XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #130.402
  • #130.403
Coffee Wow GIF by Starbucks

• #130.405
Zou ook kunnen, maar Ik vermoed een mod op basis van IP.

Ip info wordt door de ISP al jaren lang niet meer op huis / adres niveau weergegeven .
Je zult altijd uitkomen bij een datacenter van de ISP

Je complot theorieën gaan veel en veel te ver .

Maar je wil namen en rugnummers :

Komt ie ..

IK was het , ik heb die geshopte foto van @BB en @Aline gerapporteerd , maar ik heb ook de foto’s van jouw en camelus uitgeprint gerapporteerd bij de mods !

Nu tevreden ..

Kappen nu met je Alu hoedjes theorie , anders ga lekker in Den Haag staan met een pan in je hand ,

• #130.407
Komt vaak wel op de juiste stad uit.
Iedereen met meer dan twee hersencellen snapt dit. Die mong**l komt altijd uit het niets met zijn mongolische opmerkingen die nergens op gebaseerd zijn. Ik ga er niet meer eens op reageren. Ik weet hoe het in elkaar zit en dat is het belangrijkste.

• #130.409
IK was het , ik heb die geshopte foto van @BB en @Aline gerapporteerd , maar ik heb ook de foto’s van jouw en camelus uitgeprint gerapporteerd bij de mods !
Heb je ook feedback gekregen? Ik ben wel benieuwd waarom het één meer wordt getolereerd dan het ander.

• #130.411
Ip info wordt door de ISP al jaren lang niet meer op huis / adres niveau weergegeven .

Komt ie ..

Nu tevreden ..

Kappen nu met je Alu hoedjes theorie , anders ga lekker in Den Haag staan met een pan in je hand ,

police middle finger GIF

• #130.412

Komt ie ..

Nu tevreden ..

Ik dacht dat ik een zielig internetfiguur was, maar jij bent op een heel ander level. Internet is niks voor jou als je die shit moet rapporteren.
En dan heb je nog zo'n cringe anonymous profielfoto ook lol

• #130.413
Ik dacht dat ik een zielig internetfiguur was, maar jij bent op een heel ander level. Internet is niks voor jou als je die shit moet rapporteren.

Raad eens wat zijn beroep is.

• #130.415
  • #130.418
Ik zou mijn leven ook haten als ik er zo uitzag. Die fucking vadsige incel stalked mij letterlijk overal met zijn moralische homo bullshit, terwijl ik niet eens zijn miezerige bestaan wil erkennen.

Het wordt echt tijd dat de mods die catfishers die letterlijk nog nooit één foto hebben gepost even opschonen.
BX4yePYCAAERsis.png

Terug
Naar boven