AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #130.741
Reed vanmorgen om 5.30 straalbezopen na een coronafeestje rustig met 30 km/h terug naar huis, komt er een debiel langsstuiven met 100 per uur. Waarschijnlijk zo'n loonslaafje.
tenor (3) (3).gif

• #130.742
Reed vanmorgen om 5.30 straalbezopen na een coronafeestje rustig met 30 km/h terug naar huis, komt er een debiel langsstuiven met 100 per uur. Waarschijnlijk zo'n loonslaafje.
Dat is wel het voordeel aan dit weer, valt het tenminste niet op dat je langzaam rijdt en slingert.

• #130.744
Buitengym sinds gisteren tot en met woensdag gesloten vanwege het weer.

Maar ik lees ook net dat het ijs in Friesland volgende week waarschijnlijk goed genoeg is voor een Elfstedentocht. Maar gaat niet door, want corona.
Daar zijn ze vast harder teleurgesteld dan ik met wat meer rustdagen. :roflol:

• #130.746
Maar ik lees ook net dat het ijs in Friesland volgende week waarschijnlijk goed genoeg is voor een Elfstedentocht. Maar gaat niet door, want corona.
Daar zijn ze vast harder teleurgesteld dan ik met wat meer rustdagen. :roflol:
Mocht het door kunnen gaan, schat ik in dat ze een uitzondering gaan maken.

• #130.750
Mocht het door kunnen gaan, schat ik in dat ze een uitzondering gaan maken.
Begin is er:

• #130.751
Begin is er:

Die Vereniging kan het nu nog afhouden, maar stel dat t ijs goed is en zedus kunnen gaan schaatsen, gaan ze alsnog door hoor. Ook in afgeslankte vorm :p

• #130.759
Blijkbaar lekt mijn zolderraam een klein beetje als er veel sneeuw opligt. Gelukkig komen de druppel op een plek naar beneden waar niets staat.

• #130.760
Mijn buurman heeft zijn TV ontzettend stil, bijna onhoorbaar, opstaan.

Ik word er niet goed van, zo akelig!

Terug
Naar boven