Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Ik wil wel meehelpen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil wel meehelpen
Maar nee het gaat niet om BB, maar elke keer als het om hem gaat dan wordt er met punten en slotjes gegooid.De persoon die die pic heeft gerapporteerd is sowieso een sneeuwvlok
Nee ik heb gisteren toegekeken terwijl ik mijn chastity cage om had. Hoef jou allemaal niet uit te leggen hoe dat werkt natuurlijk.nou nou @th0maz mocht je er op gisteravond of wat? Wat een enthousiasme.
Kon er wel smakelijk om lachen. Had hem ook aan mijn moeder laten zien. Ze zei dat ze trots op mij was.
Vanwaar je fobie voor Bb_? Je ziet echt spoken man 🙄Maar nee het gaat niet om BB, maar elke keer als het om hem gaat dan wordt er met punten en slotjes gegooid.
Nee ik heb gisteren toegekeken terwijl ik mijn chastity cage om had. Hoef jou allemaal niet uit te leggen hoe dat werkt natuurlijk.
Kon er wel smakelijk om lachen. Had hem ook aan mijn moeder laten zien. Ze zei dat ze trots op mij was.
Maarjaa.... schijnbaar zitten er hier een paar zure kutten die zich heel selectief ergeren aan mij. Dus ik houd mij wel even rustig, tot ergens maart, want dan ben ik verlost van die kloon account punten van die theatrale kut die ik daar
even in de schijnwerpers mee wilde zetten. Zo'n gentlemen ben ik dan weer wel.
Wellicht hebben ze minder hekel aan @Camelus. Zolang je maar niet komt aan de uitverkorene @BB_ !!!!!
Ik denk dat het wel vrij duidelijk is op basis van de gebeurtenissen waarbij hij betrokken is. Daarbij ben ik niet de enige persoon die dat hier zegt. Dus het kan niet aan de drugs liggen. Of zien zij dezelfde spoken? Kan ook. De wonderen zijn de wereld nog niet uit schijnbaar.Vanwaar je fobie voor Bb_? Je ziet echt spoken man 🙄
Overigens heb jij zelf nog gezegd in de Arena dat we Bert niet mochten pesten. Dit is dan ook helemaal niet opvallend en of relevant ofzo.Het ligt gewoon aan jou, Aline was zelfs de eerste die de bewuste foto een like gaf.Ik denk dat het wel vrij duidelijk is op basis van de gebeurtenissen waarbij hij betrokken is. Daarbij ben ik niet de enige persoon die dat hier zegt. Dus het kan niet aan de drugs liggen. Of zien zij dezelfde spoken? Kan ook. De wonderen zijn de wereld nog niet uit schijnbaar.
Het lijkt mij gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig dat een paar mods nu ineens ontdekt hebben dat er een battle arena is, waar allemaal hoofden op naakte mensen zijn gephotoshopped. Terwijl dit al weken gaande was. Maar heel toevallig omdat het nu gaat over een specifiek persoon, wordt er binnen één dag een slotje opgezet.
Waar oh waar kan het dan aan liggen. Ligt het dan aan de naakte foto's? Of ligt het aan een specifiek persoon die er nu toevallig bij betrokken is.Overigens heb jij zelf nog gezegd in de Arena dat we Bert niet mochten pesten. Dit is dan ook helemaal niet opvallend en of relevant ofzo.
Had je zo’n gehackt geval ? https://www.bbc.com/news/amp/technology-54436575Maar nee het gaat niet om BB, maar elke keer als het om hem gaat dan wordt er met punten en slotjes gegooid.
Nee ik heb gisteren toegekeken terwijl ik mijn chastity cage om had. Hoef jou allemaal niet uit te leggen hoe dat werkt natuurlijk.
Maarjaa.... schijnbaar zitten er hier een paar zure kutten die zich heel selectief ergeren aan mij. Dus ik houd mij wel even rustig, tot ergens maart, want dan ben ik verlost van die kloon account punten van die theatrale kut die ik daar
even in de schijnwerpers mee wilde zetten. Zo'n gentlemen ben ik dan weer wel.
Wellicht hebben ze minder hekel aan @Camelus. Zolang je maar niet komt aan de uitverkorene @BB_ !!!!!

