MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Fietsband lek, lekker mogen lopen richting huis. :o

potverdomme training dag opschuiven omdat ik potverdomme zon heel bedrijfsplan moet maken voor m&o

net klaar met trainen en shakies gedronken en ben weer misselijk.

k*t whiskey xD als ik er al naar kijk of aan denk word ik misselijk

ja man;

OT:

39,7C koorts fuuu!! en vandaag groot examen verpest, echt ff me best doen anders blijf ik zitten op 1 vak!!

gvd echt verzuurd.

beterschap bro!! <3

39,7 is wel hoog, zou goed in de gaten houden. Als morgen nog zo is of hoger gelijk naar de dokter.

M'n muis plakt ****ing erg, omdat ik met m'n hand veel in mijn haar zit(?) en door de gel/mousse plakt m'n muisje dan :(

beterschap bro!! <3

39,7 is wel hoog, zou goed in de gaten houden. Als morgen nog zo is of hoger gelijk naar de dokter.

vanmorgen op 39,1 en ben gvd paar kg kwijt FUUU!!!

Maarja, wat wil je met weinig eten, veel zweten en veel thee.

Fuarkk... afgelopen dagen echt verdoet geweest, waarschijnlijk ga ik blijven zitten en dat kost me 1jaar GVD! op 1 t*fus vak waarbij je 3 punten kan halen en nu sta ik een 3,5 gemiddeld met nog 1 punt te gaan. Het is nog haalbaar door minimaal een 7 of hoger te halen maar die laatste toets is echt vertieft moeilijk.

En daarlangs nog steeds ziek, beroerd, me gains gingen net zo lekker en nu valt het als een kaartenhuis in elkaar.....

zzzzzzzz zo maar weer slapen, eerst mezelf nog even dwang voederen. Trainen zit er vanavond ook niet in, morgenvroeg maar gaan koorts of geen koorts.

vanmorgen op 39,1 en ben gvd paar kg kwijt FUUU!!!

Maarja, wat wil je met weinig eten, veel zweten en veel thee.

En daarlangs nog steeds ziek, beroerd, me gains gingen net zo lekker en nu valt het als een kaartenhuis in elkaar.....

zzzzzzzz zo maar weer slapen, eerst mezelf nog even dwang voederen. Trainen zit er vanavond ook niet in, morgenvroeg maar gaan koorts of geen koorts.

Je moet ff op youtube wat motivatie filmpjes opzoeken bro <3

Dat slaat toch nergens op dat van een paar dagen te weinig kcal je gelijk je gains verliet

dan doe je iets niet goed, normaal verlies je echt niet in een paar dagen je gains...

Terug
Naar boven