XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #131.063
  • #131.066
Blijkbaar houdt @polotraxx dik €10k per maand over.
D65C094D-FB76-4C55-8855-E26903983B67.png

• #131.070
Blijkbaar houdt @polotraxx dik €10k per maand over.
D65C094D-FB76-4C55-8855-E26903983B67.png
Was dat maar waar!
Of ZZP'er...

En hij is Belg? Dan klopt je berekening ook niet
Ben inderdaad Belg, hier lopen die berekeningen net iets anders denk ik.
Veel belasting betalen betekent ook veel verdienen. Dus je hebt weinig te klagen :D
Dat is ook weer waar, maar 10 000 over houden zoals hierboven werd berekend is nu nog niet echt aan de orde :D

• #131.072
Een mens mag dromen, ik denk dat ik dat nooit ga halen tho :roflol:
Ik probeer er alleszins naartoe te werken :D Kans dat dat lukt is miniem. Eerst al eens proberen die 10 000 bruto te halen, is ook een minieme kans maar laat ons zeggen 'haalbaar' als alles jaren perfect blijft lopen :D

• #131.076
Waar gaan al die belastingcenten bij jullie dan aan op?
Werklozen en asielzoekers en de sociale zekerheid zeker. Wallonië wordt ook vaak geroepen in Vlaanderen :D
Alleszins niet aan de infrastructuur.

Grootste deel zal wel voor het loon van de politiekers zijn. Meesten, zoniet allemaal, verdienen veel te veel voor wat ze doen. En ze zijn dan ook nog eens met veel.

Edit: de omschrijving van onze politiekers komt goed overeen met die van de (profiterende, niet alle) werklozen en asielzoekers. :roflol:

• #131.077
Ik zal het eens opzoeken, maar had verwacht dat Nederland een hogere inkomstenbelasting zou hebben dan België.

• #131.078
Ik zal het eens opzoeken, maar had verwacht dat Nederland een hogere inkomstenbelasting zou hebben dan België.
Goh ik heb geen idee hoe het zit. Ook in België zijn er grote verschillen. Een jaar terug ongeveer had ik bruto +-€1600 meer dan mijn vriendin maar netto was mijn loon exact €1 hoger. Natuurlijk in mijn loon zitten veel meer zaken standaard in dan bij haar dus dat heeft er ook mee te maken.

• #131.079
Goh ik heb geen idee hoe het zit. Ook in België zijn er grote verschillen. Een jaar terug ongeveer had ik bruto +-€1600 meer dan mijn vriendin maar netto was mijn loon exact €1 hoger. Natuurlijk in mijn loon zitten veel meer zaken standaard in dan bij haar dus dat heeft er ook mee te maken.
Hoe bedoel je meer zaken standaard in?

Terug
Naar boven