MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #131.104
Gerapporteerd!
En ik verwijder je ook op Facebook.
Rotjoch.
50 cent laughing GIF

Ik heb geen Facebook. Dat is voor wijven en moslims.

• #131.109
  • Haha
Waarderingen: Bubs
  • #131.110
Twee dagen niet kunnen trainen vanwege werk. Vandaag weer gereserveerd, is de gym gesloten door de wind. :thumbdown:

Nog nooit zo weinig getraind als sinds die tweede lockdown. Mag blij zijn als ik dit jaar 3x per week gehaald heb.. :thumbdown::thumbdown:

• Heart
Waarderingen: Bubs
  • #131.111
Twee dagen niet kunnen trainen vanwege werk. Vandaag weer gereserveerd, is de gym gesloten door de wind. :thumbdown:

Nog nooit zo weinig getraind als sinds die tweede lockdown. Mag blij zijn als ik dit jaar 3x per week gehaald heb.. :thumbdown::thumbdown:
Toch maar niet je equipement moeten verkopen, dat krijg je ervan!

• #131.112

Ik denk dat je met 3x per week trainen niet mag klagen :o. Hier zijn ze helaas niet zo oplossingsgericht geweest met tenten buiten zetten om te sporten. Daarentegen kan je wel elke dag online challenges doen! Super leuk! :headbang:

• #131.120
De censuur hier op dit forum.
Ik had altijd het idee dat we hier op een democratisch Nederlands/Belgisch forum zaten, maar het begint hier steeds meer op een Noord-Koreaans/Chinees forum te lijken. Ik ben zo'n vermoeden dat @Sanca Saxo jong-un hier zomaar iets mee te maken zou kunnen hebben.

Terug
Naar boven