- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Aaah, my badWas ook maar een grapje ik weet heus wel dat @Shadow Project €3k netto per maand overhoudt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aaah, my badWas ook maar een grapje ik weet heus wel dat @Shadow Project €3k netto per maand overhoudt.
Dus van een brutoloon van pakweg 4300 per maand, netto nog 3000 overhouden? god***domme wil ik ook. Ik geef bijna de helft van mijn loon af aan de staatWas ook maar een grapje ik weet heus wel dat @Shadow Project €3k netto per maand overhoudt.
Veel belasting betalen betekent ook veel verdienen. Dus je hebt weinig te klagenDus van een brutoloon van pakweg 4300 per maand, netto nog 3000 overhouden? god***domme wil ik ook. Ik geef bijna de helft van mijn loon af aan de staat

Het is maar een grove schatting hè, maar als jij bijna de helft afstaat houd je meer over dan @Shadow Project bruto krijgt.Dus van een brutoloon van pakweg 4300 per maand, netto nog 3000 overhouden? god***domme wil ik ook. Ik geef bijna de helft van mijn loon af aan de staat
Bruto=netto hierHet is maar een grove schatting hè, maar als jij bijna de helft afstaat houd je meer over dan @Shadow Project bruto krijgt.
)Of ZZP'er...
Met een ZZP’er vergelijken is alleen eerlijk als je de premies die de werkgever (van @Shadow Project) afdraagt ook optelt bij je loonheffing.Of ZZP'er...
En hij is Belg? Dan klopt je berekening ook niet
Was dat maar waar!
Ben inderdaad Belg, hier lopen die berekeningen net iets anders denk ik.Of ZZP'er...
En hij is Belg? Dan klopt je berekening ook niet
Dat is ook weer waar, maar 10 000 over houden zoals hierboven werd berekend is nu nog niet echt aan de ordeVeel belasting betalen betekent ook veel verdienen. Dus je hebt weinig te klagen![]()

Een mens mag dromen, ik denk dat ik dat nooit ga halen thoDat is ook weer waar, maar 10 000 over houden zoals hierboven werd berekend is nu nog niet echt aan de orde![]()

Ik probeer er alleszins naartoe te werkenEen mens mag dromen, ik denk dat ik dat nooit ga halen tho![]()
Kans dat dat lukt is miniem. Eerst al eens proberen die 10 000 bruto te halen, is ook een minieme kans maar laat ons zeggen 'haalbaar' als alles jaren perfect blijft lopen 
Waar gaan al die belastingcenten bij jullie dan aan op?Ben inderdaad Belg, hier lopen die berekeningen net iets anders denk ik.
Louche keldersWaar gaan al die belastingcenten bij jullie dan aan op?
Idealistische fondsen gericht aan donkeren verschijningen
Werklozen en asielzoekers en de sociale zekerheid zeker. Wallonië wordt ook vaak geroepen in VlaanderenWaar gaan al die belastingcenten bij jullie dan aan op?

Goh ik heb geen idee hoe het zit. Ook in België zijn er grote verschillen. Een jaar terug ongeveer had ik bruto +-€1600 meer dan mijn vriendin maar netto was mijn loon exact €1 hoger. Natuurlijk in mijn loon zitten veel meer zaken standaard in dan bij haar dus dat heeft er ook mee te maken.Ik zal het eens opzoeken, maar had verwacht dat Nederland een hogere inkomstenbelasting zou hebben dan België.
Hoe bedoel je meer zaken standaard in?Goh ik heb geen idee hoe het zit. Ook in België zijn er grote verschillen. Een jaar terug ongeveer had ik bruto +-€1600 meer dan mijn vriendin maar netto was mijn loon exact €1 hoger. Natuurlijk in mijn loon zitten veel meer zaken standaard in dan bij haar dus dat heeft er ook mee te maken.