Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #130.802
Een fles met kurk smaak.
Gekregen van een zeer goede vriend een tijd terug.
Even schrikken dat dit toch alweer 40 euro moet kosten.
IMG_20210213_105142_1.jpg

• #130.807
Mijn rolgordijn rolt niet juist op. (Teveel naar rechts)

iemand tips?

• #130.811
Ben nu al maanden op zoek naar een goede fid bench... Nergens ook maar iets te koop. Ga eentje zelf moeten maken denk ik.

• #130.812
  • #130.819
You are playing with fire....
Tot voor kort wist ik niet eens dat die decline stand überhaupt voorkwam bij verstelbare bankjes. In de sportschool zijn ze er ook niet, ook geen niet-verstelbare decline...

Zou er wel graag regelmatig mee willen trainen, ik ben veel van mijn subcutane vet kwijt, met name op de obliques, maar het zit nog op de onderkant van mijn borst. Omdat de spieren aan de onderkant erg onderontwikkeld zijn bij mij wil ik daar aan werken. Doe nu voorovergebogen dips, maar dat is eigenlijk te zwaar in mijn huidige manier van trainen (revalidatie).

• #130.820
Tot voor kort wist ik niet eens dat die decline stand überhaupt voorkwam bij verstelbare bankjes. In de sportschool zijn ze er ook niet, ook geen niet-verstelbare decline...

Zou er wel graag regelmatig mee willen trainen, ik ben veel van mijn subcutane vet kwijt, met name op de obliques, maar het zit nog op de onderkant van mijn borst. Omdat de spieren aan de onderkant erg onderontwikkeld zijn bij mij wil ik daar aan werken. Doe nu voorovergebogen dips, maar dat is eigenlijk te zwaar in mijn huidige manier van trainen (revalidatie).
Je kan er ook iets onderleggen. Iemand bij mij in de gym doet gewoon een paar platen onder een voet van zo'n bankdrukopstelling.

Terug
Naar boven