XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #131.143
Je bent maar met jezelf begonnen?
Overduidelijk, jullie krijgen al genoeg te verduren. Laat ik dat maar achterwege laten. Maar dat heeft er ook voornamelijk mee te maken dat ik wil voorkomen dat er niet weer naakt foto's van mij middels pamfletten worden verspreid. Ik maak al genoeg homo acties van jullie mee. Die andere potentiële homo verzoeken kan ik er niet bij hebben.

• #131.144
Overduidelijk, jullie krijgen al genoeg te verduren. Laat ik dat maar achterwege laten. Maar dat heeft er ook voornamelijk mee te maken dat ik wil voorkomen dat er niet weer naakt foto's van mij middels pamfletten worden verspreid. Ik maak al genoeg homo acties van jullie mee. Die andere potentiële homo verzoeken kan ik er niet bij hebben.
Ik vraag me inderdaad soms af hoe hetero ik nou werkelijk ben. Zoek je een home(!)gym om te trainen?

• #131.145
@Arminius , jij vandaal!
Mijn plakwaaier is naar de vaantjes.
Ik leen je nooit meer wat uit!

• #131.147
1615492890271.png

Wat is dit voor grap?

• #131.152
Admin is gemaild. Gaat iets helemaal knettah.

• #131.153
Stroomstoring :mad:

Er gaat een aardlek die voor 3 groepen bedoeld is naar beneden. Ik heb al uitgevonden dat het groep 9 is. Maar ik heb alles van groep 9 zo ongeveer uit het stopcontact en uitgeschakeld, van cv-ketel tot buitenverlichting, maar hij blijft uitschakelen als je hem weer aanzet. Heb de cv-ketel en internet even omgeleid. Straks douchen in het donker, maar wel warm water. Spullen uit de vriezer uit de schuur beetje opgeruimd en erbij in de keuken en we overleven het wel. Zal wel iets van een stopcontact in de tuin zijn nu met de regen ofzo. Morgen maar een elektricien bellen.

• #131.155
Het is warm hier

• #131.159
Ik zie nu dit topic pas:

• #131.160
Ik zie nu dit topic pas:
En waarom dan?

Terug
Naar boven