Klopt. Ik heb inmiddels wel een sticker verdient want melden heb ik nog nooit gedaan. Kan dit soort dingen wel hebben. Maar begrijp zeker dat bepaalde personen dit te ver vinden gaat. Buiten dat zou ik eerder opmerkingen over mn kinderen melden dan dit soort dingen.Het ligt gewoon aan jou, Aline was zelfs de eerste die de bewuste foto een like gaf.

Vanwege je tanden?
Ik heb inderdaad genoeg dingen gehoord/gezien dat ik nu 100% zeker weet waar het aan ligt. @Sanca Saxon kan beter eerst nog een paar acteerlessen nemen, want hij is niet de beste leugenaar. Laten we het daarop houden.Het ligt gewoon aan jou, Aline was zelfs de eerste die de bewuste foto een like gaf.
Nee, die is veel te groot.
Jij spoort echt niet kerel.Ik heb inderdaad genoeg dingen gehoord/gezien dat ik nu 100% zeker weet waar het aan ligt. @Sanca Saxon kan beter eerst nog een paar acteerlessen nemen, want hij is niet de beste leugenaar. Laten we het daarop houden.
Nee, die is veel te groot.
Nix gemist, elke dag hetzelfde gezeur. Thomaz en Cameel hebben een relatie en BB en Aline ook. Sanca is gek op Chuckie en moeilijke oefeningen.Ik gaat niet eens vrage wat ik allemaal ben misgelopen, de t*ring.
Ja, maar die bepaalde personen vonden het niet te ver gaan toen er pamfletten van mij werden verspreid waar ik mijzelf pijp met 3 vingers in mijn kont. Je gaat mij echt niet vertellen dat ze dat heel toevallig destijds niet gezien hebben. Wat een ontiegelijk slechte leugen is dat, maargoed.Maar begrijp zeker dat bepaalde personen dit te ver vinden gaat.
Ja, maar die bepaalde personen vonden het niet te ver gaan toen er pamfletten van mij werden verspreid waar ik mijzelf pijp met 3 vingers in mijn kont. Je gaat mij echt niet vertellen dat ze dat heel toevallig destijds niet gezien hebben. Wat een ontiegelijk slechte leugen is dat, maargoed.
Kom op zeg, er wordt hier duidelijk met twee maten gemeten. En ik weet ook zeker dat mijn locatie gedeeld is. Gewoon een trieste inteelt bedoeling hier.
Nou, dan geef de namen en de rugnummers er maar bij.Ja, maar die bepaalde personen vonden het niet te ver gaan toen er pamfletten van mij werden verspreid waar ik mijzelf pijp met 3 vingers in mijn kont. Je gaat mij echt niet vertellen dat ze dat heel toevallig destijds niet gezien hebben. Wat een ontiegelijk slechte leugen is dat, maargoed.
Kom op zeg, er wordt hier duidelijk met twee maten gemeten. En ik weet ook zeker dat mijn locatie gedeeld is. Gewoon een trieste inteelt bedoeling hier.
Laten we stellen dat ik genoeg heb vernomen om er 100% zeker van te zijn hoe het schijnbaar hier te werk gaat. Ik ben niet zo'n smerige rat.Nou, dan geef de namen en de rugnummers er maar bij.
Anders blijft dit ook maar een vaag verhaal, en to be honest... het begint een beetje op janken te lijken.

Ik krijg bijna medelijden met je, met je complottheorieënJa, maar die bepaalde personen vonden het niet te ver gaan toen er pamfletten van mij werden verspreid waar ik mijzelf pijp met 3 vingers in mijn kont. Je gaat mij echt niet vertellen dat ze dat heel toevallig destijds niet gezien hebben. Wat een ontiegelijk slechte leugen is dat, maargoed.
Prima, maar er dan ook niet meer over ouwehoeren, yesterday is gone.Laten we stellen dat ik genoeg heb vernomen om er 100% zeker van te zijn hoe het schijnbaar hier te werk gaat. Ik ben niet zo'n smerige rat.![]()