XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #130.821
Je kan er ook iets onderleggen. Iemand bij mij in de gym doet gewoon een paar platen onder een voet van zo'n bankdrukopstelling.
Ja dat kan ik, nu ik niet hoger dan 100k ga, wel doen inderdaad. Maar dan kom je niet verder dan een paar graden zonder dikke olympische schijf. I.i.g. beter dan dat gegrind met dips.

• #130.822
Om 17u01 krijg ik een melding dat de warrior bench binnen is. Ik ga onmiddellijk naar de site.... Staat er dat ze niet beschikbaar is.... Nu blijkt ze opnieuw al uitverkocht. Wat een farce.

• #130.823
  • #130.825
  • #130.826
" Ik vrees dus dat de pandemie misbruikt wordt door vele actoren". Dit bevestigt dat ik niet ontkende dat er een pandemie is. Een ad hominem is er maar één als je geen argument gebruikt. Ik gebruikte er wel één. Dus nogmaals.... Gebruik je hersenen.. Of op z'n minst een hersencel.

• #130.828
" Ik vrees dus dat de pandemie misbruikt wordt door vele actoren". Dit bevestigt dat ik niet ontkende dat er een pandemie is. Een ad hominem is er maar één als je geen argument gebruikt. Ik gebruikte er wel één. Dus nogmaals.... Gebruik je hersenen.. Of op z'n minst een hersencel.
Ik zeg toch nergens dat jij zegt dat de pandemie nep is? Dus.

• #130.835
Acute hartstilstand, overlijden in je slaap. Maar op een corona afdeling in een tehuis liggen met flink wat morfine en een slangetje met wat extra zuurstof onder je neus lijkt me niet het meest prettig.
Naar het schijnt gaat alles een stuk beter met een buttplug.

Innige deelneming trouwens.

• #130.836
Ach, ik treur er niet mee of minder om, het is nou eenmaal onderdeel van het leven. Wel merk ik nu dat het ineens best beladen is om te overlijden aan Corona.

• #130.837
Ach, ik treur er niet mee of minder om, het is nou eenmaal onderdeel van het leven. Wel merk ik nu dat het ineens best beladen is om te overlijden aan Corona.
Komt natuurlijk ook een beetje op de manier waarop ze het steeds in de media brengen.

• #130.838
Acute hartstilstand, overlijden in je slaap. Maar op een corona afdeling in een tehuis liggen met flink wat morfine en een slangetje met wat extra zuurstof onder je neus lijkt me niet het meest prettig.
De meeste mensen overlijden niet bepaald prettig. Of na een (lange) lijdensweg. Hoort bij het leven, staat ons ook te wachten helaas.

Wat dat betreft is corona niet zo speciaal.

• #130.839
De meeste mensen overlijden niet bepaald prettig. Of na een (lange) lijdensweg. Hoort bij het leven, staat ons ook te wachten helaas.

Wat dat betreft is corona niet zo speciaal.
Wat het dan wel weer speciaal maakt zijn de regels er omheen, amper bezoek en het bezoek dat naar binnen mag moet beschermende kleding aan, zelfs handschoenen.

Terug
Naar boven