Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (3 bezoekers)

Bezoekers in topic

• IRONic Drunker

♫♪→(C2H5OH)← ♪♫
    Elite Member
    Lid geworden
    1 mei 2012
    Waarderingsscore
    17.943
    Ik press z'n vrouw.

Very Funny Reaction GIF
    200.gif

chrisk

-
    Elite Member
    +10 jaar member
    Lid geworden
    24 aug 2009
    Waarderingsscore
    5.563
    Wanneer je thuis bent en de bezorger komt gewoon een papiertje in de bus steken dat je niet thuis was? En het dus morgen wordt geleverd :p niet zozeer een drama, maar best raar
    Gebeurt echt veel. Bij mij in de buurt doen ze ook vaak langs de hele straat lopen en dan overal waar ze bezorgingen hebben aanbellen en maar zien wie er nog open doet terwijl er niemand meer voor de deur staat. Briefjes in de bus en klaar.

Schwarzeneggertje

Freaky Bodybuilder
    Lid geworden
    8 dec 2016
    Waarderingsscore
    4.080
    Lengte
    1m87
    Massa
    98kg
    Vetpercentage
    14%
    Wanneer je thuis bent en de bezorger komt gewoon een papiertje in de bus steken dat je niet thuis was? En het dus morgen wordt geleverd :p niet zozeer een drama, maar best raar
    Iemand vertelde me dat ze per bezorging betaald worden?

Stijneke

Competitive Bodybuilder
    Lid geworden
    15 sep 2011
    Waarderingsscore
    1.426
    Lengte
    1m69
    Massa
    79kg
    Vetpercentage
    16%
    Iemand vertelde me dat ze per bezorging betaald worden?
    Ik dacht aan volgende zaken. Hij vond dat klein pakje niet onder alle andere pakketjes en wou vroeg thuis zijn want de zon schijnt of hij wilt gewoon mijn nieuwe Sbd wrist wraps vandaag uitproberen om ze morgen alsnog te leveren :p

Stijneke

Competitive Bodybuilder
    Lid geworden
    15 sep 2011
    Waarderingsscore
    1.426
    Lengte
    1m69
    Massa
    79kg
    Vetpercentage
    16%
    Gebeurt echt veel. Bij mij in de buurt doen ze ook vaak langs de hele straat lopen en dan overal waar ze bezorgingen hebben aanbellen en maar zien wie er nog open doet terwijl er niemand meer voor de deur staat. Briefjes in de bus en klaar.
    Bellen is zelfs niet gebeurd. Of dat ze het gewoon voor de deur zetten in het portaaltje terwijl het soms om best dure spullen gaat

Schwarzeneggertje

Freaky Bodybuilder
    Lid geworden
    8 dec 2016
    Waarderingsscore
    4.080
    Lengte
    1m87
    Massa
    98kg
    Vetpercentage
    14%
    Bellen is zelfs niet gebeurd. Of dat ze het gewoon voor de deur zetten in het portaaltje terwijl het soms om best dure spullen gaat
    2 jaar geleden bleek mijn nieuwe mountainbike elders in de straat in een carport te staan bij mensen die mij niet kennen. De bezorger had namens mij getekend maar had mijn naam verkeerd gespeld.

Sanca Saxon

Resurrected
    Super Mod
    Elite Member
    +10 jaar member
    Lid geworden
    9 mei 2006
    Waarderingsscore
    47.860
    Lengte
    1m78
    Massa
    106kg
    Vetpercentage
    1%
    2 jaar geleden bleek mijn nieuwe mountainbike elders in de straat in een carport te staan bij mensen die mij niet kennen. De bezorger had namens mij getekend maar had mijn naam verkeerd gespeld.
    Had hij de 'tje' vergeten?

Naar boven