- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom noem je mij?
Ik ben eigenlijk analist ja.
Ik stond er tenminste nog een beetje gekleurd op, euh, in

Moest het 3x lezen. Je bent wel erg gevoelig voor subtiele hints.
Hoeveel had kanonnen had je al op?Moest het 3x lezen. Je bent wel erg gevoelig voor subtiele hints.
De Nederlandse fans hebben pech, het is voorlopig alleen voor klanten die in België wonen.
Alsof jij het erg vind om dingen via je neus naar binnen te werken.Om 10:15 een wattenstaaf via mn neus naar de achterkant van mn hersenpan gepriegeld krijgen :s
Om 10:15 een wattenstaaf via mn neus naar de achterkant van mn hersenpan gepriegeld krijgen :s
Oh? Net zoals Google onderaan de pagina bij het zoeken, je postcode vermeldt? Die klopt nooit bij.
Heeft één van die auto's straalaandrijving?Oh? Net zoals Google onderaan de pagina bij het zoeken, je postcode vermeldt? Die klopt nooit bij.
Is ook wel te zien aan mijn flitsmeister
![]()
Valt mee. Als t goed is jagen ze er ook 1 de keel in. Heb m zaterdag gehad en leef nog. Kriebelde wel lekker. Zet m op!Om 10:15 een wattenstaaf via mn neus naar de achterkant van mn hersenpan gepriegeld krijgen :s
Tuurlijk niet. Dat is gewoon met mijn bezem!Heeft één van die auto's straalaandrijving?
Ik heb laatst volgens de GPS meer dan 72 km/u gehaald tijdens het hardlopen, was een korte piek helaas, toen ik stilstond, bij het verkeerslicht, met m'n armen zwaaiend omdat het nogal koud was.
En een dag later staat de narcotica brigade voor zijn deur.Valt mee. Als t goed is jagen ze er ook 1 de keel in. Heb m zaterdag gehad en leef nog. Kriebelde wel lekker. Zet m op!