AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #130.042
Sinds wanneer ben je homo wanneer je het lekker vind om een vrouw in haar reet te neuken?

Heb jij verder nog tips? Wat vind dat importbruidje van jou lekker om te doen? Op je gezicht zitten zal dat vast niet zijn?
Misschien heb ik een klein piemeltje maar een enorme grote neus?
Waarom boterde het eigenlijk niet tussen jou en je vrouwtje hm?

• #130.043
Wij zijn allemaal Homo...
Sapiens

• #130.044
Misschien heb ik een klein piemeltje maar een enorme grote neus?
Waarom boterde het eigenlijk niet tussen jou en je vrouwtje hm?

Je hebt geen tips, toont alleen maar interesse voor mijn anus en alle vragen ontwijk je. Wat gaat er in die domkop van je rond dat je denkt dat ik dan ook nog eens personal shit met je ga delen?

• #130.045
Je hebt geen tips, toont alleen maar interesse voor mijn anus en alle vragen ontwijk je. Wat gaat er in die domkop van je rond dat je denkt dat ik je dan ook nog eens personal shit met je ga delen?
Wat gaat er in dat lege hoofd van jou om te denken dat ik persoonlijke dingen met jou ga delen?
Jij vind het lekker een vrouw in haar reet te neuken, denkt jou partner daar ook zo over of is het meer van dat ze er geen liefhebber van is maar staat het toe om de lieve vrede te bewaren? Of misschien bang is dat bij afwijzing jij het elders gaat zoeken?
Of misschien al gedaan hebt?

• #130.046
Wat gaat er in dat lege hoofd van jou om te denken dat ik persoonlijke dingen met jou ga delen?
Jij vind het lekker een vrouw in haar reet te neuken, denkt jou partner daar ook zo over of is het meer van dat ze er geen liefhebber van is maar staat het toe om de lieve vrede te bewaren? Of misschien bang is dat bij afwijzing jij het elders gaat zoeken?
Dat maakt het alleen maar geiler. Hoe meer tegenzin hoe beter.

• #130.047
denkt jou partner daar ook zo over of is het meer van dat ze er geen liefhebber van is maar staat het toe om de lieve vrede te bewaren?
Ik zie het probleem niet? Het mes snijdt aan twee kanten.

Volgens mij ben je gewoon stiekem jaloers dat ze die shit bij jou niet toelaten, omdat ze weten dat ze toch niet hun best hoeven te doen om jou te behouden.

• #130.049

Haha zo werkt dat bij die ladyboys hè :roflol:
Ondanks je rotkop kan je een jongere meid krijgen omdat ze financieel afhankelijk van je is...snel ff per ongeluk zwanger raken ook ben je de 50 al gepasseerd...soort verzekering afsluiten zeg maar.

Maar heb je nog tips of kwam je alleen ff mijn aandacht zoeken?

• #130.050
Haha zo werkt dat bij die ladyboys hè :roflol:
Ondanks je rotkop kan je een jongere meid krijgen omdat ze financieel afhankelijk van je is...snel ff per ongeluk zwanger raken ook ben je de 50 al gepasseerd...soort verzekering afsluiten zeg maar.

Maar heb je nog tips of kwam je alleen ff mijn aandacht zoeken?
Potjandikkie, wat heb je het toch weer helemaal verkeerd.

• #130.053
  • #130.057
Waarschijnlijk meer geschoold dan jij.

Bedankt voor je inbreng maar ik ga weer ff verder. Alweer spijt dat ik jouw schreeuw om aandacht heb beantwoord. Ik weet dat het zinloos is om tegen je te zeggen maar tag of quote mij aub niet. Die shit met jou is geen bal aan. Maar ik moet je ook gewoon negeren, wat je ook zegt.

• #130.058
Bedankt voor je inbreng maar ik ga weer ff verder. Alweer spijt dat ik jouw schreeuw om aandacht heb beantwoord. Ik weet dat het zinloos is om tegen je te zeggen maar tag of quote mij aub niet. Die shit met jou is geen bal aan. Maar ik moet je ook gewoon negeren, wat je ook zegt.
Alle respekt voor jouw voorouders maar jij als nakroost bent een naar stuk vreten!

Terug
Naar boven