- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar jij mocht wel al kutjes hebben gehad voordat je haar leerde kennen?Mijn vriendin waar ik al 4+ jaar mee samen ben was ook nog maagd toen ik haar leerde kennenEen serieuze relatie met een meisje die al piemols heeft gehad voor mij was nooit een optie. Cultuur en opvoeding enzo.
Mja, gaggen is gewoon ranzig. Kan me ook moeilijk voorstellen dat er vrouwen zijn die dat ècht chill vinden.
Ies kulturMaar jij mocht wel al kutjes hebben gehad voordat je haar leerde kennen?
Maar jij mocht wel al kutjes hebben gehad voordat je haar leerde kennen?
En dat weet jij omdat jij erbij was? Of dat denk jij omdat ze dat aan jou vertelde?Mijn vriendin waar ik al 4+ jaar mee samen ben was ook nog maagd toen ik haar leerde kennen
Zo preuts van je.Een beetje anale shit is wel geil enzo maar iemand wurgen of vastbinden of laten gaggen op je lul vind ik een beetje (of eigenlijk niet eens een beetje) te ver gaan. Niet geil.
En je moet je ook afvragen of de chickies die daar in voor zijn ook de chickies zijn waar je naast het seksen ook nog je leven mee wil delen.
Maarja ieder zijn ding ik ga kip eten doei
Wie heeft het over forceren? Dat maak je er nu zelf van.Wanneer een vrouw ergens niet van gediend is respekteer je haar en ga je het niet lopen forceren omdat jij het zo geil vindt.
respecteer*Wanneer een vrouw ergens niet van gediend is respekteer je haar en ga je het niet lopen forceren omdat jij het zo geil vindt.
En dat weet jij omdat jij erbij was? Of dat denk jij omdat ze dat aan jou vertelde?
Jij lijkt me wel zo'n mannetje.Wie heeft het over forceren? Dat maak je er nu zelf van.
lol dit, maar autisten zoals @Spambod @Snuff-Sann willen alles opgediend krijgen op een silver platter omdat ze een EQ hebben van een stoeptegel. Oh ja, als ze er zelf niet mee komen dan zal het wel niet zo zijn hè.Als een vrouw jou moet vertellen wat je moet doen dan haken ze meestal al af en is de lol er van af.
Het feit dat ze in jouw ogen niet veel ervaring heeft wilt niet zeggen dat ze nog maagd is.Kom op bro. Heb je wel zelf wel eens iemand ontmaagd?
Je zegt dit omdat je duidelijk moeite hebt met het feit dat vrouwen ervan houden om gedomineerd te worden. Het is een rollenspel. Op de één of andere manier kun je je dat heel moeilijk voorstellen.
Oklahoma?Beetje powerplay is niets mis mee. Zelfs met respect kun je grenzen verleggenJe moet gewoon een safe word hebben.
Vandaar dat jij de nodige moeite hebt bij vrouwen wat je al meerdere malen hebt aangegeven.Je zegt dit omdat je duidelijk moeite hebt met het feit dat vrouwen ervan houden om gedomineerd te worden. Het is een rollenspel. Op de één of andere manier kun je je dat heel moeilijk voorstellen.
Zoals ik eerder aangaf, of je bent zelf te saai voor woorden of je hebt nog nooit een vrouw ontmoet die gedomineerd wilt worden. Of wel, maar niet door jou. Ik vraag me inderdaad af of het serieus te nemen is als jij dominant probeert te zijn. Ik denk dat ze dr eigen kapot lacht.
Moet je niet op mij afreageren, neusaap.
lol dit, maar autisten zoals @Spambod @Snuff-Sann willen alles opgediend krijgen op een silver platter omdat ze een EQ hebben van een stoeptegel. Oh ja, als ze er zelf niet mee komen dan zal het wel niet zo zijn hè.
Het feit dat ze in jouw ogen niet veel ervaring heeft wilt niet zeggen dat ze nog maagd is.
Hoe oud was ze dan?
Elk meisje die je zult ontmoeten heeft eerder lullen gehad. Daar zal je toch mee moeten dealen. De beste situatie is als je een onervaren meisje al die vieze dingen kunt leren en dat ze het nog geil vindt ook. Ik ben gezegend met zo'n situatie maar de kans is klein
Wel apart dat je een pik in haar keel te ver vindt gaan maar anaal is wel oke.
Net 19 en dan nog maagd? Was ze heel dik/lelijk toen je haar kende? Of kwam ze nooit buiten?
Of wellicht zijn ze daar wel in voor maar niet met jou, omdat ze of zich niet comfortabel genoeg bij jou voelen of bang zijn dat jij die shit zelf niet aankan.
Of jij probeert het nooit en komen ze het daarom nooit te weten. Die shit is vaak taboo en vrouwen zijn heel onzeker.