Slurf tussen de ketting...
![]()
Iemand tips om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurd? Ketting trekt strak als er gewicht aan hangt en dan komen de ‘ringen’ tegen elkaar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Iemand tips om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurd? Ketting trekt strak als er gewicht aan hangt en dan komen de ‘ringen’ tegen elkaar.
![]()
Of de gewichten om m’n p**mel schuiven?
You're doing it wrong, je moet de karabijnhaak in de andere ring klikken, aan elke kant eentje dus.Slurf tussen de ketting...
![]()
YouTube zei mij anders. Ga dit proberenYou're doing it wrong, je moet de karabijnhaak in de andere ring klikken, aan elke kant eentje dus.
Riem achterstevoren dragen?Slurf tussen de ketting...
![]()
Zoals jij hem draagt heb ik het nog nooit gezien.
Opgevouwen handdoekje tussen de ketting en je lichaamSlurf tussen de ketting...
![]()
Hoe bedoeling de belt normaal doen?Opgevouwen handdoekje tussen de ketting en je lichaam
En de ketting normaal doen idd, maar bij sommige belts en sommige oefeningen kom je dan alsnog tegen dit probleem aan.
Wat Sanca zei
Heb je zoveel last van me dan?
Per ongeluk?Perongeluk al me games gewist op me xbox hdd, sad day![]()
Als iets niet express gaat is het per ongeluk ja.
Hoe kan je nou *per ongeluk* alles verwijderen? Eerst krijg je nog een melding van *wil je alle bestanden verwijderen?* en vervolgens nog een..