Die heb je nodig voor het plakken van de ducttape.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heb je nodig voor het plakken van de ducttape.
Je bent maar met jezelf begonnen?Er zijn hier genoeg lelijke hoofden te vinden die best wel gecensureerd mogen worden.
Overduidelijk, jullie krijgen al genoeg te verduren. Laat ik dat maar achterwege laten. Maar dat heeft er ook voornamelijk mee te maken dat ik wil voorkomen dat er niet weer naakt foto's van mij middels pamfletten worden verspreid. Ik maak al genoeg homo acties van jullie mee. Die andere potentiële homo verzoeken kan ik er niet bij hebben.
Ik vraag me inderdaad soms af hoe hetero ik nou werkelijk ben. Zoek je een home(!)gym om te trainen?Overduidelijk, jullie krijgen al genoeg te verduren. Laat ik dat maar achterwege laten. Maar dat heeft er ook voornamelijk mee te maken dat ik wil voorkomen dat er niet weer naakt foto's van mij middels pamfletten worden verspreid. Ik maak al genoeg homo acties van jullie mee. Die andere potentiële homo verzoeken kan ik er niet bij hebben.
Ik heb nog wel een nietmachine in de aanbieding voor de gegadigden onder ons: @Arminius SMERIGE BLOEDHOND!
Als je je normaal gedraagt overkomt je dat niet.
Ik ruik censuur
Ik had dat daarnet ook, het is waarschijnlijk wat er staat.
Ik dacht al dat we een DBB nazi-regiem gingen krijgen waarbij elke comment eerst door een controle moest, zou de lol er snel van afhalenIk had dat daarnet ook, het is waarschijnlijk wat er staat.

Wie heeft wie gemaild?
Ik heb jou gemaild :$
Welkom wat zijn je doelen?
Maak me niet bang anders stap ik uit je sekte groep op feestboek.
Onder begeleiding van Harry en Renee de flexcup winnen
En waarom dan?Ik zie nu dit topic pas:
![]()
Persoonlijke begeleiding
Wil je graag beginnen met trainen, afvallen, krachtsport, of bodybuilden, maar je weet niet hoe je moet beginnen? Zoek je naar een goed voedings- of trainingsschema, maar zie je door de bomen het bos niet meer? Ben je het zat zoveel verschillende en tegenstrijdige antwoorden te krijgen op jouw...forum.bodybuilding.nl