MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #130.701
Hele supermarkt weer leeg gehamsterd. Jezus lui, we krijgen één dagje een beetje sneeuw.. Er is geen f*cking hongerwinter aanstaande. :roflol:

Ik dacht altijd dat wij een relatief intelligent en beschaafd volk waren, maar als het een beetje spannend wordt blijkt dat vies tegen te vallen. :roflol:
Dacht je dat nogsteeds na de wcpapierhamsteraars in de eerste lockdown?

Hoe naïef

• #130.705
  • #130.706
Hele supermarkt weer leeg gehamsterd. Jezus lui, we krijgen één dagje een beetje sneeuw.. Er is geen f*cking hongerwinter aanstaande. :roflol:

Ik dacht altijd dat wij een relatief intelligent en beschaafd volk waren, maar als het een beetje spannend wordt blijkt dat vies tegen te vallen. :roflol:
De klanten die het meest debiel binnenkomen in nucleaire pakken staan je ook in je nek te hijgen als ze 2 seconden moeten wachten als je voor een bepaald product staat

hard hoesten en ze stappen gelukkig meteen terug

• #130.708
De klanten die het meest debiel binnenkomen in nucleaire pakken staan je ook in je nek te hijgen als ze 2 seconden moeten wachten als je voor een bepaald product staat

hard hoesten en ze stappen gelukkig meteen terug
Nucleaire pakken? Zelf loop ik in de supermarkt in mijn motorpak, zal er ook wel niet uitzien.

• #130.709
Toch nog iets om trots op te zijn.
jullie Belgjes wel ,In mei 1940, bij de inval van België door nazi-Duitsland, stond Leopold erop om persoonlijk het opperbevel over het Belgische leger te voeren in de Achttiendaagse Veldtocht, zoals zijn vader, die zijn grote voorbeeld was, het leger in de Eerste Wereldoorlog had aangevoerd.

wij niet,

onze koningin en haar echtgenoot Prins "de grote en dappere strijder" Bernhard zaten toen al lang in Engeland
om van daaruit de strijd voor te zetten onder het genot van kaviaar en champagne lol

• #130.710
jullie Belgjes wel ,In mei 1940, bij de inval van België door nazi-Duitsland, stond Leopold erop om persoonlijk het opperbevel over het Belgische leger te voeren in de Achttiendaagse Veldtocht, zoals zijn vader, die zijn grote voorbeeld was, het leger in de Eerste Wereldoorlog had aangevoerd.

wij niet,

onze koningin en haar echtgenoot Prins "de grote en dappere strijder" Bernhard zaten toen al lang in Engeland
om vandaaruit de strijd voor te zetten onder het genot van kaviaar en champagne lol
Dat van Leopold wist ik niet. Wel van de wandaden onder Leopold II in Kongo.

• #130.711

wij niet,

om van daaruit de strijd voor te zetten onder het genot van kaviaar en champagne lol
Idem de koning aan het begin van al dat corona-gedoe.

Nederlandse Koningshuis doet waar ze het beste in is, vluchten als het moeilijk wordt :o

• #130.712

Nederlandse Koningshuis doet waar ze het beste in is, vluchten als het moeilijk wordt :o
Ik geloof ook nog steeds niet dat hij de Elfstedentocht zelfstandig heeft uitgeschaatst.

• #130.714
Jaloezie van onwaardig plebs, je zegt toch niet tegen je Vorst dat ie ook maar een huisje in CenterParcs moet huren. Je hebt juist een koningshuis omdat het anders is dan het gewone volk.

Even los van het feit dat deze nazaten van terroristen zo snel mogelijk vervangen moeten worden door een stel waarvan de vrouw in het wit op audiëntie mag.

• #130.715
  • #130.720
'Je hebt onvoldoende rechten om hier te reageren'

Terug
Naar boven