- Waardering
- 22.485
Als het taste like chicken, smells like fish is dan is het ook wel wat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het taste like chicken, smells like fish is dan is het ook wel wat.
NerdAls het taste like chicken, smells like fish is dan is het ook wel wat.
Gerapporteerd!
Gerapporteerd!
En ik verwijder je ook op Facebook.
Rotjoch.
Bent toch niet van suiker?Rotweer, daar gaat mijn eerste intervaltraining.
Dan maar eens een dag rust, is alweer een week of drie geleden.
Nee, het regent ook helemaal niet
. Wind die aan 100km/h voorbij raast... Ik wil liefst niet tot in Friesland vliegen.Je bent welkom hoorNee, het regent ook helemaal niet. Wind die aan 100km/h voorbij raast... Ik wil liefst niet tot in Friesland vliegen.

Zou een mooie snelle loop zijn, gewoon de kustlijn volgen, succesNee, het regent ook helemaal niet. Wind die aan 100km/h voorbij raast... Ik wil liefst niet tot in Friesland vliegen.
Toch maar niet je equipement moeten verkopen, dat krijg je ervan!Twee dagen niet kunnen trainen vanwege werk. Vandaag weer gereserveerd, is de gym gesloten door de wind.
Nog nooit zo weinig getraind als sinds die tweede lockdown. Mag blij zijn als ik dit jaar 3x per week gehaald heb..![]()
Ik denk dat je met 3x per week trainen niet mag klagenTwee dagen niet kunnen trainen vanwege werk. Vandaag weer gereserveerd, is de gym gesloten door de wind.
Nog nooit zo weinig getraind als sinds die tweede lockdown. Mag blij zijn als ik dit jaar 3x per week gehaald heb..![]()
. Hier zijn ze helaas niet zo oplossingsgericht geweest met tenten buiten zetten om te sporten. Daarentegen kan je wel elke dag online challenges doen! Super leuk! 
Wat?
Give us all the juicy details please...

Kameeltje is stout🤣ik ben er als de pinken bij want hier heb ik wel oor naar
oh yes ik heb ook meegedaan
Ik ben een en al oor
Gewoon domweg berichten met onschuldige grapjes verwijderen en ik meen zelfs berichten aanpassen zonder dat dat zichtbaar is.
Ik had altijd het idee dat we hier op een democratisch Nederlands/Belgisch forum zaten, maar het begint hier steeds meer op een Noord-Koreaans/Chinees forum te lijken. Ik ben zo'n vermoeden dat @Sanca Saxo jong-un hier zomaar iets mee te maken zou kunnen hebben.