVoor werk aan. Tenminste als ik negatief test wat mij heel raar lijkt 😐.
Waarom dan? Ben niet nieuwsgierig maar mag graag alles weten.M'n zus zit weer in een kutsituatie. Haar Kerst is ook gelijk verpest o.a.![]()
Je bent gewoon geïnteresseerd.Waarom dan? Ben niet nieuwsgierig maar mag graag alles weten.
Wie is hier nu t oude wijfWaarom dan? Ben niet nieuwsgierig maar mag graag alles weten.

Stage heeft geen uren momenteel voorme
Appie heeft al rooster van volgende week gemaakt dus kan nie extra werken. Zit volgeroosterd met mensen.
postnl zelfde verhaal als bij appie.
Ik sta als reserve mocht iemand ziekmelden.
dat wordt cod cold war & ac valhalla hele week en homeworkouts. Kut is dit, ben normaal geen thuis zitter
De moeder van Ron als die nog leeft
Het kreng leeft nog, corona overleeft en 85 jaar.
Niks merkt van die biologische wekker.Leuk. Biologische klok. Plan was om uit te slapen. 6.00 klaarwakker. 10.30 brunchen
![]()
Fijne 2eKerstdag allemaal!
Praat je nu ook al beetje in dialect?
1:30 alweer wakkerLeuk. Biologische klok. Plan was om uit te slapen. 6.00 klaarwakker. 10.30 brunchen
![]()
Fijne 2eKerstdag allemaal!
wachten tot ..6:30 voor t kerstontbijt 
Correct. Kan je handen eraf knallen en dan kun je geen producten van Bill Gates meer kopen.WTF??!!! Net even een videochat met m'n moeder. Geen vuurwerk meer in Nederland??!!!!!
Is dat de reden? Mijn moeder vertelde dat het een uit de hand gelopen iets is geworden.Correct. Kan je handen eraf knallen en dan kun je geen producten van Bill Gates meer kopen.