AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #130.422
@Steks met een teaser van zijn rechter piktoralis.

• #130.423
Ik ben niet eens de moeite van een fotosoep waard.:treuren:

• #130.425
Je lijkt wel z’n typische laborant?

• #130.429
Druk bezig thuis dus net even snel mezelf up to date gebracht.
Tommie doet zijn naam eer aan, het was weer sesamstraat vandaag.

• #130.431
14 dagen zonder cheatmeal vandaag.
Nog 17 te gaan.

• #130.432
Monniken leveren hun beroemde Trappist Westvleteren aan huis

De Nederlandse fans hebben pech, het is voorlopig alleen voor klanten die in België wonen.

• #130.433
Om 10:15 een wattenstaaf via mn neus naar de achterkant van mn hersenpan gepriegeld krijgen :s

• #130.436
Komt vaak wel op de juiste stad uit.
Oh? Net zoals Google onderaan de pagina bij het zoeken, je postcode vermeldt? Die klopt nooit bij.

Is ook wel te zien aan mijn flitsmeister
Screenshot_20210120_090257.jpg

• #130.437
Oh? Net zoals Google onderaan de pagina bij het zoeken, je postcode vermeldt? Die klopt nooit bij.

Is ook wel te zien aan mijn flitsmeister
Screenshot_20210120_090257.jpg
Heeft één van die auto's straalaandrijving?

Ik heb laatst volgens de GPS meer dan 72 km/u gehaald tijdens het hardlopen, was een korte piek helaas, toen ik stilstond, bij het verkeerslicht, met m'n armen zwaaiend omdat het nogal koud was.

• #130.439
Heeft één van die auto's straalaandrijving?

Ik heb laatst volgens de GPS meer dan 72 km/u gehaald tijdens het hardlopen, was een korte piek helaas, toen ik stilstond, bij het verkeerslicht, met m'n armen zwaaiend omdat het nogal koud was.
Tuurlijk niet. Dat is gewoon met mijn bezem!

Ik heb wel eens gehoord dat fitbit constateert dat je aan het lopen bent, terwijl je eigenlijk aan het spelen bent met de uh gitaar.

Volgens mij is alleen gps ook niet zo nauwkeurig tussen hoge gebouwen. Maar dat Google daar weer nauwkeurig is door verbinding te maken met Bluetooth en WiFi netwerken. Ik weet eigenlijk niet of een vpn of die plugins om Netflix internationaal te streamen, weer invloed kunnen hebben op dat laatste

Terug
Naar boven