Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Kataboolheidsmeter is doorgeslagen, 2uur slaap overmatig bewegen weinig eten... en nog steeds een klein staartje van een hoge koorts.

do u even misc

geen strongman op rtl 7

mw3, wat een k*tspel. heb je het voor 50.nogwat procent uitgespeeld, is het gedaan. ik wil mijn geld terug.

Teveel gezopen
Te weinig gegeten
Te weinig geslapen
Pijn in m'n dak
Moet pissen maar wil m'n bed niet uit
Moet werken over 3 kwartier

Maar voor de rest voel ik me top :)

Beetje zwaar veel gehad gisteren, niet echt heel veel last van 'm'n hoofd, maar al mn munten zijn helaas wel op, en weer een dom bericht naar een meisje gedaan.... damn

Ik kijk nu dvd van Ronnie Coleman - Relentless en versta minstens de helft niet van wat die kerel zegt :mad:

Tas gejat :(

7 dronk heeft mij weer genekt gisteravond, nu toch maar hard eten om niet katabool te blijven

Katabool als de pest gedaan gister, harde party met teveel drank + frituur. Wel gelijk al m'n vocht uit m'n lijf getrokken want woog een kilo minder vanmorgen. nu maar weer even goed eten

Irriteer me mateloos aan de t**fus herrie van me zus. Ik probeer te leren, maar ze draait gotverdomme constant het zelfde ............... nummer!!!!

Verdomme elke dag, daarnaast is ze echt een dik varken. Vreet alles op, maakt overal een t**fus bende van.

Verkeer momenteel echt in flipmode

Irriteer me mateloos aan de t**fus herrie van me zus. Ik probeer te leren, maar ze draait gotverdomme constant het zelfde ............... nummer!!!!

Verdomme elke dag, daarnaast is ze echt een dik varken. Vreet alles op, maakt overal een t**fus bende van.

ik heb zon beetje dezelfde relatie met mijn zus, i know that feel bro

Wordt tijd voor een eigen stekkie dan!

welk nummer dan?

ik heb zon beetje dezelfde relatie met mijn zus, i know that feel bro

Oke erg klote is dat he. Ken het al mijn hele leven niet met der vinden. Ze gedraagt zich echt als een varken. Thuis zit ze altijd sago, maar na de buiten wereld is ze ineens een ander persoon. Gaat ze lomp zeeuws proberen te praten dat ze dat niet eens kan.

Gewoon echt een pl**ris varken. Hoop ook zo snel mogelijk op me zelf te wonen.

mijn vrijlating hahaha :D

lol, ik heb dat met m'n broer, hij doet a mattie zemmel met z'n stone island kleding en z'n mocro-accent, draait alleen maar kempi hef en als z'n blazen op de hoedenplank muziek

zet maar gewoon lekker rustig muziekje op, net iets harder dan je zemmel zus

zoiets ofzo

http://www.youtube.com/watch?v=lmcyVPgi7ww&list=LLGNZnA0OK8Q8w4tXoEJVl4g&index=5&feature=plpp_video

Terug
Naar boven