- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Waar halen jullie dat Turks vandaan?Het zijn altijd die derde en vierde generatie turken hè.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar halen jullie dat Turks vandaan?Het zijn altijd die derde en vierde generatie turken hè.
Geen idee, ik denk dat “ze” vanuit de Filipijnen via Turkije naar Nederland zijn gekomen.
Zijn prostaat is gemolken.
En @Aline zit onder het kaarsvet, is aan het bijkomen omdat ze gewurgt is, moet de klemmen nog van haar tepels verwijderen en heeft een pijnlijk zitvlak want ja dat is wat elke vrouw graag wil, volgens sommige hier.
Het zal je verbazen hoe smerig veel vrouwen zijn. De ene komt daar voor uit, de ander niet. Helaas ben jij er nog niet een tegengekomen die zulke dingen toe laat, of je bent toevallig zelf iemand die met licht uit en onder de dekens hooguit een paar minuten missionaris wilt doen en daarna in slaap valt.En @Aline zit onder het kaarsvet, is aan het bijkomen omdat ze gewurgt is, moet de klemmen nog van haar tepels verwijderen en heeft een pijnlijk zitvlak want ja dat is wat elke vrouw graag wil, volgens sommige hier.
Ik noem het niet smerig maar geil.Het zal je verbazen hoe smerig veel vrouwen zijn. De ene komt daar voor uit, de ander niet. Helaas ben jij er nog niet een tegengekomen die zulke dingen toe laat, of je bent toevallig zelf iemand die met licht uit en onder de dekens hooguit een paar minuten missionaris wilt doen en daarna in slaap valt.
Natuurlijk zijn er ook heel veel vrouwen die gewoon niks willen en niks durven.
De ergste soort is het type vrouw wat heel veel praatjes heeft hoe kinky ze is, maar als het erop aankomt zitten ze te janken als je hun sterretje aanraakt. Want ja, dan ben je natuurlijk een viezerik.
Raar genoeg is die laatste regel best wel ontopic. Ik moest even terugdenken aan de wijven die mij dat hebben geflikt. Gelijk heel m'n dag verpest.
Is hetzelfde toch?

Die klemmen zitten zo lekker. VandaarEn @Aline zit onder het kaarsvet, is aan het bijkomen omdat ze gewurgt is, moet de klemmen nog van haar tepels verwijderen en heeft een pijnlijk zitvlak want ja dat is wat elke vrouw graag wil, volgens sommige hier.
Fixed.Het zal me niet verbazen hoe smerig veel mannen zijn.
Ja
Het zal je verbazen hoe smerig veel vrouwen zijn. De ene komt daar voor uit, de ander niet. Helaas ben jij er nog niet een tegengekomen die zulke dingen toe laat, of je bent toevallig zelf iemand die met licht uit en onder de dekens hooguit een paar minuten missionaris wilt doen en daarna in slaap valt.
Natuurlijk zijn er ook heel veel vrouwen die gewoon niks willen en niks durven.
De ergste soort is het type vrouw wat heel veel praatjes heeft hoe kinky ze is, maar als het erop aankomt zitten ze te janken als je hun sterretje aanraakt. Want ja, dan ben je natuurlijk een viezerik.
Raar genoeg is die laatste regel best wel ontopic. Ik moest even terugdenken aan de wijven die mij dat hebben geflikt. Gelijk heel m'n dag verpest.
) te ver gaan. Niet geil.Elk meisje die je zult ontmoeten heeft eerder lullen gehad. Daar zal je toch mee moeten dealen. De beste situatie is als je een onervaren meisje al die vieze dingen kunt leren en dat ze het nog geil vindt ook. Ik ben gezegend met zo'n situatie maar de kans is kleinEen beetje anale shit is wel geil enzo maar iemand wurgen of vastbinden of laten gaggen op je lul vind ik een beetje (of eigenlijk niet eens een beetje) te ver gaan. Niet geil.
En je moet je ook afvragen of de chickies die daar in voor zijn ook de chickies zijn waar je naast het seksen ook nog je leven mee wil delen.
Maarja ieder zijn ding ik ga kip eten doei

Of wellicht zijn ze daar wel in voor maar niet met jou, omdat ze of zich niet comfortabel genoeg bij jou voelen of bang zijn dat jij die shit zelf niet aankan.Een beetje anale shit is wel geil enzo maar iemand wurgen of vastbinden of laten gaggen op je lul vind ik een beetje (of eigenlijk niet eens een beetje) te ver gaan. Niet geil.
En je moet je ook afvragen of de chickies die daar in voor zijn ook de chickies zijn waar je naast het seksen ook nog je leven mee wil delen.
Maarja ieder zijn ding ik ga kip eten doei
Of jij probeert het nooit en komen ze het daarom nooit te weten. Die shit is vaak taboo en vrouwen zijn heel onzeker.Een vrouw gewoon liefdevol en met respekt behandelen, als ze iets willen komen ze daar vanzelf wel mee.
@BB_ Ga eens van zijn account afEen vrouw gewoon liefdevol en met respekt behandelen, als ze iets willen komen ze daar vanzelf wel mee.
Het probleem is juist dat vrouwen vaak zulke dingen willen maar niet durven te zeggen of niet weten hoe ze het moeten brengen. Als een vrouw jou moet vertellen wat je moet doen dan haken ze meestal al af en is de lol er van af.Een vrouw gewoon liefdevol en met respekt behandelen, als ze iets willen komen ze daar vanzelf wel mee.
Elk meisje die je zult ontmoeten heeft eerder lullen gehad. Daar zal je toch mee moeten dealen. De beste situatie is als je een onervaren meisje al die vieze dingen kunt leren en dat ze het nog geil vindt ook. Ik ben gezegend met zo'n situatie maar de kans is klein
Wel apart dat je een pik in haar keel te ver vindt gaan maar anaal is wel oke.
Een serieuze relatie met een meisje die al piemols heeft gehad voor mij was nooit een optie. Cultuur en opvoeding enzo.