Menthol
Cool Novice
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
plannen is cruciaalpotverdomme training dag opschuiven omdat ik potverdomme zon heel bedrijfsplan moet maken voor m&o
ik heb gedurende mijn VWO cariere nooit trainingen opgegeven voor school. Ook niet gedurende examens
ik heb gedurende mijn VWO cariere nooit trainingen opgegeven voor school. Ook niet gedurende examens
school gaat altijd voor trainendoe ik normaal ook niet alleen mijn cijferlijst dwingt me

ja man;Heb je je naaimachientje ondertussen al verteld hoe oud je echt bent? Ik heb dat gemist denk ik.
ja man;
OT:
39,7C koorts fuuu!! en vandaag groot examen verpest, echt ff me best doen anders blijf ik zitten op 1 vak!!
gvd echt verzuurd.
M'n muis plakt ****ing erg, omdat ik met m'n hand veel in mijn haar zit(?) en door de gel/mousse plakt m'n muisje dan![]()
beterschap bro!! <3
39,7 is wel hoog, zou goed in de gaten houden. Als morgen nog zo is of hoger gelijk naar de dokter.
vanmorgen op 39,1 en ben gvd paar kg kwijt FUUU!!!
Maarja, wat wil je met weinig eten, veel zweten en veel thee.
En daarlangs nog steeds ziek, beroerd, me gains gingen net zo lekker en nu valt het als een kaartenhuis in elkaar.....
zzzzzzzz zo maar weer slapen, eerst mezelf nog even dwang voederen. Trainen zit er vanavond ook niet in, morgenvroeg maar gaan koorts of geen koorts.
Dat slaat toch nergens op dat van een paar dagen te weinig kcal je gelijk je gains verliet
dan doe je iets niet goed, normaal verlies je echt niet in een paar dagen je gains...
maar voelt toch niet lekker. 86,5 na 84,5 + ben gestopt met supps te gebruiken die gebruik ik weer in 2012.