Aline
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7.592
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 64kg
Checking in at 05.00
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Checking in at 05.00
1:10 gvd...telefoon

Ik heb nog 2 weken om aan de vakantie te wennen. #hardleers
0700 slapen
Ja ik zie het net! Ongelooflijk! RIP bro.
Wat is de oorzaak?
god***domme. Ik kan dit niet geloven . Jaar lang coaching van gehad en précorona wipte ik nog regelmatig langs en altijd even ouwehoeren.
.

Zelfmoord wss
Bericht in topic 'Another One Bites the Dust...' https://forum.bodybuilding.nl/topics/another-one-bites-the-dust.396522/post-10613447
Ik kende hem niet. Maar sluit me volledig bij je aan. Speculaties halen niets uit behalve dat het de nabestaanden op een vervelende manier zou kunnen raken.Ik wil niet iets vragen wat ongepast is. En aangezien dit nogal een gevoelig onderwerp is, en ik hem niet persoonlijk ken... Zeg / meld / verwijder het, als dit eigenlijk niet kan.
Maar het staat mij bij dat één van hun beide, een heftige strijd tegen kanker heeft gehad? En ik dacht dat zij beiden (in het verleden, nog voor fox gym) lichamelijk nogal wat tegenslagen hadden gehad.
Ik uuhm kan mij zoooo moeilijk voorstellen dat als je zelf (of je partner) zoiets hebt(heeft) meegemaakt, je zelfmoord pleegt.
Het kan goed een andere oorzaak hebben. Ik hoor meerdere verschillende verhalen, die allemaal maar zo waarheid zouden kunnen zijn. Maar die verhalen hebben één ding met elkaar gemeen: het is verschrikkelijk voor de nabestaanden als op een forum het verkeerde bericht word verspreid.
Met andere woorden : is er al bericht vanuit zijn directe omgeving? En kunnen we hier niet een respectvol topic van maken? Met de juiste info en steunbetuigingen?
@wovano? @Sanca Saxon ?
Voor zover ik weet is er niks officieels naar buiten gecommuniceerd. Ik heb verder ook geen contact met de directe omgeving. Speculaties zal je helaas altijd houden bij dit soort situaties, ik denk dat eenieder voor zichzelf moet bepalen of hij/zij daaraan wil meedoen of niet. Ik vind het wel een goed idee om een topic aan te maken aangezien wij dankzij Maarten meerdere meets hebben mogen organiseren in zijn gyms.Ik wil niet iets vragen wat ongepast is. En aangezien dit nogal een gevoelig onderwerp is, en ik hem niet persoonlijk ken... Zeg / meld / verwijder het, als dit eigenlijk niet kan.
Maar het staat mij bij dat één van hun beide, een heftige strijd tegen kanker heeft gehad? En ik dacht dat zij beiden (in het verleden, nog voor fox gym) lichamelijk nogal wat tegenslagen hadden gehad.
Ik uuhm kan mij zoooo moeilijk voorstellen dat als je zelf (of je partner) zoiets hebt(heeft) meegemaakt, je zelfmoord pleegt.
Het kan goed een andere oorzaak hebben. Ik hoor meerdere verschillende verhalen, die allemaal maar zo waarheid zouden kunnen zijn. Maar die verhalen hebben één ding met elkaar gemeen: het is verschrikkelijk voor de nabestaanden als op een forum het verkeerde bericht word verspreid.
Met andere woorden : is er al bericht vanuit zijn directe omgeving? En kunnen we hier niet een respectvol topic van maken? Met de juiste info en steunbetuigingen?
@wovano? @Sanca Saxon ?