AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #129.781
Is dat de reden? Mijn moeder vertelde dat het een uit de hand gelopen iets is geworden.
Ze beginnen binnenkort het vaccineren met de microchips van Bill, en dan moet iedereen natuurlijk wel over 10 vingers beschikken om alle Microsoft-producten in het winkelmandje te stoppen.

• #129.782
Wel jammer, vuurwerk was toch altijd wel het beste van een oud en nieuw.
Bijna elk huishouden had vuurwerk. Met z'n allen wachten tot het 12 uur is. Druk op de straten. Chinese rollen, zinkpijlen,etc.
Als kleine jongen de volgende ochtend vroeg naar buiten om vuurwerk te zoeken wat nog niet was afgestoken.

• #129.783
Wachten tot 12 uur? @Vieze jij hoe doen wij dat in Helmond? 🧐

• #129.784
Wel jammer, vuurwerk was toch altijd wel het beste van een oud en nieuw.
Bijna elk huishouden had vuurwerk. Met z'n allen wachten tot het 12 uur is. Druk op de straten. Chinese rollen, zinkpijlen,etc.
Als kleine jongen de volgende ochtend vroeg naar buiten om vuurwerk te zoeken wat nog niet was afgestoken.
Wat vervolgens in je gezicht afgegaan is en zo kom jij aan die neus? :trollface:

• #129.786
  • #129.787
  • #129.789
Om de ziekenhuizen niet extra te belasten door ongelukken met vuurwerk ;)
Dat was inderdaad 1 van de redenen. Ik vroeg toen of de ban tijdelijk was maar ze zei dat het meer te maken had met de jongeren die er een puinhoop van maken. Bijvoorbeeld molotov cocktails en dat soort ongein.

• #129.790
Dat was inderdaad 1 van de redenen. Ik vroeg toen of de ban tijdelijk was maar ze zei dat het meer te maken had met de jongeren die er een puinhoop van maken. Bijvoorbeeld molotov cocktails en dat soort ongein.
Ik zag gisteren op Facebook een filmpje voorbij komen van een auto die in brand stond en vervolgens een enorme massa mensen met vuurwerk.
Volgens mij was het recent :o

• #129.791
  • #129.792
Bij mij in de buurt hadden ze de deur van de burgemeester opgeblazen met vuurwerk

• #129.793
Bij mij in de buurt hadden ze de deur van de burgemeester opgeblazen met vuurwerk
Tsja, dat is ook niet echt normaal. Zulk soort taferelen heeft er dus voor gezorgd dat een traditie in Nederland vanaf nu verboden is. Beetje jammer.

• #129.794
Kut, zijn die nu pas verboden? Dacht dat dat altijd al zo was :(

• #129.796
22;30 wakker
02:30 wakker
04:30 wakker

Terug
Naar boven